- 18 June 2006
- 153
Για την παραπάνω τηλεόραση (που είναι και 7ετίας αλλά παίζει άριστα) χάλασε το τηλεκοντρόλ (δεν ανάβει η μικρή lcd οθόνη, ούτε δίνει σήμα) μετά από πτώση (γερή πτώση).:violent-smiley-008:
Οι λύσεις που έχω σκεφτεί - κατά σειρά κόστους - είναι :
1. Αγοράζω άλλο συμβατό με Philips (Visa, TELE κλπ μάρκες) θυσιάζοντας ένα κάρο λειτουργίες που είχε το original.
2. Το δίνω για επισκευή (αν και εσωτερικά δεν διαπίστωσα κάποιο σπασμένο, κομμένο εξάρτημα) με τα όποια αποτελέσματα, σε μάστορα.
3. Επικοινωνώ με αντιπροσωπεία και αγοράζω καινούργιο (που μάλλον δεν θα υπάρχει, θα θέλει παραγγελία με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα, αναμονή, κόστος κλπ)
Εσείς τι θα μου προτείνατε?:grandpa:
Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοια εμπειρία με τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία?
Υ.Γ. Διάβασα και το σχετικό
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=7930
απλώς η διαφορά είναι, σε επίπεδο αντιπροσωπείας τι παίζει? (τιμή, τυχόν παραγγελία, χρόνος κλπ)
Οι λύσεις που έχω σκεφτεί - κατά σειρά κόστους - είναι :
1. Αγοράζω άλλο συμβατό με Philips (Visa, TELE κλπ μάρκες) θυσιάζοντας ένα κάρο λειτουργίες που είχε το original.
2. Το δίνω για επισκευή (αν και εσωτερικά δεν διαπίστωσα κάποιο σπασμένο, κομμένο εξάρτημα) με τα όποια αποτελέσματα, σε μάστορα.
3. Επικοινωνώ με αντιπροσωπεία και αγοράζω καινούργιο (που μάλλον δεν θα υπάρχει, θα θέλει παραγγελία με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα, αναμονή, κόστος κλπ)
Εσείς τι θα μου προτείνατε?:grandpa:
Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοια εμπειρία με τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία?
Υ.Γ. Διάβασα και το σχετικό
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=7930
απλώς η διαφορά είναι, σε επίπεδο αντιπροσωπείας τι παίζει? (τιμή, τυχόν παραγγελία, χρόνος κλπ)
Last edited: