Η είδηση απο τον Χρήστο Μιχαηλίδη,στην σημερινή ´Ε´,περιγράφεται με δικά μου λόγια.
Την Κυριακή 11Δεκεμβρίου,επιτέλους,γιουχαϊστηκε άγρια ο τενόρος Ρομπέρτο Αλάνια,στην Σκάλα τού Μιλάνου,στην παράσταση τής Aida,σε σκηνοθεσία Φράνκο Τζεφιρέλι.
Στην πρωτη πράξη τής όπερας σηκώθηκαν οι κάτοχοι εισιτηρίων τών φτηνών θέσεων,oι επονομαζόμενοι και Loggionisti,και έκραξαν τον κατασκευασμένο απο τα Μ.Μ.Ε,ντίβο ,εντονώτατα.
Οι Loggionisti είναι συνήθως απλοί άνθρωποι με χαμηλό -μέσο εισόδημα οι οποίοι αγοράζουν απο το υστέρημά τους,εισιτήρια ,περιμένοντας με τίς ώρες στίς ουρές,και οι οποίοι έχουν υψηλό μουσικό κριτήριο,αποτέλεσμα τής γενικότερης παιδείας που έχουν οι Ιταλοί στην Μουσική.
Ο Ντίβος,έφυγε έξαλλος απο την σκηνή και δεν ξαναβγήκε,οπότε τον έκραξε όλος ο Ιταλικός Τύπος και ο ίδιος ο Τζεφιρέλλι.
Ο Αλάνια μάς βασανίζει εδώ και χρόνια μαζί με την σύζυγό του,ετέρα κατασκευασμένη ντίβα ,την Αντζελα Γκεοργκίου.Να στα πρωτοσέλιδα ο έρωτάς τους ,να πόσο φωνάρες είναι,να η βοήθεια που προσφέρεται στην φωνή τους απο τίς υψηλές τεχνικές τών στουντιο ηχογραφήσεων και πολλά άλλα.
Επειδή υπάρχουν και λαοί που μέ βοηθό την παιδεία τους,αναγνωρίζουν το κάλπικο ,ο πολύς κύριος Ρομπέρτο βρήκε τον μάστορά του απο τούς loggionisti.Οτι ακριβώς γίνεται και στην Ελλάδα που ότι πλασσαριστεί στο ποπολο γίνεται αποδεκτό
Ευτυχώς στίς 11 Δεκεμβρίου στην Σκάλα τού Μιλάνου,τον καταλληλότερο τόπο για όπερα,το μουσικό αυτό είδος ξαναβρήκε αυτό που στην ουσία πάντα ήταν:Λαϊκό είδος για εκπαιδευμένα ώτα.
Απο ψηλά ,η Callas,o Di Stefano,o Gobbi,καί άλλοι πραγματικά μεγάλοι θα γελούσαν και θα ένωναν τά γιούχα τους με τούς Loggionisti.
Την Κυριακή 11Δεκεμβρίου,επιτέλους,γιουχαϊστηκε άγρια ο τενόρος Ρομπέρτο Αλάνια,στην Σκάλα τού Μιλάνου,στην παράσταση τής Aida,σε σκηνοθεσία Φράνκο Τζεφιρέλι.
Στην πρωτη πράξη τής όπερας σηκώθηκαν οι κάτοχοι εισιτηρίων τών φτηνών θέσεων,oι επονομαζόμενοι και Loggionisti,και έκραξαν τον κατασκευασμένο απο τα Μ.Μ.Ε,ντίβο ,εντονώτατα.
Οι Loggionisti είναι συνήθως απλοί άνθρωποι με χαμηλό -μέσο εισόδημα οι οποίοι αγοράζουν απο το υστέρημά τους,εισιτήρια ,περιμένοντας με τίς ώρες στίς ουρές,και οι οποίοι έχουν υψηλό μουσικό κριτήριο,αποτέλεσμα τής γενικότερης παιδείας που έχουν οι Ιταλοί στην Μουσική.
Ο Ντίβος,έφυγε έξαλλος απο την σκηνή και δεν ξαναβγήκε,οπότε τον έκραξε όλος ο Ιταλικός Τύπος και ο ίδιος ο Τζεφιρέλλι.
Ο Αλάνια μάς βασανίζει εδώ και χρόνια μαζί με την σύζυγό του,ετέρα κατασκευασμένη ντίβα ,την Αντζελα Γκεοργκίου.Να στα πρωτοσέλιδα ο έρωτάς τους ,να πόσο φωνάρες είναι,να η βοήθεια που προσφέρεται στην φωνή τους απο τίς υψηλές τεχνικές τών στουντιο ηχογραφήσεων και πολλά άλλα.
Επειδή υπάρχουν και λαοί που μέ βοηθό την παιδεία τους,αναγνωρίζουν το κάλπικο ,ο πολύς κύριος Ρομπέρτο βρήκε τον μάστορά του απο τούς loggionisti.Οτι ακριβώς γίνεται και στην Ελλάδα που ότι πλασσαριστεί στο ποπολο γίνεται αποδεκτό
Ευτυχώς στίς 11 Δεκεμβρίου στην Σκάλα τού Μιλάνου,τον καταλληλότερο τόπο για όπερα,το μουσικό αυτό είδος ξαναβρήκε αυτό που στην ουσία πάντα ήταν:Λαϊκό είδος για εκπαιδευμένα ώτα.
Απο ψηλά ,η Callas,o Di Stefano,o Gobbi,καί άλλοι πραγματικά μεγάλοι θα γελούσαν και θα ένωναν τά γιούχα τους με τούς Loggionisti.