Μίλησα με το τεχνικό τμήμα της Philips σήμερα και αύριο αναμένω να έρθει τεχνικός να δοκιμάσει να της κάνει μια αναβάθμιση "του standby" όπως ειπε μπας και ξεκολλήσει. Πρακτικά οι άνθρωποι μου είπαν ότι "υπάρχει μια πιθανότητα να την δει την κάρτα αλλά δεν είναι βέβαιο". Οπως και να έχει, θα πέσει σημαία 15ευρώ για την επίσκεψη τους.
Πάντως, για να λέμε και την αλήθεια... Δεν είναι δυνατόν να φταίνε όλοι οι κατασκευαστές που κάποια μοντέλα παίζουν, και άλλα δεν παίζουν, ή ακόμα και που στην περίπτωση των 9732, από την ίδια σειρά και με το ίδιο λογισμικό το ένα κομμάτι παίζει, ενώ το άλλο μπορεί να μην βλέπει καν την κάρτα.
Κάτι με κάνει να νοιώθω ότι και η ΝΕΟΤΙΟΝ δεν έχει κάνει κάποια πράγματα σωστά!! :argue: Αν μη τι άλλο, όταν βγάζεις ένα τέτοιο προιόν, θεωρώ απαραίτητο να διασφαλίσεις ότι θα καλύπτεται η μέγιστη γκάμα των εμπορικών τηλεοράσεων, ενώ από ότι βλέπω στα διάφορα threads το όλο σκηνικό επιτυχίας, αναγάγεται στην κατηγορία "παιχνιδιών του ΟΠΑΠ".
Η κάρτα είναι σε ένα κουτάκι της πλάκας, ΧΩΡΙΣ οδηγίες σαφείς, ΧΩΡΙΣ τις νόμιμες σημάνσεις, ΧΩΡΙΣ καν χώρα προέλευσης (όλα τα παραπάνω απαιτούνται δια νόμου). Ο δε αντιπρόσωπος, ότι να'ναι, και όπου να'ναι. Ανάρτησαν στη σελίδα τους μια λίστα του αντίστοιχου Πολωνού dealer, αναγράφουν ως συμβατά μοντέλα τα οποία δεν είναι 100% συμβατά... ενώ όταν πήρα να τους πω το πρόβλημα μου η απάντηση που έλαβα ξερά ήταν "φταίει η Philips, μιλήστε μαζί τους... ή απευθυνθείτε στο μαγαζί από όπου κάνατε την αγορά".
Μόνο στο Ελλαδιστάν όλα αυτά... Αρπαχτή, αισχροκέρδια (γιατί η εν λόγω κάρτα κοστολογικά μόνο τρελά κέρδη τους αφήνει) και μετά όλοι τους Κινέζους. Σε περίπτωση μη ορθής λειτουργίας αύριο θα πατήσω μια καταγγελία, ώστε αν μη τι άλλο να μην "λανσάρουν" φύκια για μεταξωτές κορδέλες! Ήδη στο ξεκίνημα, και οι σελίδες γεμίζουν (και άντε εμείς είμαστε και "των υπολογιστών", ο μέσος Έλληνας 40άρης έχει ιδέα τι πάει να πει TV-upgrade?!?!?!), όταν άραγε αρχίσει η εκπομπή στην Αθήνα... τι έχει να γίνει??? :BDGBGDB55: