Μιας και μας διαβάζουν και νέα παιδιά, απαντώ μόνος μου, πάντα τσεκάρουμε τις συνδέσεις πριν βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα.
Το βιαστικό μου παραπάνω λάθος συμπέρασμα βγηκε εχοντας στο καλό μου πικαπ
1.ανάποδα το δεξί αριστερό κανάλι
2. τη γείωση ασυνδετη
3. λάθος φάση ρεύματος,
σαν να μην έφταναν αυτά είχε φύγει και πίσω δεξιά ή ακίδα του ραφιου και ήταν και στραβά ως προς το κέντρο βάρους.
Και πάλι στις καλές έγραφες ακουγόταν καλύτερο.
Άρα απλά λόγο κλίσης η βελόνα δεν μπορούσε να διαβάσει φθαρενους δίσκους.
Πως την πάτησα έτσι?
το 1. δεν παίζει κανέναν ρόλο στην ποιότητα του ήχου.. άντε να ακούσεις μια κιθάρα αριστερά αντί για δεξιά πχ..
το 2. αφού δεν το άκουγες από απόσταση (ή μη) τόσο καιρό, άρα δεν ενοχλούσε.. και αφού δεν ενοχλούσε, δεν επηρέαζε το ηχητικό αποτέλεσμα
το 3. δεν παίζει ρόλο γιατί αφορά μόνο την περιστροφή του πλατώ και αν αυτή είναι σταθερή ο βραχίονας αδιαφορεί... τι διαφορά άραγε έχει το wow αν γυρίσουμε την φάση του ρεύματος "ανάποδα" ;;
κάποια στιγμή αν το θυμηθώ θα το δοκιμάσω στο DD μου και πάω στοίχημα ότι αν δω διαφορά , αυτή δεν θα είναι μεγαλύτερη της τάξης του 0,1-0,2%
κάτι που το αφτί είναι αδύνατον να πιάσει.
αλλά το "σαν να μην έφταναν αυτά κλπ,,," είναι το πιο βασικό!
πάντα λέμε πρώτα , "το πικάπ να είναι ευθυγραμμισμένο" και μετά όλα τα άλλα.... αφού δεν ήταν, η ακίδα ανάλογα με τις συνθήκες θα είχε πρόβλημα ανάγνωσης μικρό , μέτριο ή μεγάλο , ανάλογα με το πόσο μεγάλη ήταν η κλίση.