Περιοδικό Ήχος

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
:D

εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω πως διαολο γινεται ενα network audio player χιλιων ευρω να βαθμολογειται κοντα στο 5 και να μην μπορει να το πιασει μια κεφαλη 600 ευρω χωρις να υπολογιζω πικαπ και phono :D

Σε παλιότερο σχετικό μέιλ μου, ο φοβερός αριχσυντάκτης Λ.Ξ. μου είχε απαντήσει προσωπικά και με απαξιωτικό ύφος (του στυλ "μα δεν ξέρετε κύριε...") ότι οι κλίμακες της βαθμολογίας είναι διαφορετικές για κάθε κατηγορία προϊόντος (!!!), δηλαδή -άκουσον άκουσον- ότι το 4,5 στα πικάπ είναι διαφορετικό του 4,5 στα CD players και (ακόμα πιο εξωφρενικό), το 4,5 των CD players είναι διαφορετικό από το 4,5 στα DACs!!!

Ό,τι να 'ναι δηλαδή ή... τα καλά και συμφέροντα! (Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσω το 4,5 που παίρνουν κάτι streamers του πεντακοσάρικου;)
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Η ιδέα είναι ότι το 5 το παίρνει η καλύτερη συσκευή της κατηγορίας. Είναι στραβό αυτό, το έφαγε κι ο γάιδαρος...
 

nikolai asimov

Senior Member
19 August 2012
558
Σε παλιότερο σχετικό μέιλ μου, ο φοβερός αριχσυντάκτης Λ.Ξ. μου είχε απαντήσει προσωπικά και με απαξιωτικό ύφος (του στυλ "μα δεν ξέρετε κύριε...") ότι οι κλίμακες της βαθμολογίας είναι διαφορετικές για κάθε κατηγορία προϊόντος (!!!), δηλαδή -άκουσον άκουσον- ότι το 4,5 στα πικάπ είναι διαφορετικό του 4,5 στα CD players και (ακόμα πιο εξωφρενικό), το 4,5 των CD players είναι διαφορετικό από το 4,5 στα DACs!!!

Ό,τι να 'ναι δηλαδή ή... τα καλά και συμφέροντα! (Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσω το 4,5 που παίρνουν κάτι streamers του πεντακοσάρικου;)


εδω θα υπαρξει μεγαλο μπερδεμα γιατι ενταξει δεν θα συγκρινω ποτε εναν ενισχυτη με ενα ηχειο ή ενα dac αλλα ενα dac με μια κεφαλη και ενα cd player ναι θα κοιταξω ποια πηγη μου δινει καλυτερο αποτελεσμα. αν για παραδειγμα ενα network aydio player παιρνει 4,8 και κοστιζει ας πουμε 1000ευρω τοτε ποιος ο λογος να παρω ενα cd player που κοστιζει 1000 και βαθμολογειται με 4,0? και ακομη πιο περα γιατι να παρω mia zyx κεφαλη 800 ευρω αφου το network εχει καλυτερη βαθμολογια?

τωρα θα γινει κ.... η κατασταση γιατι ερχονται μηχανακια που παιζεται αν ειναι cd player με dac ή dac που παιζει και δισκακια ενω σε μηχανηματα τυπου naim unity που λειτουργουν και ως ενισχυτης και cd player και usb dac εκει θα χαθει η μπαλα
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
εδω θα υπαρξει μεγαλο μπερδεμα γιατι ενταξει δεν θα συγκρινω ποτε εναν ενισχυτη με ενα ηχειο ή ενα dac αλλα ενα dac με μια κεφαλη και ενα cd player ναι θα κοιταξω ποια πηγη μου δινει καλυτερο αποτελεσμα. αν για παραδειγμα ενα network aydio player παιρνει 4,8 και κοστιζει ας πουμε 1000ευρω τοτε ποιος ο λογος να παρω ενα cd player που κοστιζει 1000 και βαθμολογειται με 4,0? και ακομη πιο περα γιατι να παρω mia zyx κεφαλη 800 ευρω αφου το network εχει καλυτερη βαθμολογια?

τωρα θα γινει κ.... η κατασταση γιατι ερχονται μηχανακια που παιζεται αν ειναι cd player με dac ή dac που παιζει και δισκακια ενω σε μηχανηματα τυπου naim unity που λειτουργουν και ως ενισχυτης και cd player και usb dac εκει θα χαθει η μπαλα

Ακριβώς! Πρέπει να υπάρχει consistency, τουλάχιστον μεταξύ των πηγών.
 

farflung

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,017
refugee from Eta Carinae
Γιατι σκοτιζετε το μυαλο σας με τα του ηχου,ταχουμε συζητησει απειρες φορες,ειναι περιοδικο ποικιλης gadgeto υλης θελει να παρει την πιτα απο τα απομειναρια του hiteck που ψοφησε,και καπου εκει προσπαθει να χωρεσει και τα ηχομηχανηματα για να μην ξεχασουμε και τις ριζες μας.
Οποιος δινει σημασια στις βαθμολογιες και ψωνιζει βαση αυτων ειναι αξιος της τυχης του,
μην ψαχνετε λογικη σε αυτες εξυπηρετουν ισορροπιες, ειναι προφανες για να συνεχισουν να εχουν διαφημησεις και να τους στελνουν μηχανηματα για τεστ οι εμποροι που ειναι χωρισμενοι σε 2 περιοδικα,οι οποιοι δεν στελνουν στους αλλους του αλλου περιοδικου.
Μονο καποιοι στελνουν για τεστ και στα 2 περιοδικα.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Ο ΗΧΟΣ ανήκει σ' εταιρεία,είναι μιά επιχείρηση.

Μπορεί λόγω των δεκαετιών που εκδίδεται,να φάνταζε σαν κάτι οικείο στους χομπίστες,αλλά δεν έχουν οι αναγνώστες του την ευθύνη,για την πορεία του.

Η Δ/νση του την είχε και τον οδήγησε εκεί που τον οδήγησε...
 

staurosly

Established Member
6 November 2008
200
επειδη οι καιροι ειναι οικονομικα δυσκολοι , ακομη και τα 5 ευρο τα σκεπτομαστε, αρα εχουμε απαιτησεις απο τον ειδικο τυπο! διαφορετικα ενημερωνομαστε η απο τις εφημεριδες η απο το νετ! οταν συνειδητα αγοραζουμε ενα περιοδικο, θελω να ενημερωνομαι με αντικειμενικοτητα και απο συτο να λαμβανω οτι δεν μπορω να λαβω απο αλλου! να ειναι γεματο και να με προσπερνα να εχει να μου δινει και γνωσεις και αποψη και κατευθυνση σε θεματα αγορων ,
και πανω απο ολα εμπιστοσυνη! παλια λεγαμε το εγραψε ο ηχος! πηγαιναμε με τα τεστ που ειχε στα καταστηματα και στους πωλητες και τους αδειαζαμε ,το ειχαμε σαν μετρο συγκρισης! και στα πολιτιστικα επισης, με εκεινα τα πολυχωρικα ενθετα, η τις δισκοκριτικες που ειχαν και κοινωνικη αποψη! μπορει να ξαναγινει παλι ετσι;
να εχει και κοινωνικη αποψη !
δεν γινεται οποιος ασχολειται με τον πολιτισμο γιατι η ενασχοληση με τον ηχο και την εικονα (σινεμα) ειναι πολιτισμος , να μενει μονο με αριθμους και τεχνικα χαρακτηριστικα συσκευων!
δεν με νοιαζει ποιος το εχει η ποιος ειναι ο δντης συνταξης του! αλλωστε απο δημοσιογραφους υπαρχουν αρκετοι ακομη να γραφουν και ιδιωτες εραστες του ηχου! ποιος θυμαται τον Δρ Κατσενη!
 

Caraudiotest

Established Member
7 August 2009
279
Αργυρούπολη
.....ότι το 4,5 στα πικάπ είναι διαφορετικό του 4,5 στα CD players και (ακόμα πιο εξωφρενικό), το 4,5 των CD players είναι διαφορετικό από το 4,5 στα DACs!!!

Ό,τι να 'ναι δηλαδή ή... τα καλά και συμφέροντα! (Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσω το 4,5 που παίρνουν κάτι streamers του πεντακοσάρικου;)

Παρεμφερή τρόπο αξιολόγησης έχω δει και σε ξένα ριβιού. Η βαθμολογία που λαμβάνουν τα προιόντα, δίνονται βάσει της οικονομικής αξίας τους.
 

economo

Senior Member
4 December 2007
586
ΑΘήνα, Ελλάδα
Kατ αρχάς χαιρετίζω τον ενθουσιασμό και το αγωνιστικό σου πνεύμα.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι οτι ήδη εδώ και χρόνια ο Ήχος είναι αποδέκτης διαμαρτυριών όχι μόνο απο το κοινό του αλλα και απο τους ανθρώπους της αγοράς που το στηρίζουν με τις διαφημήσεις.

Επίσης η κυκλοφορία του είχε μειωθεί αισθητά και μετα απο παροτρύνσεις των ανθρώπων που του πληρώνουν διαφημίσεις και γνωρίζουν κάτι παραπάνω αφου άκουγαν το θάψιμο απευθείας απο την πελατεία τους άρχισε να ασχολείται και πάλι λίγο περισσότερο με τον ήχο εως κάποιο βαθμό μόνο που ήταν ήδη αργά αφού είχε χάσει την ψυχή του (συντελεστές/αρθρογράφοι).

Να είσαι σίγουρος οτι αν δεν είχε συμβεί αυτό το τελευταίο το περιοδικό θα ήταν πλέον αντραγωνιστικό του STUFF ή κάτι τέτοιο αφου το μόνο που απασχολούσε την ελίτ του του ήταν τα νούμερα και τίποτα άλλο.

Κάτι ακόμα που ίσως δεν γνωρίζεις είναι οτι η αλλαζονεία τους είχε φτάσει σε τέτοιο βαθμό που αντί να στηρίζουν κάθε προσπάθεια συνεργαζόμενοι με όλους με σκοπό την επιβίωση της αγοράς του HI FI που βουλιάζει στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια αυτοί σαμποταραν εκθέσεις μπουκοτάρνοντας τες με κάθε τρόπο και απο πάνω μας έλουζαν κάθε μήνα με κάθε είδος κατινιάς λές και διαβάζουμε κανένα κομμάτικο φυλλάδιο...

Δεν θα επεκταθώ σε θέματα όπως η κάκιστη εγκυρότητα των Reviews του με αρπακόλα απόψεις, τις ανακρίβειες, τα απαράδεκτα επαναλαμβανόμενα τυπογραφικά λάθη, τις κοτσάνες κλπ κλπ αφου στο νήμα αυτο το θέμα έχει πλήρως καλυφθεί.
Απλά το επισημαίνω σαν ανδεικτικό του πόσο τους απασχολούσε η ποιότητα του προιόντος τους.

Και παρόλο που καθόλου καλά δεν πήγαιναν, αυτοί τον χαβά τους.

Εσυ μετά απο όλα αυτά εσύ πιστέυεις οτι οι ανεύθυνοι αριβίστες που έχουν το περιοδικό στα χέρια τους τα τελευταία χρόνια θα νοιαστούν για την αρνητική γνώμη μάς κάτι που γνωρίζουν πολύ καλά;

Όχι φίλε μου και είμαι σίγουρος οτι πολοί απο αυτούς τώρα θα γκρινιάζουν οτι το περιοδικό κακώς κράτησε κάποιο έστω και εικονικό "χαρακτήρα" και δεν έγινε διαφημισιτική φυλλάδα για κινητά, gadgets και τηλεοράσεις γιατι τώρα θα πούλαγε και δεν θα ήταν σε δύσκολη θέση.

Αυτή δυστυχώς είναι η αλήθεια χ...καν δυστυχώς για την άποψη μας, κανονικότατα στον κόσμο τους.

Η μόνη ελπίδα για εμένα είναι το περιοδικό να αλλάξει χέρια και "κεφάλια" και μόνο τότε θα κερδίσει το χαμένο του κύρος και την καρδιά του κοινού που το στήριζε τόσα χρόνια.

Δεκτή η άποψή σου.
Δεν ξέρω αν οι επιστολές ήταν αρκετές, αν οι καμπάνες "χτυπούν" για τη Διεύθυνση του περιοδικού και η Διεύθυνση έχει βάλει ωτασπίδες (τραγικό!), αλλά αν όντως όλα αυτά συμβαίνουν, τότε ο ΗΧΟΣ έχει βραχύ μέλλον κ ας ελπίσουμε ότι από τις στάχτες του, θα ξαναγεννηθεί!

