LanMan
Established Member
Η αστοχία ήταν στην επιλογή του προφίλ, χρειάζεται σιδήρου όχι αλουμινίου, το αλουμίνιο είναι εύκαμπτο. Επίσης αν είχες επιλέξει γωνία τύπου L δεν θα είχες το πρόβλημα και με το μοτέρ (την είχα πατήσει και εγώ με αυτό).
.....αν είχες επιλέξει γωνία τύπου L δεν θα είχες το πρόβλημα και με το μοτέρ (την είχα πατήσει και εγώ με αυτό).
ΟΚ, αξίζει μια επιδιόρθωση.
Και η ενίσχυση αλλά η και βύθιση των πλαϊνών για να μπει και το ρουτεράκι είναι ωραίες ιδέες.
Αναρωτιέμαι αν αντί για βέργα ή γωνία σιδήρου (που δεν είναι εύκολο να βρω νομίζω σε αυτή τη φάση) θα μπορούσα να κόψω και να βάλω ένα σαν καδρονάκι 2x2εκ από κόντρα πλακέ 20mm. Τόσο άκαμπτο που είναι το κόντρα πλακέ θα έκανε δουλειά;
Φυσικα και αξιζει να την κανεις την επιδιωρθωση..!!
Εαν εισαι κοντα σε Αγ.Δημητριο μπορεις να περασεις στον Γελαδακη και να σου κοψει ενα κομματι σιδερο...εχει 3 ποντους πλατος και 3χιλ παχος...το θεωρω πιο μονιμη λυση σε σχεση με το κοντρα πλακε...
Αναρωτιέμαι αν αντί για βέργα ή γωνία σιδήρου (που δεν είναι εύκολο να βρω νομίζω σε αυτή τη φάση) θα μπορούσα να κόψω και να βάλω ένα σαν καδρονάκι 2x2εκ από κόντρα πλακέ 20mm. Τόσο άκαμπτο που είναι το κόντρα πλακέ θα έκανε δουλειά;
Σωστά τον έχω βάλει.
Είναι περίεργος πράγματι. Και εγώ είχα μπερδευτεί όταν τον αγόρασα.
Αν τα βέλη είναι σωστά, έχει ανάποδη φορά από τον Makita
View attachment 176079
.. Μια ακομα ερωτηση..
Δεν εισαι ευχαριστημενος απο την βαση της γουλφ για τον τροχο;
Σκεφτομουν να την παρω
Τα βέλη είναι σωστά. Η φορά είναι η ίδια με του Makita. Αυτό που αλλάζει είναι μόνο η εκτύπωση των γραμμάτων, που είναι σε διαφορετική πλευρά του κάθε δίσκου.
Θα αγορασεις σιδερενια βεργα Τ ή L με παχος 3mm, θα τις απολιπανεις και θα τις περασεις κερι αυτοκινητου, για να μη σκουριασουν και να γλιστρανε.
Θα βγαλεις το εξτρα δοκαρακια που τοποθετησες ή θα φωλιασεις μεσα στα δοκαρακια τη σιδερενια βεργα
Η κοπή στο ξύλο έγινε τέλεια και δεν έφυγε ούτε ένα δέκατο του χιλιοστού! Το μέτραγα και δεν το πίστευα. :firstprize: