MakisM
Μέλος Σωματείου
- 12 May 2009
- 5,362
Δεν είναι τυχαία η τοποθέτηση μου όσον αφορά το original mat στην έκδοση mk2 αν βάλεις το χέρι σου στην μέση είναι υπερυψωμένο και στην ίδια ευθεία με την άκρη αυτό όλο είναι συνάρτηση της συνολικής σχεδίασης mat -πλατώ -βραχίονας .
Αυτό δεν σημαίνει ότι και εγώ δεν χρησιμοποιώ εξωτερικό mat ,κάνω όμως αυτήν την χρήση γιατί χρησιμοποιώ heatshell με μεγαλύτερη μάζα και οι προδιαγραφές αλλάζουν όσον αφορά την ρύθμιση του VTA.
Όλη αυτή η ιστορία με τα ματ θα είχαν νόημα αν δοκιμάζαμε την πρόταση της oyaide που την θεωρώ σοβαρή εταιρία η ακόμη αν είχαμε την δυνατότητα κατασκευής ματ από ορείχαλκο ...είναι ένα όμως ερώτημα που δεν θα απαντηθεί για τον απλούστατο λόγο έχω την υποψία ότι το πλατώ στην έκδοση G και SP είναι συντονισμένα με συγκεκριμένες συχνότητες από την Technics όλα τα υλικά που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές είναι συντονισμένα αλλά ο ορείχαλκος είναι από τα υλικά που μπορείς να συντονίσεις εσυ με ειδικό μηχάνημα .
Τροφοδοσίες λίπανση κινητήρες όλα ακούγονται σε direct drive ....διότι η κεφαλή διαβάζει περισσότερα από όσα γνωρίζαμε .
Αυτό δεν σημαίνει ότι και εγώ δεν χρησιμοποιώ εξωτερικό mat ,κάνω όμως αυτήν την χρήση γιατί χρησιμοποιώ heatshell με μεγαλύτερη μάζα και οι προδιαγραφές αλλάζουν όσον αφορά την ρύθμιση του VTA.
Όλη αυτή η ιστορία με τα ματ θα είχαν νόημα αν δοκιμάζαμε την πρόταση της oyaide που την θεωρώ σοβαρή εταιρία η ακόμη αν είχαμε την δυνατότητα κατασκευής ματ από ορείχαλκο ...είναι ένα όμως ερώτημα που δεν θα απαντηθεί για τον απλούστατο λόγο έχω την υποψία ότι το πλατώ στην έκδοση G και SP είναι συντονισμένα με συγκεκριμένες συχνότητες από την Technics όλα τα υλικά που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές είναι συντονισμένα αλλά ο ορείχαλκος είναι από τα υλικά που μπορείς να συντονίσεις εσυ με ειδικό μηχάνημα .
Τροφοδοσίες λίπανση κινητήρες όλα ακούγονται σε direct drive ....διότι η κεφαλή διαβάζει περισσότερα από όσα γνωρίζαμε .