NovaGO

Status
Not open for further replies.

foufoutos7

Senior Member
1 October 2011
340
Re: Απάντηση: NovaGO

Από την στιγμή που είναι διαφημιζομενη προσφερομενη υπηρεσία, δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακόμα σε beta. Τώρα το ότι ακόμα στο GUI αναγράφεται το beta, είναι μια άλλη ιστορία.
Δεν είναι μόνο το GUI όπου εμφανίζεται το beta, αλλά και η επίσημη θέση της εταιρείας στο e-mail που έστειλε πριν λίγες μέρες για τον περιορισμό των συσκευών σε μία, όπου αναγράφονται τα εξής:
"Λόγω της αυξημένης ζήτησης της υπηρεσίας Nova GO, που βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική περίοδο, και προκειμένου να..."
"...και προφανώς ισχύει για μία συσκευή τη φορά, μέχρι να λειτουργήσει πλήρως η υπηρεσία".
Βέβαια, όπως πολύ σωστά ανέφερες κι εσύ, πλέον είναι διαφημιζόμενη προσφερόμενη υπηρεσία κι αυτό από μόνο του είναι αντικρουόμενο σε σχέση με την έννοια της δοκιμαστικής περιόδου.
Προφανώς, είναι άλλο ένα μανατζερίστικο τερτίπι της εταιρείας που εξυπηρετεί κάποια συμφέροντά τους. Το αν είναι σωστό ή εύλογο, είναι άλλο θέμα...
Θεωρητικά, μετά τα 3 πολύ δυνατά crash tests στα παιχνίδια του Ολυμπιακού με ΠΑΟ, ΠΑΟΚ και Man. Utd (δεν θα υπάρξουν άλλα αντίστοιχης δυναμικής για το υπόλοιπο διάστημα) ξέρουν πολύ καλά μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες υποστήριξης της υπηρεσίας και τα όρια αντοχής του δικτύου τους. Επίσης, τα αρχικά πολλαπλά συμπτώματα με τις μαύρες οθόνες, που οφείλονταν κυρίως σε θέματα ασυμφωνίας με antivirus, καθώς και διάφορα άλλα σημαντικά bugs φαίνονται να έχουν σχεδόν εξαλειφθεί. Άρα, ουσιαστικά, κατ' αυτή την έννοια έχει λήξει η δοκιμαστική περίοδος και τη διατηρούν για δικούς τους λόγους. Το πόσο θα διατηρηθεί ακόμα, είναι παντελώς άγνωστο.
Κρατάω όμως κι αυτό που έχει γραφτεί στο τελευταίο post (#457) του θέματος από το επίσημο support:
"...αφού η εφαρμογή είναι σε διαδικασία ανασχεδιασμού και εμπλουτισμού με επιπλέον λειτουργίες και χαρακτηριστικά".
Ίσως ετοιμάζεται νέο plugin με εντελώς διαφορετική δομή που θα κλείσει όλες τις "τρύπες" και τα bugs των προηγούμενων και η εμφάνισή του να σηματοδοτήσει και την επίσημη έναρξη της υπηρεσίας.
 

araditsas

New member
20 February 2014
41
παιδιά είναι ξεκάθαρο το συγκεκριμένο site-foroum υπερασπίζει την εταιρία NOVA....
αυτή την εντύπωση είχα σχηματίσει και εγώ εδώ και καιρό...
χαίρομαι που τελικά δεν πέφτω έξω...
πάντως να ξέρετε υπάρχουν άλλα πολύ πιο ΕΛΕΥΘΕΡΑ και σοβαρά foroum...
γιαυτό μαύρο.....
Αν έχω δίκαιο σε αυτό που γράφω να δείτε πως το μηνυμα θα σβηστεί.....

Σωστά, όμως τέτοια προσβλητική συμπεριφορά δεν θα μείνει αναπάντητη,
bilis41 ένα μήνα εκτός.

όπα ρε παιδιά σαν νέο μέλος δεν μου αρέσει αυτή η συμπεριφορά δηλαδη δεν μπορεί να πει την γνώμη του ακόμα και αν δεν του αρέσει το φόρουμ? Συγνώμη αλλά το βλέπω λάθος είμαι νέο μέλος εδώ αλλά πολύ παλιός σε άλλα φόρουμ διαφορετικού αντικειμένου και δεν έχω δει τέτοια συμπεριφορά .
 

jimmy75

New member
25 February 2014
5
Δεν μιλησα ειρωνικα!Απορια ειχα ετσι και αλλιως εχω βρει λυση για να δω χωρις wifi.Απλα πιστευω πως επρεπε να υποστηριζετε.Αυτο περι δικαιωματων δεν το καταλαβαινω.
 

Billy the Kid

Moderator
Staff member
28 April 2007
14,852
Αθήνα με απόσπαση.
όπα ρε παιδιά σαν νέο μέλος δεν μου αρέσει αυτή η συμπεριφορά δηλαδη δεν μπορεί να πει την γνώμη του ακόμα και αν δεν του αρέσει το φόρουμ? Συγνώμη αλλά το βλέπω λάθος είμαι νέο μέλος εδώ αλλά πολύ παλιός σε άλλα φόρουμ διαφορετικού αντικειμένου και δεν έχω δει τέτοια συμπεριφορά .

