Oculus Rift και άλλες VR (Virtual Reality) συσκευές

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,664
Τα ίδια ακριβώς έλεγα και εγώ το '99 όταν είχα δοκιμάσει το τότε διαθέσιμο VR headset.. ;)

Βασικά είμαι απαισιόδοξος γιατί εκτιμώ ότι ούτε το 4Κ δεν θα είναι πραγματικά αρκετό και το 8Κ είναι μακρυά. Μην ξεχνάμε ότι θέλουμε να καλύψουμε σχεδόν ολόκληρο το οπτικό μας πεδίο με ένα πάνελ.

Έχω την αίσθηση παντως οτι το "πρόβλημα" στο Sony έχει να κανει περισσότερο με το PS4 και λιγότερο με την ανάλυση του panel (η οποία νομίζω ειναι ήδη η μισή απο των Rift / Vive)
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
δεν ειναι μιση λιγο μικροτερη ειναι, αλλα με διαφορετικο πανελ (exei RGB subpixels panel Που βοηθαει στο smoothing).
To Ps4 vr einai 1920 x 1080 OLED, vs 2160 x 1200 Oculus.

Δεν διαφερουν στο τελικο οπτικο αποτελεσμα , ειναι και θεμα τιτλου.
Καποιοι εχουν καλυτερο AA (antialiasing) απο αλλους.

Σαφως και ενα ενα τουμπανο Pc μπορει να εφαρμοσει καλυτερο AA .

Eκει που κερδιζει ομως , ειναι στην ευκολια χρησης, στη τιμη, στην ανεση που προσφερει στο κεφαλι, στο οτι μπορεις πιο ευκολα να φορας τα γυαλια σου κλπ
 
Last edited:

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,664
Eκει που κερδιζει ομως , ειναι στην ευκολια χρησης, στη τιμη, στην ανεση που προσφερει στο κεφαλι, στο οτι μπορεις πιο ευκολα να φορας τα γυαλια σου κλπ

Σαφώς

Αυτο ξέχασα να το πω:

Το κρανακι ήταν μια χαρά, δεν ενοχλούσε


Όσον αφορά την ανάλυση παντως, να πω οτι αυτο που έβλεπες θύμιζε ποιότητα DVD
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
ετσι ειναι ολα προς το παρον... αυτο παντως που εχει σημασια ειναι η αισθηση που σου δινουν.
Αν σ αρεσοιυν πχ τα racing, ειναι τρομερη η αισθηση που εχεις να βρισκεσαι "μεσα" στο αμαξι και να οδηγεις.
την ξεχνας την αναλυση εκει....

Εγω στο psvr + driveclub, ειχα την αισθηση οτι ημουν εκει και η οδηγηση ηταν απολαυστικη!
https://www.youtube.com/watch?v=rltGLOdKMnw
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,664
Ψάχνω να βρω ένα game για το οποίο να αξίζει να το αγοράσεις και "δεν"...

Αυτο τα λέει όλα, νομίζω...
 
Έτσι είναι, δοκίμασα να παίξω Flight Simulator σε Oculus. Στην αρχή ήταν εντυπωσιακό, το να κουνάς το κεφάλι μέσα στο κοκπιτ όλα τα λεφτά, game changer τελείως. Μετά από 2-3 λεπτά όμως που ξεπερνούσες το αρχικό wow, άρχιζες να βλέπεις τη θολούρα, αίσθηση λες και παίζεις σε ανάλυση VGA, και μετά βέβαια αρχίζει η ζαλάδα... Μπααα... τουλάχιστον με τις εταιρίες να επικεντρώνονται εκεί, αυτό μου λέει ότι θα έχουμε σχετικά συντομα (1-2 χρόνια) εξελίξεις.
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Για sims, περιμενω ποτε θα μπει στο παιχνιδι του vr και η ms με το xbox (ισως με το project scorpio; ), μονο εξαιτιας του Forza motorsports 6. :antlers:
Το δοκιμασα και εγω με το FSX (PMDG B747-400, ό,τι καλυτερο σε ακριβεια πιλοτηρίου), εντυπωσιακό όντως, αλλα ακομη και σε πτηση Αθηνα-Θεσσαλονικη ο πονοκεφαλος χτυπαγε κοκκινο..
 

rykios

Senior Member
25 June 2013
604
Χανιά
Με μία λέξη? Θλίψη

Χθές μου ήρθε το ρίφτ, απο χθές δοκιμάζω, το ψάχνω μήπως φταίει κάτι, να βελτιώσω, να προσέξω, τιποτα παιδιά αυτό είναι...

