- 2 February 2007
- 120
Στη παρομοίως τιτλοφορούμενη συζήτηση, ο In () έγραψε την εξής, εξόχως εύστοχη πρόταση:
Η πρόταση κρύβει μέσα της διακριτή αναφορά σε μουσική εμπειρία και ηχητική αναπαραγωγή[/B].
*Κατ'αρχήν και κατ'αρχάς, το σύστημα ηχητικής αναπαραγωγής πρέπει να θεωρείται διακριτό από την ίδια τη μουσική.
*Η μουσική εμπειρία μπορεί να είναι ανεξαρτητη από το σύστημα.(Ενα τρανζίστορ αρκεί να συγκινηθούμε από τη μουσική.)
*Όταν σ´συστημα και μουσική συνέρχονται, το σύστημα μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι στην υπηρεσία της μουσικής.
*Σ'αυτή τη περίπτωση ο προφανής στόχος είναι η "θετική" (ή ο,τι άλλο προσδιοριστικό θες) μουσική εμπειρία: η επίτευξη της εμπειρίας αυτής ενδέχεται να διάφερει αναλογα με το μουσικό είδος.
*Όταν το σύστημα είναι εξαιρετικά καλά στημένο (πραγμα σπανιότατο) και η αναπαραγωγή του μουσικού κομματιού εξαιρετικά καλά ισορροπημένη (ακόμη σπανιότερη), τότε η μουσική εμπειρία είναι η μόνη που δεσπόζει και εξαλείφει κάθε άλλη θεώρηση των πραγμάτων (έχω μπάσα; η εικόνα μου; το τσικι-τσικι ακούγεται καλά; κ.α. ριβιουερίστικα εμμετικά).
ΚΤΓΜ, Ο/η Ιν() έπιασε ηθελημένα ή αλλέως --άσχετο-- το πράγμα.
{Καθώς αντιληφθήκατε, είμαι νεος στο κλαμπ -- άρα και ωραίος;:chinscratch: }
Η πρόταση αυτή λαμβανόμενη από μόνη της, περικλείνει εξαιρετικά αποκαλυπτικά και περιεκτικά σχεδόν όλη τη πεμπτουσία του audio-φιλου (ή audio-phool:grinning-smiley-043 ):(Εκει) παίζεται σε μεγάλο βαθμό η μουσική εμπειρία της ηχητικής αναπαραγωγής
Η πρόταση κρύβει μέσα της διακριτή αναφορά σε μουσική εμπειρία και ηχητική αναπαραγωγή[/B].
*Κατ'αρχήν και κατ'αρχάς, το σύστημα ηχητικής αναπαραγωγής πρέπει να θεωρείται διακριτό από την ίδια τη μουσική.
*Η μουσική εμπειρία μπορεί να είναι ανεξαρτητη από το σύστημα.(Ενα τρανζίστορ αρκεί να συγκινηθούμε από τη μουσική.)
*Όταν σ´συστημα και μουσική συνέρχονται, το σύστημα μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι στην υπηρεσία της μουσικής.
*Σ'αυτή τη περίπτωση ο προφανής στόχος είναι η "θετική" (ή ο,τι άλλο προσδιοριστικό θες) μουσική εμπειρία: η επίτευξη της εμπειρίας αυτής ενδέχεται να διάφερει αναλογα με το μουσικό είδος.
*Όταν το σύστημα είναι εξαιρετικά καλά στημένο (πραγμα σπανιότατο) και η αναπαραγωγή του μουσικού κομματιού εξαιρετικά καλά ισορροπημένη (ακόμη σπανιότερη), τότε η μουσική εμπειρία είναι η μόνη που δεσπόζει και εξαλείφει κάθε άλλη θεώρηση των πραγμάτων (έχω μπάσα; η εικόνα μου; το τσικι-τσικι ακούγεται καλά; κ.α. ριβιουερίστικα εμμετικά).
ΚΤΓΜ, Ο/η Ιν() έπιασε ηθελημένα ή αλλέως --άσχετο-- το πράγμα.
{Καθώς αντιληφθήκατε, είμαι νεος στο κλαμπ -- άρα και ωραίος;:chinscratch: }
Last edited: