Με την συμβουλη του Βλασση ανοιγω ξεχωριστο thread...και οποια βοηθεια, ευπροσδεκτη!
Παραθετω το προηγουμενο μου post με καποια νεα στοιχεια.
Ετοιμαζω (σχεδον 1 μηνα) ενα ταξιδι για τελος Οκτωβριου (πρωτα ο Θεος)που θα εχει και σαφαρι στην Νοτια Αφρικη, k στην Ζαμπια ( + victoria falls). Εχω αρχισει και διαβαζω περα απο τα του ταξιδιου και οτιδηποτε πηροφοριες βρισκω για το φωτογραφικο κομματι του ταξιδιου.
Πριν προχωρησω παραθετω ενα link για safari tips στο οποιο μπορειτε αν θελετε να διαβασετε (καποια κομματια) για το τι χρησιμοποιουν οι επαγγελματιες καθως και τις συνθηκες φωτογραφησης.
Για το φυσικο φως ενδεικτικα αναφερω οτι τα game viewing (drive or walking) γινονται στην αυγη, στην δυση και το βραδυ (2-3 ωρες το καθενα). Τοτε που τα ζωα βγαινουν για κυνηγι.
http://www.luminous-landscape.com/es...ari-Tips.shtml
Λοιπον εχω πολλα θεματα στα οποια πρεπει να καταληξω.
1. Οι επαγγελματιες εχουν 2-3 σωματα με τους αναλογους φακους φορεμενους απανω. O κυριοτερος λογος ειναι για να μην χανουν χρονο αλλαζοντας φακους και να προστατευουν τα σωματα απο εισροη σκονης κλπ.
Εγω δεν εχω. Εδω θελω να ευχαριστησω και τον Βλασση για την προσφορα της D100 (ειλικρινα το νοιωθω ως μεγαλη γενναιοδωρια απο μερους του) αλλα δεν θα μπορουσα ποτε να παρω τετοια ευθυνη.
Εκτος απο την δικια μου την nikon D40 (18-35 + 55-200 vr) θα αγοραστει και ενα ακομα κομματι για το ετερον ημισυ. Το debate ειναι canon S5 ή βιντεοκαμερα. Κλεινουμε προς canon S5 με 4 ή 8GB για εγγραφη και βιντεο. Δεν ξερω ομως αν η ποιοτητα, ο χρονος εγγραφης και η μετατροπη αργοτερα θα με ικανοποιησει.
Λαμβανομενων υποψιν αυτων που ειπε ο Ηλιας στο αλλο thread περι κακης ποιοτητας βιντεο των φωτογραφικων μηχανων, σκεφτομαι και μια 3η λυση. Να δανειστω μια φτηνη minidv της αδερφης μου, ν αγορασω την canon s5 γιατι το ετερον ημισυ θελει να βγαζει κυριως φωτο παρα να τραβα βιντεο, και να παω με αυτα τα 3 κομματια.
2. Στηριξη της μηχανης. Η λυση του bean bag αποκλειεται λογω οτι δεν υπαρχουν πλαινα καγκελα στο τζιπ, οποτε μονη λυση φαινεται το monopod το οποιο σκεφτομαι οτι μπορω να το στηριζω και στην πορτα.
Σας παρακαλω πειτε μου αν ξερετε ή αν εχετε δοκιμασει καποιο κ εισαστε ευχαριστημενοι.
3. και σπουδαιοτερο. Θα ηθελα μεγαλυτερο zoom. Αλλα δεν μπορω να ξοδεψω μια περιουσια να παρω τον nikon 200-400mm f/4 lens. Αρα τι λυσεις μου μενουν?
Για τους teleconverters απο αυτα που εχω αρχισει να διαβαζω μαλλον πρεπει να τους εγκαταλειψω σαν ιδεα οπως αλλωστε υποστηριζει ο Βλασσης αλλα
και ο Ken Rockwell....
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]....Generally I only suggest teleconverters for fixed lenses. Zooms, great for use by themselves, are usually unsharp or just too slow when paired with a teleconverter.
[/FONT]Επισης ο converter 1.7x της nikon δεν πρεπει να κανει για τον 55-200 VR DX
Compatible with AF-S and AF-I NIKKOR lenses except AF-S 17-35mm f/2.8D IF-ED, 24-85mm f/3.5-4.5G IF-ED, VR 24-120mm f/3.5-5.6G IF-ED, 28-70mm f/2.8D IF-ED and DX NIKKOR lenses.
Οποτε τι μενει? (Ειδα φωτο και σχολια στο dpreview γαι τον sigma 50-500 γνωστο και ως bigma. Πολυ καλος αλλα και πολυ ακριβος)
Ξαναπαραθετω ενα αποσπασμα απο ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο για ...safari tips για οσους δεν διαβασουν ολο το αρθρο.
.......The mainstay lens for my safari photography is a Canon 600mm f/4 with image stabilization. Occasionally I will use a 1.4X teleconverter to take this to 840mm. If a longer lens were available with image stabilization, I would buy it in a second. The Nikon shooter who has accompanied me also used a 600mm f/4, which has the full-frame equivalent of 900mm—and even that was not enough.
For many years, Canon enjoyed a technological edge over Nikon because it had image stabilization in its long lenses. Image stabilization (IS) is very important because safari shooting is not about shooting from a rock-stable tripod with the mirror locked up, the way people say you’re supposed to do it. Instead your camera is resting on a beanbag or a Wimberley. The action is fast, so you’re fumbling with the Wimberley controls, and trying to frame the animal. Meanwhile somebody else in the car is moving around trying to get his or her shot to line up, which makes the whole vehicle rock…. Sometimes I find myself handholding, even with a 600mm lens. And of course the animals themselves are moving. Despite these problems, a lens with IS can deliver sharp photos—it is equivalent to a critical two to four stops’ worth of extra shutter speed. Without IS, you can sometimes achieve the same thing, but less often and less well.
More recently Nikon has caught up to Canon with VR, its own version of image stabilization. In addition, Nikon has the superb 200-400mm f/4 lens, which surpasses anything Canon currently offers. The 100-400mm f/4.6-5.6 IS lens is as close as it comes, but it is far from ideal—it is one stop slower, and is not as good optically. The 200-400mm focal length range is ideal for safaris, and gives Nikon a big advantage.
http://www.luminous-landscape.com/es...ari-Tips.shtml
Παραθετω το προηγουμενο μου post με καποια νεα στοιχεια.
Ετοιμαζω (σχεδον 1 μηνα) ενα ταξιδι για τελος Οκτωβριου (πρωτα ο Θεος)που θα εχει και σαφαρι στην Νοτια Αφρικη, k στην Ζαμπια ( + victoria falls). Εχω αρχισει και διαβαζω περα απο τα του ταξιδιου και οτιδηποτε πηροφοριες βρισκω για το φωτογραφικο κομματι του ταξιδιου.
Πριν προχωρησω παραθετω ενα link για safari tips στο οποιο μπορειτε αν θελετε να διαβασετε (καποια κομματια) για το τι χρησιμοποιουν οι επαγγελματιες καθως και τις συνθηκες φωτογραφησης.
Για το φυσικο φως ενδεικτικα αναφερω οτι τα game viewing (drive or walking) γινονται στην αυγη, στην δυση και το βραδυ (2-3 ωρες το καθενα). Τοτε που τα ζωα βγαινουν για κυνηγι.
http://www.luminous-landscape.com/es...ari-Tips.shtml
Λοιπον εχω πολλα θεματα στα οποια πρεπει να καταληξω.
1. Οι επαγγελματιες εχουν 2-3 σωματα με τους αναλογους φακους φορεμενους απανω. O κυριοτερος λογος ειναι για να μην χανουν χρονο αλλαζοντας φακους και να προστατευουν τα σωματα απο εισροη σκονης κλπ.
Εγω δεν εχω. Εδω θελω να ευχαριστησω και τον Βλασση για την προσφορα της D100 (ειλικρινα το νοιωθω ως μεγαλη γενναιοδωρια απο μερους του) αλλα δεν θα μπορουσα ποτε να παρω τετοια ευθυνη.
Εκτος απο την δικια μου την nikon D40 (18-35 + 55-200 vr) θα αγοραστει και ενα ακομα κομματι για το ετερον ημισυ. Το debate ειναι canon S5 ή βιντεοκαμερα. Κλεινουμε προς canon S5 με 4 ή 8GB για εγγραφη και βιντεο. Δεν ξερω ομως αν η ποιοτητα, ο χρονος εγγραφης και η μετατροπη αργοτερα θα με ικανοποιησει.
Λαμβανομενων υποψιν αυτων που ειπε ο Ηλιας στο αλλο thread περι κακης ποιοτητας βιντεο των φωτογραφικων μηχανων, σκεφτομαι και μια 3η λυση. Να δανειστω μια φτηνη minidv της αδερφης μου, ν αγορασω την canon s5 γιατι το ετερον ημισυ θελει να βγαζει κυριως φωτο παρα να τραβα βιντεο, και να παω με αυτα τα 3 κομματια.
2. Στηριξη της μηχανης. Η λυση του bean bag αποκλειεται λογω οτι δεν υπαρχουν πλαινα καγκελα στο τζιπ, οποτε μονη λυση φαινεται το monopod το οποιο σκεφτομαι οτι μπορω να το στηριζω και στην πορτα.
Σας παρακαλω πειτε μου αν ξερετε ή αν εχετε δοκιμασει καποιο κ εισαστε ευχαριστημενοι.
3. και σπουδαιοτερο. Θα ηθελα μεγαλυτερο zoom. Αλλα δεν μπορω να ξοδεψω μια περιουσια να παρω τον nikon 200-400mm f/4 lens. Αρα τι λυσεις μου μενουν?
Για τους teleconverters απο αυτα που εχω αρχισει να διαβαζω μαλλον πρεπει να τους εγκαταλειψω σαν ιδεα οπως αλλωστε υποστηριζει ο Βλασσης αλλα
και ο Ken Rockwell....
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]....Generally I only suggest teleconverters for fixed lenses. Zooms, great for use by themselves, are usually unsharp or just too slow when paired with a teleconverter.
[/FONT]Επισης ο converter 1.7x της nikon δεν πρεπει να κανει για τον 55-200 VR DX
Compatible with AF-S and AF-I NIKKOR lenses except AF-S 17-35mm f/2.8D IF-ED, 24-85mm f/3.5-4.5G IF-ED, VR 24-120mm f/3.5-5.6G IF-ED, 28-70mm f/2.8D IF-ED and DX NIKKOR lenses.
Οποτε τι μενει? (Ειδα φωτο και σχολια στο dpreview γαι τον sigma 50-500 γνωστο και ως bigma. Πολυ καλος αλλα και πολυ ακριβος)
Ξαναπαραθετω ενα αποσπασμα απο ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο για ...safari tips για οσους δεν διαβασουν ολο το αρθρο.
.......The mainstay lens for my safari photography is a Canon 600mm f/4 with image stabilization. Occasionally I will use a 1.4X teleconverter to take this to 840mm. If a longer lens were available with image stabilization, I would buy it in a second. The Nikon shooter who has accompanied me also used a 600mm f/4, which has the full-frame equivalent of 900mm—and even that was not enough.
For many years, Canon enjoyed a technological edge over Nikon because it had image stabilization in its long lenses. Image stabilization (IS) is very important because safari shooting is not about shooting from a rock-stable tripod with the mirror locked up, the way people say you’re supposed to do it. Instead your camera is resting on a beanbag or a Wimberley. The action is fast, so you’re fumbling with the Wimberley controls, and trying to frame the animal. Meanwhile somebody else in the car is moving around trying to get his or her shot to line up, which makes the whole vehicle rock…. Sometimes I find myself handholding, even with a 600mm lens. And of course the animals themselves are moving. Despite these problems, a lens with IS can deliver sharp photos—it is equivalent to a critical two to four stops’ worth of extra shutter speed. Without IS, you can sometimes achieve the same thing, but less often and less well.
More recently Nikon has caught up to Canon with VR, its own version of image stabilization. In addition, Nikon has the superb 200-400mm f/4 lens, which surpasses anything Canon currently offers. The 100-400mm f/4.6-5.6 IS lens is as close as it comes, but it is far from ideal—it is one stop slower, and is not as good optically. The 200-400mm focal length range is ideal for safaris, and gives Nikon a big advantage.
http://www.luminous-landscape.com/es...ari-Tips.shtml