1. Θολούρα. Η ανάλυση χαμηλότατη? Δεν ξέρω πόσο είναι, αλλά αν δεν τερτραπλασιαστεί δεν υπάρχει ποιότητα. Έτσι, δεν είναι και για πολλή ώρα. Κουράζει.
2. Πίξελ οθόνης Παιδιά δεν ξέρω αν είναι το μάτι μου το ...γαριδίσιο, αλλά εγώ βλέπω τα πίξελ, τα φωτάκια πώς τα λένε της οθόνης. Απαράδεκτο. (και ζαλίζει..)
3. Τρέμουλο. Συχνά εμφανές σε κοψιές/γραμμές ευθείες, προφανώς κακό antializing , δεν ξέρω... Μάλλον είναι απότοκο της χαμηλής ανάλυσης

Όλοι εντυπωσιάστηκαν στην αρχή, ουάου και αααα και ωωωω και μετά από μια δυό ώρες αρχίζουν να ενοχλούν όλα...
Έχει και η θέση σημασία, πολύ ευαίσθητη η εστίαση. Χιλιοστά κουνάει, θολώνει η εικόνα.

Τί θέλω να πώ: επειδή είναι κι ακριβά, απλώς μην τα αγοράζει κάποιος χωρίς να τα δεί απο κοντά, να να δουλέψει, ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Πέραν απο το αρχικό ουάου, να προσέξει και θολούρες, τρέμουλα κτλ...
 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Απάντηση: Re: Oculus Rift και άλλες VR (Virtual Reality) συσκευές

Με μία λέξη? Θλίψη

Χθές μου ήρθε το ρίφτ, απο χθές δοκιμάζω, το ψάχνω μήπως φταίει κάτι, να βελτιώσω, να προσέξω, τιποτα παιδιά αυτό είναι...

1. Θολούρα. Η ανάλυση χαμηλότατη? Δεν ξέρω πόσο είναι, αλλά αν δεν τερτραπλασιαστεί δεν υπάρχει ποιότητα. Έτσι, δεν είναι και για πολλή ώρα. Κουράζει.
2. Πίξελ οθόνης Παιδιά δεν ξέρω αν είναι το μάτι μου το ...γαριδίσιο, αλλά εγώ βλέπω τα πίξελ, τα φωτάκια πώς τα λένε της οθόνης. Απαράδεκτο. (και ζαλίζει..)
3. Τρέμουλο. Συχνά εμφανές σε κοψιές/γραμμές ευθείες, προφανώς κακό antializing , δεν ξέρω... Μάλλον είναι απότοκο της χαμηλής ανάλυσης

Όλοι εντυπωσιάστηκαν στην αρχή, ουάου και αααα και ωωωω και μετά από μια δυό ώρες αρχίζουν να ενοχλούν όλα...
Έχει και η θέση σημασία, πολύ ευαίσθητη η εστίαση. Χιλιοστά κουνάει, θολώνει η εικόνα.

Τί θέλω να πώ: επειδή είναι κι ακριβά, απλώς μην τα αγοράζει κάποιος χωρίς να τα δεί απο κοντά, να να δουλέψει, ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Πέραν απο το αρχικό ουάου, να προσέξει και θολούρες, τρέμουλα κτλ...

Μην απελπίζεσαι, ψάξτο λίγο με τις ρυθμίσεις. Στα racing games, πάντως, όλοι όσοι ασχολούνται δηλώνουν ότι μετά την πρώτη ψυχρολουσία σχετικά με την ανάλυση η εμπειρία μετά απογειώνεται!
 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Το επόμενο βήμα στο VR?

2016%2F03%2F16%2F14%2Fsamsungentr.9870d.jpg


"Here's Samsung's explanation of what's going on:

Using a combination of algorithms and Galvanic Vestibular Stimulation (GVS), a safe and simple technique that sends specific electric messages to a nerve in the ear, the VR accessory synchronizes your body with changing movements in video content.

Electrical signals—like the ones used to help restore balance in stroke patients—are delivered via headphones equipped with electrodes that correspond with movement data input by engineers."
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
Αν καταφέρουν να μειωσουν-εξαλειψον το θέμα με το motion sickness, θα είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά.
Αυτο ήταν για μένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του psvr, και γι αυτό το έδωσα.


Sent from my iPad using Tapatalk