Ακριβως στην πράξη ειναι μια μηχανή της σειράς PL που την <αναβαθμισαν> ως P βαζοντας διπλη ροδελα καιι τον μοχλο της F, Τα υπολοιπα δανεισμενα απο την ΕΜ10IV.
Θα ειχε μια στοιχειωδη λογικη να περπατήσει καλά στην αγορά αν υπηρχε η εξτρα θυρα AP για EVF που απεσυραν απο τις τελευταιες Pen. Eιναι πολυς κοσμος που εχει VF2/3/4 και τα ειχε χρυσοπληρώσει.
Ακομη και τις μνημες C1... τις μασουλησαν απο τον επιλογέα.
Πιστευω ότι τα νεα προιοντα που βλέπουμε (σωμα, φακος) ειναι επιλογες της παλιάς Οlympus, αυτοι τα σχεδιασαν πριν μηνες .
Θα μπορουσαν να τα κοψουν και να μην τα βγαλουν αλλά αν δεν εχεις κατι αλλο ετοιμο (μεσα σε 3-4 μηνες δυσκολο) θα ειναι σαν να εχεις αποσυρθει και αυτο θα εκανε μεγαλυτερη ζημια μετα την πάσα στην νεα εταιρία. Αρα καλως βγηκαν και αναμενουμε το δυνατό προιον προς Σεπτέμβρη για να δουμε που πάει η βάρκα.
Θα ειχε μια στοιχειωδη λογικη να περπατήσει καλά στην αγορά αν υπηρχε η εξτρα θυρα AP για EVF που απεσυραν απο τις τελευταιες Pen. Eιναι πολυς κοσμος που εχει VF2/3/4 και τα ειχε χρυσοπληρώσει.
Ακομη και τις μνημες C1... τις μασουλησαν απο τον επιλογέα.
Πιστευω ότι τα νεα προιοντα που βλέπουμε (σωμα, φακος) ειναι επιλογες της παλιάς Οlympus, αυτοι τα σχεδιασαν πριν μηνες .
Θα μπορουσαν να τα κοψουν και να μην τα βγαλουν αλλά αν δεν εχεις κατι αλλο ετοιμο (μεσα σε 3-4 μηνες δυσκολο) θα ειναι σαν να εχεις αποσυρθει και αυτο θα εκανε μεγαλυτερη ζημια μετα την πάσα στην νεα εταιρία. Αρα καλως βγηκαν και αναμενουμε το δυνατό προιον προς Σεπτέμβρη για να δουμε που πάει η βάρκα.