Πάντως αν το σκεφτείτε συνολικά το πράγμα κ το φιλοσοφήσετε, υπάρχει μια γενικότερη κρίση στα πράγματα.
Όλοι εμείς είμαστε συνέχεια καχύποπτοι για το ο,τιδήποτε, δεν πιστεύουμε κανέναν κ πάντα ξέρουμε καλύτερα από εκείνους που εκτίθενται μέσω των περιοδικών γιατί γράφουν ό,τι γράφουν και μάλιστα ξέρουμε κ τους λόγους που γίνεται το κάθετι!
Τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόσο απλά και οφθαλμοφανή. Θέλει περισσότερο κόπο για να τα ερμηνεύσουμε σωστά!

Εγώ βλέπω σε κάθε εταιρεία που συναντώ κ συνεργάζομαι, στους 10 ανθρώπους που ασχολούνται με ένα τμήμα, οι 3 να μην είναι επαρκείς και τουλάχιστον άλλος ένας να μην ξέςρει τι του γίνεται. Οι 3+1 λοιπόν, εκθέτουν και την εταιρεία τους και τους υπόλοιπους 6!! Π.χ αν ο τύπος που κάνει σελιδοποίηση στον ΗΧΟ ή ταξινομεί τις εικόνες είναι Νέος ή γκάου, τότε εκθέτει τον ΗΧΟ! Θα μου πείτε να φύγει αυτός κ να έρθει κάποιος άλλος. Όλα αυτά σε μια εταιρεία παίρνουν χρόνο. Πρέπει να δοθούν 2-3 ευκαιρίες στον πρώτο προβληματικό για να δείξει αν μπορεί να διορθωθεί και μετά ο καινούργιος πάλι εκπαίδευση θα θέλει και πάλι λάθη θα κάνει!

Για ποιό λόγο να ξεκινήσει για παράδειγμα μια μηνιαία πορεία το High Fidelity, από ανθρώπους που ασχολούνται με το αντικείμενο, με μουσική αντίληψη κτλ, που γνωρίζουν πως σκέφτεται το κοινό για τις βαθμολογίες, τα συγκριτικά, τις σχέσεις με τους αντιπροσώπους κτλ και να ακολουθήσει τις ίδιες πρακτικές αξιολόγησης με εκείνες που γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα το εκθέσουν και δε θα το κάνουν αγαπητό ή αξιόπιστο στο κοινό που απευθύνεται?
Είναι παράλογο όλο αυτό κ το γράφω γιατί έχει γίνει κουβέντα κ για τον τρόπο αξιολόγησης των συγκριτικών δοκιμών αυτού του περιοδικού.
Ακόμα και το Stereophile στην πυρά το ρίξαμε τελευταία!

Μήπως κι εμάς όλα μας φταίνε κ ψάχνουμε για το άγιο δισκοπότηρο?
Νομίζετε ότι αν είσασταν στη θέση ενός reviewer, γνωρίζατε τους αντιπροσώπους των προϊόντων προσωπικά κ ξέρατε ότι ό,τι γράψετε θα βαρύνει υπέρ ή κατά ενός προϊόντος, θα τα γράφατε καλυτερα τα πράγματα? Ξέρετε τι ευθύνη φέρει ο κάθε reviewer, ή τι ευθύνη αισθάνεται ότι έχει?
Δυστυχώς μεταξύ καλών μηχανημάτων, δεν υπάρχει ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ και ΜΙΑ κατάταξη, αλλά ο reviewer θα πρέπει να αναφέρει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε συσκευής χωρίς απαρραίτητα να διαφοροποιείται ιδιαίτερα η βαθμολογία.
Όταν βέβαια κάποιο προϊόν πραγματικά ξεχωρίσει, να γίνεται σαφής μνεία στα σημεία όπου κερδίζει τον ανταγωνισμό. Σεμνά κ ταπεινά παντα.
Αυτό νομίζω ότι επιτυγχάνεται στο High Fidelity κ κατά περίπτωση στον ΗΧΟ.

Δε μιλώ βέβαια για συγκριτικά ή δοκιμές τις οποίες διαβάζεις και καταλαβαίνεις ότι ή ο reviewer δεν το έχει, ή το μηχάνημα δεν το άκουσε !! :)
 
Last edited by a moderator:

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Απάντηση: Re: Περιοδικό Ήχος

Γιατι σκοτιζετε το μυαλο σας με τα του ηχου,ταχουμε συζητησει απειρες φορες,ειναι περιοδικο ποικιλης gadgeto υλης θελει να παρει την πιτα απο τα απομειναρια του hiteck που ψοφησε,και καπου εκει προσπαθει να χωρεσει και τα ηχομηχανηματα για να μην ξεχασουμε και τις ριζες μας.
Οποιος δινει σημασια στις βαθμολογιες και ψωνιζει βαση αυτων ειναι αξιος της τυχης του,
μην ψαχνετε λογικη σε αυτες εξυπηρετουν ισορροπιες, ειναι προφανες για να συνεχισουν να εχουν διαφημησεις και να τους στελνουν μηχανηματα για τεστ οι εμποροι που ειναι χωρισμενοι σε 2 περιοδικα,οι οποιοι δεν στελνουν στους αλλους του αλλου περιοδικου.
Μονο καποιοι στελνουν για τεστ και στα 2 περιοδικα.

