michalis_a
New member
- 15 May 2018
- 54
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Novabox+ Pace 865 HD PVR
Μίλησα με τον υπεύθυνο καταστήματος της πόλης που κατοικώ και ο οποίος αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου για δωρεάν αντικατάσταση του δέκτη, πλην όμως ο ίδιος δήλωσε αναρμόδιος. Μου δήλωσε ότι προώθησε το αίτημά μου και μου είπε να τηλεφωνήσω και εγώ ο ίδιος στο 8001001112 και να ζητήσω την αντικατάσταση. Μίλησα λοιπόν για πολλοστή φορά με κάποιον τεχνικό, ο οποίος και αυτός αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου, αλλά δήλωσε και αυτός αναρμόδιος και με συνέδεσε με το εμπορικό τμήμα. Μίλησα λοιπόν με μια κοπέλα η οποία αναγνώρισε και αυτή το δίκαιον του αιτήματος μου για δωρεάν αντικατάσταση, αλλά και την ταλαιπωρία που έχω υποστεί με τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα που έχω κάνει στην εταιρεία από την 3 του Αυγούστου, όπου ο ένας με στέλνει στον άλλο, αλλά η τελική της απάντηση ήταν ότι η επίσημη πολιτική της εταιρείας πλέον, είναι να μην αντικαθιστά τους δέκτες. Μου πρότεινε λοιπόν να αγοράσω τον 5001 με τιμή 149 Ευρώ, ή 89 Ευρώ και με ανανέωση του συμβολαίου για ένα χρόνο. Εγώ της απάντησα ότι αυτές οι τιμές ισχύουν για όλους και ότι στην δικιά μου περίπτωση θα έπρεπε να αναγνωρίσουν ότι ο δέκτης μου χάλασε μετά από την αναβάθμισή τους και έτσι θα ήταν ηθικό, τίμιο και σωστό, να μου τον δώσουν δωρεάν. Εκείνη αρνήθηκε, τότε εγώ δείχνοντας καλή θέληση της είπα ότι είμαι διατεθειμένος να δώσω μέχρι 50 Ευρώ μαζί με ανανέωση του συμβολαίου. Εκείνη αρνήθηκε ξανά και μετά λοιπόν από αυτή τους την αδιάλλακτη στάση, τώρα που σας γράφω μόλις έκανα αίτημα φορητότητας στην cosmote. Αυτά.
Γράψε λοιπόν το αίτημα σου στο official support με τέτοιο τρόπο που να μην αφήνει περιθώρια να μείνεις χωρίς λύση. Το πρόβλημά σου έχει αναφερθεί και από τουλάχιστον ένα άλλο μέλος, οπότε πρέπει να τους γίνει γνωστό και να βρουν λύσεις. Αν δεν θέλουν να σου δώσουν άλλον δέκτη, δεν μπορούν να εντοπίσουν το πρόβλημα, τουλάχιστον να μην πληρώνεις την υπηρεσία γι αυτό το διάστημα. Στο κάτω κάτω η επιλογή του ιδιοκτησιακού δέκτη και το πάντρεμα της κάρτας επιλογή τους ήταν.
Μίλησα με τον υπεύθυνο καταστήματος της πόλης που κατοικώ και ο οποίος αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου για δωρεάν αντικατάσταση του δέκτη, πλην όμως ο ίδιος δήλωσε αναρμόδιος. Μου δήλωσε ότι προώθησε το αίτημά μου και μου είπε να τηλεφωνήσω και εγώ ο ίδιος στο 8001001112 και να ζητήσω την αντικατάσταση. Μίλησα λοιπόν για πολλοστή φορά με κάποιον τεχνικό, ο οποίος και αυτός αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου, αλλά δήλωσε και αυτός αναρμόδιος και με συνέδεσε με το εμπορικό τμήμα. Μίλησα λοιπόν με μια κοπέλα η οποία αναγνώρισε και αυτή το δίκαιον του αιτήματος μου για δωρεάν αντικατάσταση, αλλά και την ταλαιπωρία που έχω υποστεί με τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα που έχω κάνει στην εταιρεία από την 3 του Αυγούστου, όπου ο ένας με στέλνει στον άλλο, αλλά η τελική της απάντηση ήταν ότι η επίσημη πολιτική της εταιρείας πλέον, είναι να μην αντικαθιστά τους δέκτες. Μου πρότεινε λοιπόν να αγοράσω τον 5001 με τιμή 149 Ευρώ, ή 89 Ευρώ και με ανανέωση του συμβολαίου για ένα χρόνο. Εγώ της απάντησα ότι αυτές οι τιμές ισχύουν για όλους και ότι στην δικιά μου περίπτωση θα έπρεπε να αναγνωρίσουν ότι ο δέκτης μου χάλασε μετά από την αναβάθμισή τους και έτσι θα ήταν ηθικό, τίμιο και σωστό, να μου τον δώσουν δωρεάν. Εκείνη αρνήθηκε, τότε εγώ δείχνοντας καλή θέληση της είπα ότι είμαι διατεθειμένος να δώσω μέχρι 50 Ευρώ μαζί με ανανέωση του συμβολαίου. Εκείνη αρνήθηκε ξανά και μετά λοιπόν από αυτή τους την αδιάλλακτη στάση, τώρα που σας γράφω μόλις έκανα αίτημα φορητότητας στην cosmote. Αυτά.