Τελικά μετά τρεις μήνες βγήκε επιτέλους απόφαση υπέρ μου.Τον Ιούλιο ειχα κανει δυο αναφορες στο paypal σε πωλητή που δεν τήρησε συμφωνία για online υπηρεσία.
Σε 15 μερες στην μια περίπτωση η απόφαση βγηκε υπερ μου και η υπόθεση έκλεισε.
Στην δευτερη όμως εχουν περάσει δυο μηνες και ακομα η υπόθεση δεν λεει να κλείσει.
Κάθε βδομαδα το paypal μεταθέτει την τελικη ημερομηνία που υποτίθεται ότι θα εβγαζε απόφαση και ετσι από αναβολη σε αναβολη εχουμε φτασει 14/9 με νεα ημερομηνία πλεον 19/9 ( Estimated case resolution 19/9 ).
Το εχουν ξεχάσει;
Είναι φυσιολογικο αυτό;
Μπορω να κανω κατι;
Του έστειλα Ανδρέα , μου ζητάει mail αλλά δεν με αφήνει η πλατφόρμα του ebay να στείλω διεύθυνση. Περιμένω τώρα να μου στείλει το δικό του με κάποιον τρόπο.
Πριν από χρόνια είχα κάνει dispute με κάτι fake κάρτες μνήμης sandisk από το eBay και μου γύρισαν αμέσως το ποσό. Καμιά ταλαιπωρία. Μπορεί να έχουν αλλάξει βέβαια τα πράγματα από τότε.
Πάντως σας λέω και μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής που κάνετε και πάλι dispute (έκανα πριν 2 μήνες) : πληρωμή με Revolut . Μιλάς στο chat της revolut κανονικά με άνθρωπο. Κάνει 40 μέρες το refund.
Ενώ θα έπρεπε να είναι κοινή η πρακτική, τελικά δεν είναι.
Πρέπει να έχει να κάνει με το ποιος επιβλέπει την αναφορά.
Μου έχει τύχη να κάνω δύο dispute στον ίδιο πωλητή για ίδια προϊόντα με ίδια αποδεικτικά στοιχεία, τις ίδιες ημερομηνίες και η απόφαση στην μία να είναι υπέρ μου και στην άλλη όχι.
Τι να υποθέσω με το παραπάνω;
Ο ένας κατάλαβε και ο άλλος όχι;
Μετα απο 15 χρονια+ εκτεταμένης χρήσης paypal, πρωτη φορα κανω χρηση dispute ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ.
Εκτος οτι δε θα βγαλω ακρη όπως παει, απαντησεις ξανα και ξανα απο bot να στέλνω ξανα και ξανα τα ιδια χαρτιά και αποδεικτικά, ενω μπηκα κι αλλο μέσα στελνοντας πισω τα προιοντα.
Δεν υπάρχει τροπος να μιλήσεις με ανθρωπο για support. period. Έχω προσπαθησει (νομίζω) τα πάντα... μάταια..