Πόσοι δεν εμπιστεύονται τ'αυτιά τους και αγοράζουν με κίνητρο τάστεράκια!!!:smash:
 

spmk

Established Member
25 October 2009
283
Δεκτή η άποψή σου.
Δεν ξέρω αν οι επιστολές ήταν αρκετές, αν οι καμπάνες "χτυπούν" για τη Διεύθυνση του περιοδικού και η Διεύθυνση έχει βάλει ωτασπίδες (τραγικό!), αλλά αν όντως όλα αυτά συμβαίνουν, τότε ο ΗΧΟΣ έχει βραχύ μέλλον κ ας ελπίσουμε ότι από τις στάχτες του, θα ξαναγεννηθεί!

Πάντως αν το σκεφτείτε συνολικά το πράγμα κ το φιλοσοφήσετε, υπάρχει μια γενικότερη κρίση στα πράγματα.
Όλοι εμείς είμαστε συνέχεια καχύποπτοι για το ο,τιδήποτε, δεν πιστεύουμε κανέναν κ πάντα ξέρουμε καλύτερα από εκείνους που εκτίθενται μέσω των περιοδικών γιατί γράφουν ό,τι γράφουν και μάλιστα ξέρουμε κ τους λόγους που γίνεται το κάθετι!
Τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόσο απλά και οφθαλμοφανή. Θέλει περισσότερο κόπο για να τα ερμηνεύσουμε σωστά!

Εγώ βλέπω σε κάθε εταιρεία που συναντώ κ συνεργάζομαι, στους 10 ανθρώπους που ασχολούνται με ένα τμήμα, οι 3 να μην είναι επαρκείς και τουλάχιστον άλλος ένας να μην ξέςρει τι του γίνεται. Οι 3+1 λοιπόν, εκθέτουν και την εταιρεία τους και τους υπόλοιπους 6!! Π.χ αν ο τύπος που κάνει σελιδοποίηση στον ΗΧΟ ή ταξινομεί τις εικόνες είναι Νέος ή γκάου, τότε εκθέτει τον ΗΧΟ! Θα μου πείτε να φύγει αυτός κ να έρθει κάποιος άλλος. Όλα αυτά σε μια εταιρεία παίρνουν χρόνο. Πρέπει να δοθούν 2-3 ευκαιρίες στον πρώτο προβληματικό για να δείξει αν μπορεί να διορθωθεί και μετά ο καινούργιος πάλι εκπαίδευση θα θέλει και πάλι λάθη θα κάνει!

Για ποιό λόγο να ξεκινήσει για παράδειγμα μια μηνιαία πορεία το High Fidelity, από ανθρώπους που ασχολούνται με το αντικείμενο, με μουσική αντίληψη κτλ, που γνωρίζουν πως σκέφτεται το κοινό για τις βαθμολογίες, τα συγκριτικά, τις σχέσεις με τους αντιπροσώπους κτλ και να ακολουθήσει τις ίδιες πρακτικές αξιολόγησης με εκείνες που γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα το εκθέσουν και δε θα το κάνουν αγαπητό ή αξιόπιστο στο κοινό που απευθύνεται?
Είναι παράλογο όλο αυτό κ το γράφω γιατί έχει γίνει κουβέντα κ για τον τρόπο αξιολόγησης των συγκριτικών δοκιμών αυτού του περιοδικού.
Ακόμα και το Stereophile στην πυρά το ρίξαμε τελευταία!

