Είμαι συνδρομητής στην ON άπειρα χρόνια, από εποχή Vivodi με το πρώτο πακέτο των 256kbps.
Όλα αυτά τα χρόνια δεν την άλλαζα γιατί είχα εκτιμήσει το πολύ καλό επίπεδο υποστήριξης που παρείχαν. Περιστασιακά (ΟΚ, μια φορά κάθε 2-3 χρόνια..) είχε θέματα η γραμμή, σχεδόν πάντα λόγω ΟΤΕ (πρόβλημα στο ΚΑΦΑΟ). Πάντα η Vivo/ON φρόντιζε να διορθώνεται το πρόβλημα.
Αυτό όμως δεν ισχύει πια.
Πριν λίγο καιρό παρουσίασε πάλι πρόβλημα η γραμμή. Έγινε το γνωστό troubleshooting από την ON, έστειλαν και τεχνικό σπίτι μας και διαπίστωσαν ότι φταίει ο ΟΤΕ (πράγμα αληθές, στην προκειμένη περίπτωση).
Αυτό έγινε στις 10 του μήνα. Μας ενημέρωσαν ότι θα το δώσουν βλάβη στον ΟΤΕ. Η γραμμή βρίσκεται πλέον στο πατρικό μου, και το σπίτι εξυπηρετείται και από δεύτερη γραμμή, οπότε οι δικοί μου είπαν "άστους, θα το φτιάξουν".
Χτες θυμήθηκα να ρωτήσω τους δικούς μου τι έγινε με την γραμμή. Μου είπαν ότι δεν έχει γίνει κάτι. Παίρνω λοιπόν τηλ. στην ON και τους ρωτάω τι έχει γίνει.
Η απάντησή τους ήταν ότι έχει "πρόβλημα το σύστημά τους που δίνει τις βλάβες στον ΟΤΕ" οπότε δεν έχουν δώσει τη βλάβη. Αυτό 2 εβδομάδες μετά από τη διαπίστωση της βλάβης..
Όταν τους ρώτησα πότε αναμένουν να αποκατασταθεί το πρόβλημα (του συστήματός τους), μου είπαν ότι δεν ξέρουν.
Τους είπα ΟΚ, σας χαιρετώ για άλλο πάροχο.
Μετά διάβασα τα χτεσινά νέα για την χρεωκοπία και το τεράστιο χρέος στον ΟΤΕ. It all made sense.
Συμβουλή μου: Όσοι έχετε ON/Vivo, αλλάξτε πάροχο τώρα! Αν (χτύπα ξύλο) πάθει κάτι η γραμμή σας τελείωσε. Είναι πιθανό να μην φτιαχτεί ποτέ. Φύγετε όσο προλαβαίνετε. Οι δικοί μου είναι τυχεροί γιατί αφενός η τηλεφωνία δουλεύει (το πρόβλημα είναι μόνο με το DSL), αφετέρου υπάρχει και η δεύτερη γραμμή οπότε έχουν και internet. Αυτό το σενάριο όμως είναι αρκετά σπάνιο.
Όλα αυτά τα χρόνια δεν την άλλαζα γιατί είχα εκτιμήσει το πολύ καλό επίπεδο υποστήριξης που παρείχαν. Περιστασιακά (ΟΚ, μια φορά κάθε 2-3 χρόνια..) είχε θέματα η γραμμή, σχεδόν πάντα λόγω ΟΤΕ (πρόβλημα στο ΚΑΦΑΟ). Πάντα η Vivo/ON φρόντιζε να διορθώνεται το πρόβλημα.
Αυτό όμως δεν ισχύει πια.
Πριν λίγο καιρό παρουσίασε πάλι πρόβλημα η γραμμή. Έγινε το γνωστό troubleshooting από την ON, έστειλαν και τεχνικό σπίτι μας και διαπίστωσαν ότι φταίει ο ΟΤΕ (πράγμα αληθές, στην προκειμένη περίπτωση).
Αυτό έγινε στις 10 του μήνα. Μας ενημέρωσαν ότι θα το δώσουν βλάβη στον ΟΤΕ. Η γραμμή βρίσκεται πλέον στο πατρικό μου, και το σπίτι εξυπηρετείται και από δεύτερη γραμμή, οπότε οι δικοί μου είπαν "άστους, θα το φτιάξουν".
Χτες θυμήθηκα να ρωτήσω τους δικούς μου τι έγινε με την γραμμή. Μου είπαν ότι δεν έχει γίνει κάτι. Παίρνω λοιπόν τηλ. στην ON και τους ρωτάω τι έχει γίνει.
Η απάντησή τους ήταν ότι έχει "πρόβλημα το σύστημά τους που δίνει τις βλάβες στον ΟΤΕ" οπότε δεν έχουν δώσει τη βλάβη. Αυτό 2 εβδομάδες μετά από τη διαπίστωση της βλάβης..
Όταν τους ρώτησα πότε αναμένουν να αποκατασταθεί το πρόβλημα (του συστήματός τους), μου είπαν ότι δεν ξέρουν.
Τους είπα ΟΚ, σας χαιρετώ για άλλο πάροχο.
Μετά διάβασα τα χτεσινά νέα για την χρεωκοπία και το τεράστιο χρέος στον ΟΤΕ. It all made sense.
Συμβουλή μου: Όσοι έχετε ON/Vivo, αλλάξτε πάροχο τώρα! Αν (χτύπα ξύλο) πάθει κάτι η γραμμή σας τελείωσε. Είναι πιθανό να μην φτιαχτεί ποτέ. Φύγετε όσο προλαβαίνετε. Οι δικοί μου είναι τυχεροί γιατί αφενός η τηλεφωνία δουλεύει (το πρόβλημα είναι μόνο με το DSL), αφετέρου υπάρχει και η δεύτερη γραμμή οπότε έχουν και internet. Αυτό το σενάριο όμως είναι αρκετά σπάνιο.