''Πειρατικές'' ασφαλιστικές εταιρείες-Κινδυνεύουν 700.000 Ι.Χ.

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
Εταιρείες με έδρα το εξωτερικό ασφαλίζουν αυτοκίνητα στην Ελλάδα, αλλά δεν ελέγχονται από το κράτος με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν χιλιάδες ασφαλισμένοι
news247 Φεβρουάριος 12 2013 09:16
Φθηνή ασφάλιση χωρίς αντίκρισμα προσφέρουν σε ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων εταιρείες που έκαναν έφοδο στην αγορά, εκμεταλλευόμενες την κρίση.
Πολλές από αυτές έχουν έδρα στο εξωτερικό και δεν ελέγχονται από το ελληνικό Δημόσιο, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Έθνους.
''Πειρατές'' της ασφαλιστικής αγοράς του κλάδου αυτοκινήτου έχουν κλέψει τα τελευταία δύο χρόνια 700.000 ιδιοκτήτες ΙΧ καλύπτοντάς τους με χαμηλά ασφάλιστρα, αλλά χωρίς να τους παρέχουν τις απαραίτητες υπηρεσίες όταν οι πελάτες τους τις χρειαστούν.
Στελέχη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας και μεγάλων ασφαλιστικών επιχειρήσεων υπογραμμίζουν τον κίνδυνο που διατρέχουν χιλιάδες ασφαλισμένοι, οι οποίοι λόγω της οικονομικής ύφεσης επιλέγουν εταιρείες με ύποπτα φθηνά ασφάλιστρα, τα οποία είναι στα 230 ευρώ ετησίως.
Την πρακτική της τιμολόγησης κάτω του κόστους εφαρμόζουν εγχώριες επιχειρήσεις αλλά και ξένες που έχουν έδρα σε χώρες της ΕΕ.
Οι τελευταίες, μάλιστα, έχουν κάνει την εμφάνισή τους μετά την απελευθέρωση των υπηρεσιών και, το χειρότερο, δεν είναι εκ του νόμου εφικτό να εποπτευθούν από τις εγχώριες αρχές. Δίνουν λόγο στις δικές τους.
Πρόκειται για εταιρείες, όπως λένε στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, οι οποίες έχουν έδρα τη Βουλγαρία, ακόμη και το Γιβραλτάρ.

http://news247.gr/eidiseis/oikonomi...taireies-kindyneuoyn_700_000_i_x.2125341.html

http://www.megatv.com/megagegonota/article.asp?catid=27370&subid=2&pubid=30552501
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
Πώς θα πάρουν τα χρήματά τους οι ασφαλισμένοι της "EIG evima"