Μήπως κι εμάς όλα μας φταίνε κ ψάχνουμε για το άγιο δισκοπότηρο?
Νομίζετε ότι αν είσασταν στη θέση ενός reviewer, γνωρίζατε τους αντιπροσώπους των προϊόντων προσωπικά κ ξέρατε ότι ό,τι γράψετε θα βαρύνει υπέρ ή κατά ενός προϊόντος, θα τα γράφατε καλυτερα τα πράγματα? Ξέρετε τι ευθύνη φέρει ο κάθε reviewer, ή τι ευθύνη αισθάνεται ότι έχει?
Δυστυχώς μεταξύ καλών μηχανημάτων, δεν υπάρχει ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ και ΜΙΑ κατάταξη, αλλά ο reviewer θα πρέπει να αναφέρει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε συσκευής χωρίς απαρραίτητα να διαφοροποιείται ιδιαίτερα η βαθμολογία.
Όταν βέβαια κάποιο προϊόν πραγματικά ξεχωρίσει, να γίνεται σαφής μνεία στα σημεία όπου κερδίζει τον ανταγωνισμό. Σεμνά κ ταπεινά παντα.
Αυτό νομίζω ότι επιτυγχάνεται στο High Fidelity κ κατά περίπτωση στον ΗΧΟ.

Δε μιλώ βέβαια για συγκριτικά ή δοκιμές τις οποίες διαβάζεις και καταλαβαίνεις ότι ή ο reviewer δεν το έχει, ή το μηχάνημα δεν το άκουσε !! :)

+1
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Συμφωνώ με economo. Το High Fidelity παρουσιάζει συγκριτικά με μια λογική στη βαθμολογία, και πάνω απ' όλα με διαφάνεια. Σου λέει: παίρνει το 20 στην τονικότητα η καλύτερη συσκευή του τεστ στο συγκεκριμένο κριτήριο. Το ίδιο και με τα υπόλοιπα κριτήρια. Από κει και πέρα, οι βαθμοί μοιράζονται με αναφορά στο 20 της συγκεκριμένης δοκιμής και για το συγκεκριμένο κάθε φορά κριτήριο. Μια χαρά!

Στον Ήχο αντίθετα, δεν υπάρχει ούτε λογική ούτε διαφάνεια! Και επίσης -το γράφω για το φίλο που το σχολίασε- οι ίδιοι λένε στην εισαγωγή των πινάκων ότι δεν παίζει ρόλο η τιμή στη βαθμολογία! Κι εκεί, απλά σηκώνεις τα χέρια ψηλά, βλέποντας ένα DAC των 300 ευρώ να βαθμολογείται καλύτερα από ένα CDp των 2.000 ευρώ, έναν ενισχυτή στη μια του έκδοση να παίρνει 4,5 και στην δεύτερη -που άλλαξαν δυο πυκνωτές- 4,7 αφήνοντας πίσω του σετ προ-τελικού των 10.000 ευρώ κ.λπ.

Ε, συγγνώμη, αλλά δεν είναι εικόνα ειδικού περιοδικού αυτή. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με το πόση σημασία δίνει κανείς στη βαθμολογία ως πιθανός αγοραστής, έχει να κάνει με το να διαβάζεις κάτι και να μην παίρνεις την αίσθηση ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη σου!
 

PanMan

Μέλος Σωματείου
19 June 2006
9,242
Νεο Ψυχικο
Οταν μια εταιρια - αντιπροσωπεια διαφημιζεται σε ενα περιοδικο, το περιοδικο δεν μπορει να γραψει αρνητικα σχολια για μηχανακι που αντιπροσωπευει η εν λογω εταιρεια. Δε θα ηθελα να ειμαι ουτε ψυλλος στον κορφο των reviewers αυτη την εποχη. Πολυ δυσκολες οι ισσοροπιες και πλεον μιλαμε για θεμα επιβιωσης η οχι των εντυπων. Με αυτες τις συνθηκες, αποκτουν κατι χροιες τα μηχανακια, αλλο να στο λεω και αλλο να το ακους....
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,565
Μεταμορφωση
Σε παλιότερο σχετικό μέιλ μου, ο φοβερός αριχσυντάκτης Λ.Ξ. μου είχε απαντήσει προσωπικά και με απαξιωτικό ύφος (του στυλ "μα δεν ξέρετε κύριε...") ότι οι κλίμακες της βαθμολογίας είναι διαφορετικές για κάθε κατηγορία προϊόντος (!!!), δηλαδή -άκουσον άκουσον- ότι το 4,5 στα πικάπ είναι διαφορετικό του 4,5 στα CD players και (ακόμα πιο εξωφρενικό), το 4,5 των CD players είναι διαφορετικό από το 4,5 στα DACs!!!

