καλημέρα,
αποφάσισα μιας και όλο και μεγαλώνει το project μου, να το κάνω καινούργιο θέμα...
Η αρχική σκέψη ήταν η κατασκευή μερικών spot lights για εκτός δρόμου χρήση...
Από τη led-tech.de επιλέχτηκαν τα ακόλουθα:
http://www.led-tech.de/en/High-Power...9_120_117.html, που είναι μια τριάδα XML T6 σε πλακέτα 34 mm. Θα συμαζέψω το φώς με τον φακό 19 μοιρών http://www.led-tech.de/en/High-Power...tml?cross=1751 και θα τροφοδοτήσω καθεμιά τριάδα με 2.8 A με αυτό το driver: http://www.led-tech.de/en/LED-Contro...0_118_119.html που δέχεται στην είσοδό του τα 12-14 V του αυτοκινήτου.
Οι προδιαγραφές του pcb είναι:
Diameter: 34.0
Viewing Angle: 125°
Height: 6.0 mm
Emitting Color: white
Housing Color: white
Lumen min.: 840
Lumen max.: 2985
Kelvin min.: 5700
Kelvin max.: 6100
mA test.: 700 mA
mA typ.: 700 mA
mA max.: 3000 mA
V typ.: 8,7 V
V max.: 12 V
Watt: 6,09 W
Οι προδιαγραφές του driver είναι:
Technical data:
- Drop voltage: 1V
- Input: 30V DC (max.)
- Output: 2800mA constant
- Input short circuit protection
- Output short circuit protection
- Cooling element electrical isolated!
- Autom. current reduction if too much heat!
- Operating Temp: ~50°C over ambient temp.
- Max. input voltage: 4V over LED voltage
- 2 mounting eyes
- Dimensions (W/H/D): 33 x 21 x 63 mm
Περιμένω ίσως λίγο πάνω από 2500 πραγματικά lumen από τα 2.8 A από κάθε μια τριάδα και σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω τέσσαρες...
τα led είναι σε σειρά και όχι παράλληλα και ο τύπος από τη led-tech (Johanes Aarns) μου συνέστησε μια τριπλέτα-ένα driver... σκέφτηκα στην αρχή να πάρω τη slim έκδοση των ίδιων drivers και να την βάλω μέσα στο προβόλι αλλά δεν μου ταίριαξε χωροταξικά και φοβήθηκα λίγο τη διαχείρηση της θερμότητας, οπότε παίρνω την έκδοση με την ψύκτρα την τοποθετώ στο χώρο του κινητήρα του αυτοκινήτου, στεγνή και καθαρή και πάω για ένα driver 2.8 A για κάθε τριπλέτα XML...
Από μασούρι αλουμινίου (ARENAL στον Πειραιά, 2104222872) κατασκευάστηκε αρχικά μια βάση-ψύκτρα 130 gr με διάμετρο 48 mm και ίδιο περίπου μήκος...
Φωτογραφίες και σχεδιάκι αυτής της βάσης έστειλα στον τεχνικό της led-tech που απεφάνθη ότι θα αποδειχτεί λίγη για την τριπλέτα, οπότε χτες κατασκεύασα μια μεγαλύτερη.
Η διάμετρος αυτής είναι 58 mm, το μήκος της 63 και είναι 260 gr με υπερδιπλάσια εξωτερική επιφάνεια. To M6 σπείρωμα στο κέντρο έχει διπλή χρήση. Στερέωμα του pcb με μια κοντή Μ6 με κατάλληλα διαμορφωμένη κεφαλή στην εσοχή που θα κάτσει το pcb και βίδωμα σε μεταλλική βάση στο αυτοκίνητο πίσω...
Το μόνο που λείπει είναι η τρύπα για το καλώδιο τροφοδοσίας που είναι σχεδόν στην περιφέρεια της εσοχής του pcb.
Περιμένω αύριο το πρώτο σετ τριπλέτα-φακό driver (φοβάμαι λίγο τι θα δώσουν οι 19άρηδες φακοί, γιαυτό φτιάχνω κατ αρχήν μόνο ένα τέτοιο προβόλι. Αν είναι όπως το φαντάζομαι και δίνει μεγάλο hot spot και καλή περίμετρο, τα άλλα τρία θα είναι piece of cake...) και μόλις μονταριστεί θα σας ενημερώσω και φωτογραφικά...
Στις επισυναπτόμενες φωτό φαίνονται η μικρή (που απορρίφθηκε λόγω μεγέθους...) και η τελική-μεγάλη βάση για την πρώτη τριπλέτα...
άντε να δούμε...
αποφάσισα μιας και όλο και μεγαλώνει το project μου, να το κάνω καινούργιο θέμα...
Η αρχική σκέψη ήταν η κατασκευή μερικών spot lights για εκτός δρόμου χρήση...
Από τη led-tech.de επιλέχτηκαν τα ακόλουθα:
http://www.led-tech.de/en/High-Power...9_120_117.html, που είναι μια τριάδα XML T6 σε πλακέτα 34 mm. Θα συμαζέψω το φώς με τον φακό 19 μοιρών http://www.led-tech.de/en/High-Power...tml?cross=1751 και θα τροφοδοτήσω καθεμιά τριάδα με 2.8 A με αυτό το driver: http://www.led-tech.de/en/LED-Contro...0_118_119.html που δέχεται στην είσοδό του τα 12-14 V του αυτοκινήτου.
Οι προδιαγραφές του pcb είναι:
Diameter: 34.0
Viewing Angle: 125°
Height: 6.0 mm
Emitting Color: white
Housing Color: white
Lumen min.: 840
Lumen max.: 2985
Kelvin min.: 5700
Kelvin max.: 6100
mA test.: 700 mA
mA typ.: 700 mA
mA max.: 3000 mA
V typ.: 8,7 V
V max.: 12 V
Watt: 6,09 W
Οι προδιαγραφές του driver είναι:
Technical data:
- Drop voltage: 1V
- Input: 30V DC (max.)
- Output: 2800mA constant
- Input short circuit protection
- Output short circuit protection
- Cooling element electrical isolated!
- Autom. current reduction if too much heat!
- Operating Temp: ~50°C over ambient temp.
- Max. input voltage: 4V over LED voltage
- 2 mounting eyes
- Dimensions (W/H/D): 33 x 21 x 63 mm
Περιμένω ίσως λίγο πάνω από 2500 πραγματικά lumen από τα 2.8 A από κάθε μια τριάδα και σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω τέσσαρες...
τα led είναι σε σειρά και όχι παράλληλα και ο τύπος από τη led-tech (Johanes Aarns) μου συνέστησε μια τριπλέτα-ένα driver... σκέφτηκα στην αρχή να πάρω τη slim έκδοση των ίδιων drivers και να την βάλω μέσα στο προβόλι αλλά δεν μου ταίριαξε χωροταξικά και φοβήθηκα λίγο τη διαχείρηση της θερμότητας, οπότε παίρνω την έκδοση με την ψύκτρα την τοποθετώ στο χώρο του κινητήρα του αυτοκινήτου, στεγνή και καθαρή και πάω για ένα driver 2.8 A για κάθε τριπλέτα XML...
Από μασούρι αλουμινίου (ARENAL στον Πειραιά, 2104222872) κατασκευάστηκε αρχικά μια βάση-ψύκτρα 130 gr με διάμετρο 48 mm και ίδιο περίπου μήκος...
Φωτογραφίες και σχεδιάκι αυτής της βάσης έστειλα στον τεχνικό της led-tech που απεφάνθη ότι θα αποδειχτεί λίγη για την τριπλέτα, οπότε χτες κατασκεύασα μια μεγαλύτερη.
Η διάμετρος αυτής είναι 58 mm, το μήκος της 63 και είναι 260 gr με υπερδιπλάσια εξωτερική επιφάνεια. To M6 σπείρωμα στο κέντρο έχει διπλή χρήση. Στερέωμα του pcb με μια κοντή Μ6 με κατάλληλα διαμορφωμένη κεφαλή στην εσοχή που θα κάτσει το pcb και βίδωμα σε μεταλλική βάση στο αυτοκίνητο πίσω...
Το μόνο που λείπει είναι η τρύπα για το καλώδιο τροφοδοσίας που είναι σχεδόν στην περιφέρεια της εσοχής του pcb.
Περιμένω αύριο το πρώτο σετ τριπλέτα-φακό driver (φοβάμαι λίγο τι θα δώσουν οι 19άρηδες φακοί, γιαυτό φτιάχνω κατ αρχήν μόνο ένα τέτοιο προβόλι. Αν είναι όπως το φαντάζομαι και δίνει μεγάλο hot spot και καλή περίμετρο, τα άλλα τρία θα είναι piece of cake...) και μόλις μονταριστεί θα σας ενημερώσω και φωτογραφικά...
Στις επισυναπτόμενες φωτό φαίνονται η μικρή (που απορρίφθηκε λόγω μεγέθους...) και η τελική-μεγάλη βάση για την πρώτη τριπλέτα...
άντε να δούμε...