Οδηγίες για τους ασφαλισμένους της "EIG evima" και όσους διεκδικούν αποζημιώσεις έδωσε ο ο κ. Κωνσταντίνος Μπερτσιάς, εκπρόσωπος του κλάδου Αυτοκινήτου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας.
Ο κ. Μπερτσιάς, μιλώντας στο BHMA FM 99,5, σχετικά με την αναστολή της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας "EIG evima Ασφαλιστική" από την Τράπεζα της Ελλάδας, και ό,τι επιφέρει αυτό στους περίπου 270.000 ασφαλισμένους της και τους εργαζόμενους, αρχικά είπε πως για χρονικό διάστημα ενός μήνα, από την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013, οι ασφαλισμένοι οδηγοί στην εν λόγω ασφαλιστική, καλύπτονται μέσω του Επικουρικού Κεφαλαίου για το κομμάτι της αστικής ευθύνης, άρα για ζημιές που θα προκληθούν σε τρίτους.
"Αν στο συμβόλαιο του ασφαλισμένου στην "EIG evima Ασφαλιστική" υπάρχουν και άλλες καλύψεις -π.χ. ίδιες ζημίες (μικτή ασφάλεια), φωτιά, κλοπή κ.λπ. - αυτές παύουν να ισχύουν και ο ασφαλισμένος της «EIG evima Ασφαλιστική» θα πρέπει, ούτως ή άλλως, να αναζητήσει μια νέα ασφαλιστική εταιρεία και να πληρώσει ξανά τα ασφάλιστρά του για να έχει τις καλύψεις που προϋποθέτει η σχετική νομοθεσία", τόνισε.
Παράλληλα, αναφέρθηκε και για το τι ισχύει στο εξής για τους ασφαλισμένους οδηγούς της "EIG evima Ασφαλιστική".
Ειδικότερα, είπε πως οι ασφαλισμένοι μπορούν να διεκδικήσουν τα ασφάλιστρα που είχαν καταβάλει στην "EIG evima Ασφαλιστική" για τους επόμενους μήνες, ως την ολοκλήρωση του συμβολαίου τους από τον εκκαθαριστή της.
"Για μια εταιρεία που κλείνει και, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδας, έχει κάποια ανοίγματα, θα πρέπει να εξεταστεί τι περιουσία υπάρχει για να αποζημιωθούν οι ασφαλισμένοι της. Η δε διαδικασία της εκκαθάρισης απαιτεί κάποια χρόνια", είπε και προσέθεσε ότι "σε περίπτωση εμπλοκής ενός οδηγού σε ατύχημα με αυτοκίνητο που ήταν ασφαλισμένο στην «EIG evima Ασφαλιστική» και αξιοποίησης του καθεστώτος του Φιλικού Διακανονισμού, ο οδηγός αποζημιώνεται κανονικά από την δική του ασφαλιστική εταιρεία".
"Επίσης αν διεκδικούμε, ως τρίτοι, αποζημίωση για ζημιά που προκάλεσε πελάτης της «EIG evima Ασφαλιστική», τότε η διεκδίκησή μας στρέφεται πια προς το Επικουρικό Κεφάλαιο", σημείωσε.
Σημειώνεται ότι οι ασφαλισμένοι στην εταιρεία «EIG evima Ασφαλιστική» μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της, καθώς και από υπαλλήλους της εκκαθάρισης, καθημερινά, από ώρα 10.00 έως 14.00 στα τηλέφωνα της εταιρείας αλλά και από τον επόπτη ασφαλιστικής εκκαθάρισης στο τηλέφωνο 6949 962802.

http://news247.gr/eidiseis/pws_tha_paroyn_ta_xrhmata_toys_oi_asfalismenoi_ths_eig_evima.2124919.html
 

arial

Established Member
17 February 2011
214
Νομίζω ότι το πρόβλημα πρέπει να το δούμε πιο σφαιρικά. Πιστεύω ότι όλοι μας για να ασφαλίσουμε τα οχηματά μας ψάχνουμε την πιο οικονομική ασφάλεια με τις πιο πολλές καλύψεις. Όταν οι γνωστές μεγάλες και σίγουρες εταιρείες ζητάνε ασφάλιστρα κατά 50 % και ακόμα παραπάνω έναντι κάποιων άλλων εταιρειών, λογικό είναι οι περισσότεροι να στραφούν σε πιο οικοομικές προτάσεις. Νομίζω ότι τα ποσά των ασφαλίστρων ενός μεσαίου αυτοκινήτου είναι πλέον εξωπραγματικά και φτάνουν κοντά στον ένα μισθό (όσων βέβαια έχουν ακόμα εργασία).
Από την άλλη πως μπορεί να ξέρει ο ασφαλισμένος ποιά εταιρεία είναι καλή και σίγουρη και ποιά όχι, όταν έχουν κλείσει και μεγάλα οννόματα του χώρου? (βλέπε Ασπίς Πρόνοια).
Νομίζω ότι το κράτος είναι αυτό που πρέπει να κάνει πιο αυστηρούς ελέγχους στην αγορά, αλλά και να λάβει γενικότερα μέτρα ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να πληρώσουν τα ασφάλιστρα χωρίς να βαριγκομάνε. Επειδή όμως από το συγκεκριμμένο κράτος εγώ δεν περιμένω τίποτα, προσπαθώ τουλάχιστον για να καλύψω καλύτερα τον εαυτό μου να βρίσκω την πιο οικονομική ασφάλεια μέσω γραφείων ασφαλιστικών πρακτόρων. Έτσι έχω διπλή κάλυψη, και την εταιρεια και τον πράκτορα και ελπίζω να μην κλείσουν ταυτόχρονα και οι δυο - αρκετά δύσκολο νομίζω. Επίσης είναι απαραίτητο στις μέρες μας να ασφαλιζόμαστε από ανασφάλιστα οχήματα. Το ασφάλιστρο είναι μικρό αλλά πλέον τα ανασφάλιστα είναι πάρα πολλά.
 

arial

Established Member
17 February 2011
214
????????????????

Αν δεν κατάλαβες αυτό που έγραψα, ή αν δεν το διατύπωσα σωστά εγώ, εννοώ πως αν μια ασφαλιστική εταιρεία κλείσει και εσύ έχεις ασφαλιστεί σε αυτή μέσω πράκτορα, ο πράκτορας για να μην σε χάσει από πελάτη θα σε ασφαλίσει μόνος του σε άλλη εταιρεία για το υπόλοιπο του συμβολαίου σου.
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
Νομίζω ότι το πρόβλημα πρέπει να το δούμε πιο σφαιρικά. Πιστεύω ότι όλοι μας για να ασφαλίσουμε τα οχηματά μας ψάχνουμε την πιο οικονομική ασφάλεια με τις πιο πολλές καλύψεις. Όταν οι γνωστές μεγάλες και σίγουρες εταιρείες ζητάνε ασφάλιστρα κατά 50 % και ακόμα παραπάνω έναντι κάποιων άλλων εταιρειών, λογικό είναι οι περισσότεροι να στραφούν σε πιο οικοομικές προτάσεις. Νομίζω ότι τα ποσά των ασφαλίστρων ενός μεσαίου αυτοκινήτου είναι πλέον εξωπραγματικά και φτάνουν κοντά στον ένα μισθό (όσων βέβαια έχουν ακόμα εργασία).
Από την άλλη πως μπορεί να ξέρει ο ασφαλισμένος ποιά εταιρεία είναι καλή και σίγουρη και ποιά όχι, όταν έχουν κλείσει και μεγάλα οννόματα του χώρου? (βλέπε Ασπίς Πρόνοια).
Νομίζω ότι το κράτος είναι αυτό που πρέπει να κάνει πιο αυστηρούς ελέγχους στην αγορά, αλλά και να λάβει γενικότερα μέτρα ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να πληρώσουν τα ασφάλιστρα χωρίς να βαριγκομάνε. Επειδή όμως από το συγκεκριμμένο κράτος εγώ δεν περιμένω τίποτα, προσπαθώ τουλάχιστον για να καλύψω καλύτερα τον εαυτό μου να βρίσκω την πιο οικονομική ασφάλεια μέσω γραφείων ασφαλιστικών πρακτόρων. Έτσι έχω διπλή κάλυψη, και την εταιρεια και τον πράκτορα και ελπίζω να μην κλείσουν ταυτόχρονα και οι δυο - αρκετά δύσκολο νομίζω. Επίσης είναι απαραίτητο στις μέρες μας να ασφαλιζόμαστε από ανασφάλιστα οχήματα. Το ασφάλιστρο είναι μικρό αλλά πλέον τα ανασφάλιστα είναι πάρα πολλά.

το να κλείσει ο πράκτορας στα @@ σου, αν όμως κλείσει η ασφαλιστική χαιρέτα μου τον πλάτανο !
εκτός και αν νομίζεις οτι θα σε καλύψει ο πράκτορας !
Δεν είναι και λίγες οι περιπτώσεις που οι πράκτορες κάνουν τις ματσακονιες της αρκούδας....
 

by proxy

AVClub Addicted Member
29 April 2011
2,574
Αν δεν κατάλαβες αυτό που έγραψα, ή αν δεν το διατύπωσα σωστά εγώ, εννοώ πως αν μια ασφαλιστική εταιρεία κλείσει και εσύ έχεις ασφαλιστεί σε αυτή μέσω πράκτορα, ο πράκτορας για να μην σε χάσει από πελάτη θα σε ασφαλίσει μόνος του σε άλλη εταιρεία για το υπόλοιπο του συμβολαίου σου.

Αυτό λέγεται μεταφορά συμβολαίου. Αν γίνει δεν εξαρτάται από τον πράκτορα, αλλά από την νέα ασφαλιστική εταιρίας, η οποία αν δεχθεί την μεταφορά τότε βάζει συνήθως ως όρο η επόμενη ανανέωση να γίνει στην νέα εταιρεία και πάλι και μάλιστα με το τιμολόγιο της ( και όχι το παλιό φτηνό). Αυτό που ενδεχομένως λοιπόν να κερδίσεις εσύ είναι ότι δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις δυο φορές για το υπόλοιπο του συμβολαίου σου ( μια που πλήρωσες την παλιά και μια που θα πλήρωνες στην νέα). (Αυτό είχε γίνει όταν έκλεισε η ΑΣΠΙΣ π.χ). Εντάξει κι αυτό κάποιο κέρδος είναι. Αλλά δεν γίνεται πάντα.