παιδιά είναι ξεκάθαρο το συγκεκριμένο site-foroum υπερασπίζει την εταιρία NOVA....
αυτή την εντύπωση είχα σχηματίσει και εγώ εδώ και καιρό...
χαίρομαι που τελικά δεν πέφτω έξω...
πάντως να ξέρετε υπάρχουν άλλα πολύ πιο ΕΛΕΥΘΕΡΑ και σοβαρά foroum...
γιαυτό μαύρο.....
Αν έχω δίκαιο σε αυτό που γράφω να δείτε πως το μηνυμα θα σβηστεί..

Συγγνώμη αλλά το παραπάνω δεν είναι απλώς μια γνώμη, αλλά κάτι πολύ χειρότερο.
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Jimmy75 αν δεν κανω λαθος απο οσα εχουν πει διαφοροι χρηστες μπορει να μην υποστηριζεται μεσω 3G αλλα παιζει. Το ζητημα ειναι οτι πρεπει να εχεις πολυ μεγαλο συμβολαιο γιατι καταναλωνει πολλα MB για καθε παιχνιδι.
 

dimx2

Senior Member
29 December 2006
504
Chania
ή πάρε μια άλλη συσκευή και κάνε teathering, αλλά δεν νομίζω να συμφέρει λόγο υψηλού bitrate. φυσικά δεν ξέρω αν υποστηρίζει shared ip
 
Last edited by a moderator:

sakis1234567

Established Member
11 October 2009
136
Απάντηση: Re: NovaGO

βρε παιδια εχετε τρελλαθει ολοι? μας εβαλε μια εταιρια να "ξεφυγουμε"? ΗΡΕΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!
 

kennypowers

New member
27 March 2014
2
Re: Απάντηση: Re: NovaGO

Καλησπερα παιδια.Γραφω για πρωτη φορα στο φορουμ και θα ηθελα αν γινεται την βοηθεια σας. Προσπαθω να μπω μεσω του λαπτοπ μου στην υπηρεσια novago χωρις αποτελεσμα.Αφου δειχνει κανονικα με εκονα και ηχο για 5 δευτερολεπτα στη συνεχεια μαυριζει η οθονη και βγαζει το εξης μηνυμα ¨η συσκευη σας δεν ειναι συμβατη με novago''.το ιδιο μου βγαζει σε ολους τους browser.Τηλεφωνησα στη νοβα και με ρωτησαν τι windows εχω και αν ειναι αυθεντικα( Εχω τα windows 7,οχι αυθεντικα αλλα ενεργοποιημενα).Αναγκαστηκα και εγκατεστησα τα windows 7 PROFESSIONAL αυθεντικοτατα και παλι μου βγαζει ακριβως το ιδιο μηνυμα.Μπορει καποιος να με βοηθησει/εχει ακουσει κατι; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων και συγνωμη αν εχει αναφερθει το ιδιο προβλημα παλιοτερα απλα μου ειναι αδυνατον να διαβασω μια μια τις απαντησεις απο την αρχη.
 

foufoutos7

Senior Member
1 October 2011
340
Καλησπερα παιδια.Γραφω για πρωτη φορα στο φορουμ και θα ηθελα αν γινεται την βοηθεια σας. Προσπαθω να μπω μεσω του λαπτοπ μου στην υπηρεσια novago χωρις αποτελεσμα.Αφου δειχνει κανονικα με εκονα και ηχο για 5 δευτερολεπτα στη συνεχεια μαυριζει η οθονη και βγαζει το εξης μηνυμα ¨η συσκευη σας δεν ειναι συμβατη με novago''.το ιδιο μου βγαζει σε ολους τους browser.Τηλεφωνησα στη νοβα και με ρωτησαν τι windows εχω και αν ειναι αυθεντικα( Εχω τα windows 7,οχι αυθεντικα αλλα ενεργοποιημενα).Αναγκαστηκα και εγκατεστησα τα windows 7 PROFESSIONAL αυθεντικοτατα και παλι μου βγαζει ακριβως το ιδιο μηνυμα.Μπορει καποιος να με βοηθησει/εχει ακουσει κατι; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων και συγνωμη αν εχει αναφερθει το ιδιο προβλημα παλιοτερα απλα μου ειναι αδυνατον να διαβασω μια μια τις απαντησεις απο την αρχη.
Αυτό το σύμπτωμα συνήθως εμφανίζεται όταν συνδέεις το laptop με την τηλεόρασή σου, επειδή κάτι τέτοιο δεν υποστηρίζεται από την υπηρεσία και κόβει όλες τις εξόδους (vga, hdmi κτλ.)
Επομένως, αν το έχεις κάνει, θα πρέπει να αποσυνδέσεις το καλώδιο που πάει στην τηλεόραση και να δεις με την οθόνη του laptop.
Αν δεν φταίει αυτό, αλλά στο παρελθόν κάποια στιγμή είχες συνδέσει το laptop με τηλεόραση, σημαίνει ότι είχες αλλάξει τις ρυθμίσεις στην έξοδο της εικόνας, είτε μέσω της κάρτας γραφικών, είτε μέσω των function (fn) κουμπιών του laptop σου. Δηλαδή, είχες ενεργοποιήσει τη θέαση σε 2 οθόνες (εσωτερική + εξωτερική) και επιπλέον είχες ορίσει ποια θα είναι κύρια και ποια δευτερεύουσα οθόνη.
Ενδέχεται λοιπόν το plugin να μπερδεύεται και να βλέπει ενεργή την έξοδο (ανεξάρτητα από το αν έχεις συνδέσει καλώδιο προς την tv ή όχι), οπότε θα πρέπει να διορθώσεις εκ νέου τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις και να ορίσεις τη θέαση αποκλειστικά και μόνο στην εσωτερική οθόνη.

