Τι αλλάζει άραγε στην 42 και δεν μπορεί να παίξει με THX αφού στην 50 μια χαρά τα κατάφερε

:nounder:
Στην περίπτωση της TX-P42VT20 η επιλογή της προ-ρύθμισης THX, δεν επιφέρει τα αναμενόμενα, κυρίως στο χρωματικό εύρος (gamut) το οποίο αποδίδεται με μικρές αλλά υπαρκτές αποκλίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να διορθωθούν.
Όμως στην θέση THX, η τηλεόραση μπορεί να ξεπεράσει τα 150 nits, πράγμα που σημαίνει ότι για θέαση 3D εικόνας αποτελεί μίας πρώτης τάξεως επιλογή.
Η ανεύρεση λοιπόν του ιδανικού set up ξεκινά από την προ-ρύθμιση Cinema.
http://www.fullhd.gr/2008-03-14-21-37-34/in-depth-review/5549-panasonic-viera-tx-p42vt20e-review.html
Στην περίπτωση της TX-P50VT20 η σύγκλιση τόσο στης προρύθμισης Cinema όσι και της THX, είναι πιο προσεγγιστική με το ιδεατό, από ότι με την G20.
Ειδικά η επιλογή ΤΗ, ως οφείλει λύνει οριστικά το θέμα της χρωματικής σύγκλισης και το μόνο που μένει ανοιχτό είναι εκείνο της μικρορύθμισης της Φωτεινότητας, η οποία θα πρέπει να μειωθεί κατά 5 βήματα, αλλά και της θερμοκρασίας χρώματος η οποία σε Default θέση κινείται σε θερμές περιοχές.
Η χρήση της ισορροπία λευκού, με φειδώ πάντοτε, είναι επιτακτική. Εμείς πειράξαμε λίγο την φωτεινότητα και την αποκοπή του κόκκινου και αμέσως η καμπύλη προσέγγισε γραμμικά τον νοητό άξονα των 6504 βαθμών Kelvin.
http://www.fullhd.gr/2008-03-14-21-37-34/in-depth-review/3789-panasonic-viera-tx-p50vt20-review.html