ολοκάινουρια LG B8 oled δεν ανοίγει

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Κατ' αρχάς να ευχαριστήσω όλους για ta posts σας και για το χρόνο σας.

Την τηλεόραση την πήρα Τρίτη 23/7 την παρέδωσα Τρίτη 30/7 επομένως είμαι εντός 7 ημέρου. Η ενημέρωση έγινε στις 6 μέρες (29/7). Απλά η απόδειξη πληρωμής γράφει 20/7 ίσως να μην έχουν ενημερωθεί και στο service της LG. Δυστυχώς και εγώ δεν "ζόρισα´την τηλεόραση όσο έπρεπε και σταμάτησε να δουλεύει Κυριακή απόγευμα με ούτε 10 ώρες χρήσης. Είναι γνωστό ότι οταν παίρνεις τέτοιου είδους προϊόντα τα ζορίζεις για να σου βγάλουν ότι πρόβλημα υπαρχει στην αρχή. Προς το παρόν το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω να με ενημερώσουν. Κρίμα πάντως γιατί όντως η εικόνα της τηλεόρασης είναι φοβερή ειδικά για σειρές και ταινίες. Ακόμα πιστεύω ότι άξιζε η αγορά.

Αν στην εφεραν σπιτι σου με παραδοση, αποδεικνυεται πανευκολα, ενημερωσε το καταστημα αμεσα πως το σερβις βλεπει την αποδειξη που ειναι 3 μερες νωριτερα και σε βγαζει εκτος DOA.
Ζητησε τους ειτε να επικοινωνησουν αμεσα με το σερβις να μην προχωρησει σε επισκευη, ωστε να σου δωθει νεα απο το καταστημα, ή να σου δωσουν καποιο δελτιο αποστολης που να αποδεικνυει οτι την παρελαβες 3 ημερες αργοτερα απο την ημερα αγορας. Ωστε να πας το αποδεικτικο στο σερβις εσυ.
 

thpatrik

New member
30 May 2018
17
Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μια μικρή ενημέρωση επί του θέματος μου. Είμαι δυστυχώς ακόμα χωρίς τηλεόραση και περιμένω ακόμη ενημέρωση για το τι θα γίνει. 02/08 επικοινώνησα με το κατάστημα αγοράς Public στο Mall στο Μαρούσι, κάτι το οποίο θα έπρεπε να είχα κάνει από την πρώτη στιγμή και τους γνωστοποίησα το πρόβλημα που προέκυψε. Είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με την LG και μάλιστα ξαναπήραν Σάββατο για να μου πουν ότι έστειλαν email στην αντιπροσωπεία επειδή η επικονωνία μας έγινε απόγευμα.

Πράγματι τη Δευτέρα το πρωί με παίρνουν από τον Μανωλόπουλο για να με ρωτήσουν πότε μπορούν να παραλάβουν την τηελόραση. Τους εξήγησα - με πολλή αυτοσυγκράτηση για να μην αρχίσω τα γαλλικά- ότι έχουν την τηλεόραση μου και έχουν αναγνωρίσει ότι έχει προβληματικό πάνελ. Μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι θα βρεθεί λύση. Χθες επικοινώνησε ο υπεύθυνος του service από τα public και μου ζήτησε μια μικρή πίστωση χρόνου - μέχρι τέλος της εβδομάδας- εξηγώντας μου ότι υπάρχει επικοινωνία με την εταιρεία και ότι ζητουν και οι ίδιοι αντικατάσταση και όχι επισκευή. Η όλη διαδικασία έχει κολλήσει στο γεγονός ότι δεν υπάρχει το κουτί της τηλεόρασης κάτι που για την LG θεωρείται απαραίτητη προυποθεση για το DOA και θα πρέπει να υπάρξει συννενόηση μεταξύ των διάφορων τμημάτων τους και πιθανώς και με με την μητρική. Σε γραπτό αίτημα που έκανα μέσω τους site τους πάντως η απάντηση ήταν ότι δεν γίνεται doa λόγω συσκευασίας

H ουσία είναι ότι 10 μέρες μετά ακόμα περιμένω και δεν έχω επίσημη ενημέρωση από τους ίδιους για το τι θα γίνει. Και αναφέρομαι σε μια καινούρια 65 OLED που ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ !!!. Δεν μιλάμε ούτε για καμμένα pixel , ούτε για ανομοιομορφία , ούτε ούτε. Αν δε κάνουν αντικατάσταση όταν μια καινούρια τηλεόραση δεν ανοίγει , πότε κάνουν; Η τηλεόραση δεν πρέπει να έχει ουτε 10 ώρες λειτουργίας κάτι που εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί από το service menu. Ειμαι φοβερα απογοητευμένος από την αντιεπαγγελματική τους συμπεριφορά και την παγερή αδιαφορία τους προς τον πελάτη. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα τόσο ακριβό προιον....
 

thpatrik

New member
30 May 2018
17
Καλησπέρα και πάλι, με ενημέρωσαν τελικά και από τα public ότι δε γίνεται αντικατάσταση λόγω συσκευασίας , ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι προσπαθούν να έρθει πίσω η τηλεόραση το συντομότερο δυνατό (Δευτέρα-Τρίτη). Κανονικό δούλεμα και από αυτούς δηλαδή καθώς χθές κατά την επίσκεψη που έκανα στο κατάστημα ο διευθυντής του καταστήματος με διαβεβαίωνε ότι κάνει ότι μπορεί και ότι - ανεπίσημα- έχει φέρει και μια κλειστή συσκευή για να μου δώσει σε περίπτωση που πάρει το ok από τα κεντρικά -προφανώς για να με καθησυχάσει και να με διώξει. Εγώ από την πλευρά μου ενημέρωσα ότι θα γίνει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.

Θα ήθελα να ρώτησω όσους έχουν κάνει αντικατάσταση panel αν ανανεώνει η LG την εργοστασιακή εγγύηση και τι ελέγχους κάνατε για να διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στη λειτουργία της συσκευής. Οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη. Και εννοείται πως ποτέ ξανά LG, είναι η 3η τηλεόραση που μου βγάζει πρόβλημα και το service είναι απαράδεκτο.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Γεια σου φίλε και λυπάμαι για όλα αυτά που διάβασα. Είναι κρίμα να βρισκόμαστε σε τέτοιες καταστάσεις.

Επίσης, θεωρητικά , ούτε η 5ετή εγγύηση του public ισχύει γιατί στους όρους και προϋποθέσεις αναφέρει πως υποχρεούμαι να κρατήσω τη συσκευασία του προϊόντος για καθόλη τη διάρκεια της πενταετίας.....

Σε έβγαλαν εκτός DOA επειδή πέταξες την συσκευασία? Και το γράφουν και στους όρους στο PUBLIC? Ντροπή τους!!!
Εγώ αυτό πρώτη φορά το ακούω, δεν ξέρω αν το έχει γράψει και άλλος φίλος, εγώ πάντως δεν το έχω ξανακούσει.
Οπότε καλό είναι να φυλαγόμαστε.

Εγώ στην θέση σου θα προχωρούσα σε καταγγελία, αν σε παίρνει ο χρόνος και θέλεις να ασχοληθείς παραπάνω.

Δες όλες τις λειτουργίες της, βάλε και αρχεία να παίζουν, δες και κανάλια, σύνδεσε και συσκευές στα HDMI, δες τα δικτυακά να φορτώνουν σωστά.
Βάλε τη και βγάλε τη από την πρίζα για μερικές φορές. Αν έχει κάποιο πρόβλημα με τα παραπάνω, θα το καταλάβεις πιστεύω.