Αν δεν ισχύει τίποτα από αυτά, τότε δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να φταίει στην περίπτωσή σου. Πάντως, σίγουρα δεν έχει να κάνει με το αν τα windows είναι original ή όχι κι αυτό είναι πρωτάκουστο!
 
Last edited:

kennypowers

New member
27 March 2014
2
Χρησιμοποιείς καποιο firewall, internet security, reg cleaner?
Φιλε εχω update: Δοκιμασα ξανα και ξανα να μπω και ξαφνικα μου βγαζει μηνυμα οτι πρεπει να ''κατεβασω το plugin'' (χωρις να εχω κανει απεγκατασταση).Μπαινω απο mozilla και ενω ειναι ολα καλα για 5-7 λεπτα μου βγαζει μηνυμα:Η ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Η' ΣΥΜΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ.Κανω επανεκκινηση το ρουτερ και παλι το ιδιο: 5-7 λεπτα ολα καλα και ξανα το ιδιο μηνυμα! Θα με τρελανουν! Σημ: Αν δοκιμασω να μπω απο chrome μου εμφανιζει οτι κρασαρει το plugin

Επεξεργασία:
Καταρχην αλανια ευχαριστω και παλι για την αμεση ανταποκριση και την βοηθεια! Οχι ΠΟΤΕ δεν συνεδεσα το λαπτοπ με την tv. Και αυτο με τα αυθεντικα windows το αναφερω γιατι μου το λενε συνεχεια στο τηλεφωνο απο την nova!ΕΙπα και στον φιλο πιο πανω τωρα τι καινουριο μηνυμα μου βγαζει αν μπορεις κι εσυ να βοηθησεις
 
Last edited by a moderator:

foufoutos7

Senior Member
1 October 2011
340
Αυτό το μήνυμα που σου βγάζει δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο.
Οπότε, σ' αυτή την περίπτωση, λογικά 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:

α) Υπάρχει κάποια ασυμφωνία του plugin με το antivirus, firewall κτλ. οπότε το κόβει.
Σ' αυτή την περίπτωση απενεργοποίησε το firewall και το antivirus και δοκίμασε να δεις αν σου παίζει.
Ειδικά για το antivirus, διάβασε τι έχω γράψει αναλυτικά στο post #2490.

β) Να υπάρχει πράγματι πρόβλημα στη γραμμή σου (χαμηλή ταχύτητα, αποσυνδέσεις, πρόβλημα με τα packets, το latency και τα pings), οπότε είναι λογικό να σου βγαίνει αυτό το μήνυμα και να μην μπορεί να παίξει η υπηρεσία.
Οπότε σ' αυτή την περίπτωση μόνο το τεχνικό τμήμα της nova θα μπορέσει να σου βρει τη λύση διορθώνοντας το πρόβλημα στη γραμμή σου.

Πάντως, καλού - κακού, δοκίμασε να απεγκαταστήσεις το plugin, να κάνεις εκκαθάριση σε cache και cookies στους browsers σου μήπως και έχει μείνει κάποιο "σκουπίδι" που εμποδίζει τη σωστή λειτουργία και να εγκαταστήσεις ξανά το plugin από την αρχή, μήπως και σου παίξει κανονικά.

Καλή επιτυχία!
 
Last edited:

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Παιδιά κάτι παίχτηκε σήμερα και δεν παίζει το παλιό Plug in που βλέπαμε στην τηλεόραση! Την έκανε την μπινιά η νόβα μου φαίνεται και το έκοψε. Για δειτε οσοι είστε με το παλιό plug in...
 
27 April 2013
47
[FONT=&quot]Καλησπερα εχω ενα προβλημα με το νοβα go ενω εχω εγκαταστησει το plugin παω να κανω login και μου ζηταει να το ξαναεγκαταστησω!το σβηνω και το ξαναπερναω και παλι τα ιδια μηπως ξερετε τι πρεπει να κανω?[/FONT]
 

nik1975

Banned
14 August 2013
131
Προφανως εχεις το παλιο plugin που απο το πρωι πλεον δεν παιζει!Το κλειδωσαν οι καλοι μας φιλοι!!👎👎
 
Status
Not open for further replies.