Ό,τι να 'ναι δηλαδή ή... τα καλά και συμφέροντα! (Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσω το 4,5 που παίρνουν κάτι streamers του πεντακοσάρικου;)

Το κορυφαίο είναι πως δήλωναν ότι η βαθμολογία δεν είναι συγκρίσιμη για ίδια κατηγορία μηχανημάτων αλλα διαφορετικού εύρους τιμής!
Πχ το cd player των πχ 200 που θα είχε πάρει 3.4 δεν ήταν καλύτερο απο ένα cd player των πχ 700 με βαθμό 3.2 !
Το παράδειγμα είναι τυχαίο, αλλα ισχύει.βεβαια στο 99% των βαθμολογιών , τον μεγαλύτερο βαθμό έπαιρνε και το πιο ακριβο.
 

staurosly

Established Member
6 November 2008
200
για μενα δεν ειναι προβλημα η βαθμολογια , καλυτερα να μην υπηρχε βαθμολογια! ποτε δεν αγοραζα μηχανηματα μονο με την βαθμολογια! οταν ενα μηχανημα ακουγεται καλα ακουγεται καλα σε ολα τα αυτια! μαζι με την καλη ποιοτητα κατασκευης ! προσωπικα προτιμω τα επωνυμα μηχαν'ηματα απο τις μεγαλες εταιριες! γλυτωνεις και τις υπερβολες και τις ιδιοτροπιες των μικρων ! εαν αγορασω μικρες ,υπαρχουν αξιολογες ελληνικες ! παρεμπιπτοντως ο ηχος πριν χρονια εχει παρουσιασει τετοιες! ειχει κανει αφιερωμα σε ενα τευχος για τις ελληνικες εταιριες του χωρου!
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,674
--------------------
καλά τεστ έκανε πριν από χρόνια από τότε που πήγε στις εκδόσεις λυμπερη έγινε περιοδικό για gadget και λίγο για μηχανήματα ήχου δεν θα μου λήψη άπλα στεναχωριέμαι που ένα τόσο ιστορικό περιοδικό έφτασε σε αυτό το χάλι και αν σταματήσει να βγαίνει κάποιοι άνθρωποι θα μείνουν χωρίς εργασία δυστυχώς
 

staurosly

Established Member
6 November 2008
200
για μενα δεν ειναι μονο τα τεστ σε ακριβα μηχανηματα που ουτως η αλλως δεν εχουν σοβαρες ελλειψεις, και που δυσκολα μπορουμε να τα αγοραζουμε, για μενα το προβλημα ειναι η πολιτιστικη υποχωρηση! οντως εγινε περιοδικο για ποιτσιρικια που ενδιαφερονται για gadgets! θελουμε περιοδικο που να μα ςξεπερναει και να μην απευθυνεται σε καταναλωτες! οπως παλια !
 

bower

Senior Member
19 October 2010
497
Το κορυφαίο είναι πως δήλωναν ότι η βαθμολογία δεν είναι συγκρίσιμη για ίδια κατηγορία μηχανημάτων αλλα διαφορετικού εύρους τιμής!

εμένα με βρίσκει σύμφωνο. Να σου δώσω και εγώ ένα παράδειγμα:

με τη δική σου λογική, οταν είχε βγει πχ το dacmagic(ή ένα οποιοδήποτε dac), ανώτερω απο όποιο dac υπήρχε στην κατηγορία τιμής του, θα έπρεπε να γράφουν:

τα σπάει, φοβερό για τα χρήματά του, τραβάει στην ανηφόρα, στρίβει, κάνει, ράνει, 2,9.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,464
Θεσσαλονίκη
εμένα με βρίσκει σύμφωνο. Να σου δώσω και εγώ ένα παράδειγμα:

με τη δική σου λογική, οταν είχε βγει πχ το dacmagic(ή ένα οποιοδήποτε dac), ανώτερω απο όποιο dac υπήρχε στην κατηγορία τιμής του, θα έπρεπε να γράφουν:

τα σπάει, φοβερό για τα χρήματά του, τραβάει στην ανηφόρα, στρίβει, κάνει, ράνει, 2,9.

:flipout:
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Πάντως το γεγονός οτι τα (λίγα) τέυχη που υπήρχαν στα περίπτερα πουλιόντουσαν στην πλειοψηφία τους είναι τρανή απόδειξη του πόσο μαζοχστές είμαστε τελικά σε αυτό το χόμπυ..