Δεκτή η άποψή σου.
Δεν ξέρω αν οι επιστολές ήταν αρκετές, αν οι καμπάνες "χτυπούν" για τη Διεύθυνση του περιοδικού και η Διεύθυνση έχει βάλει ωτασπίδες (τραγικό!), αλλά αν όντως όλα αυτά συμβαίνουν, τότε ο ΗΧΟΣ έχει βραχύ μέλλον κ ας ελπίσουμε ότι από τις στάχτες του, θα ξαναγεννηθεί!
Πάντως αν το σκεφτείτε συνολικά το πράγμα κ το φιλοσοφήσετε, υπάρχει μια γενικότερη κρίση στα πράγματα.
Όλοι εμείς είμαστε συνέχεια καχύποπτοι για το ο,τιδήποτε, δεν πιστεύουμε κανέναν κ πάντα ξέρουμε καλύτερα από εκείνους που εκτίθενται μέσω των περιοδικών γιατί γράφουν ό,τι γράφουν και μάλιστα ξέρουμε κ τους λόγους που γίνεται το κάθετι!
Τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόσο απλά και οφθαλμοφανή. Θέλει περισσότερο κόπο για να τα ερμηνεύσουμε σωστά!
Εγώ βλέπω σε κάθε εταιρεία που συναντώ κ συνεργάζομαι, στους 10 ανθρώπους που ασχολούνται με ένα τμήμα, οι 3 να μην είναι επαρκείς και τουλάχιστον άλλος ένας να μην ξέςρει τι του γίνεται. Οι 3+1 λοιπόν, εκθέτουν και την εταιρεία τους και τους υπόλοιπους 6!! Π.χ αν ο τύπος που κάνει σελιδοποίηση στον ΗΧΟ ή ταξινομεί τις εικόνες είναι Νέος ή γκάου, τότε εκθέτει τον ΗΧΟ! Θα μου πείτε να φύγει αυτός κ να έρθει κάποιος άλλος. Όλα αυτά σε μια εταιρεία παίρνουν χρόνο. Πρέπει να δοθούν 2-3 ευκαιρίες στον πρώτο προβληματικό για να δείξει αν μπορεί να διορθωθεί και μετά ο καινούργιος πάλι εκπαίδευση θα θέλει και πάλι λάθη θα κάνει!
Για ποιό λόγο να ξεκινήσει για παράδειγμα μια μηνιαία πορεία το High Fidelity, από ανθρώπους που ασχολούνται με το αντικείμενο, με μουσική αντίληψη κτλ, που γνωρίζουν πως σκέφτεται το κοινό για τις βαθμολογίες, τα συγκριτικά, τις σχέσεις με τους αντιπροσώπους κτλ και να ακολουθήσει τις ίδιες πρακτικές αξιολόγησης με εκείνες που γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα το εκθέσουν και δε θα το κάνουν αγαπητό ή αξιόπιστο στο κοινό που απευθύνεται?
Είναι παράλογο όλο αυτό κ το γράφω γιατί έχει γίνει κουβέντα κ για τον τρόπο αξιολόγησης των συγκριτικών δοκιμών αυτού του περιοδικού.
Ακόμα και το Stereophile στην πυρά το ρίξαμε τελευταία!
Μήπως κι εμάς όλα μας φταίνε κ ψάχνουμε για το άγιο δισκοπότηρο?
Νομίζετε ότι αν είσασταν στη θέση ενός reviewer, γνωρίζατε τους αντιπροσώπους των προϊόντων προσωπικά κ ξέρατε ότι ό,τι γράψετε θα βαρύνει υπέρ ή κατά ενός προϊόντος, θα τα γράφατε καλυτερα τα πράγματα? Ξέρετε τι ευθύνη φέρει ο κάθε reviewer, ή τι ευθύνη αισθάνεται ότι έχει?
Δυστυχώς μεταξύ καλών μηχανημάτων, δεν υπάρχει ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ και ΜΙΑ κατάταξη, αλλά ο reviewer θα πρέπει να αναφέρει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε συσκευής χωρίς απαρραίτητα να διαφοροποιείται ιδιαίτερα η βαθμολογία.
Όταν βέβαια κάποιο προϊόν πραγματικά ξεχωρίσει, να γίνεται σαφής μνεία στα σημεία όπου κερδίζει τον ανταγωνισμό. Σεμνά κ ταπεινά παντα.
Αυτό νομίζω ότι επιτυγχάνεται στο High Fidelity κ κατά περίπτωση στον ΗΧΟ.
Δε μιλώ βέβαια για συγκριτικά ή δοκιμές τις οποίες διαβάζεις και καταλαβαίνεις ότι ή ο reviewer δεν το έχει, ή το μηχάνημα δεν το άκουσε !!