Pioneer 919- HDMI OUT is OUT

data

AVClub Addicted Member
17 November 2009
2,846
Enterprise
Στα καλά καθούμενα σταμάτησε να δουλεύει το HDMI OUT. Έχει κανένα κόλπο να δοκιμάσουμε πριν το στείλω για service. Αλήθεια η εγγύηση πόσο είναι?
Intersys δεν είναι η αντιπροσωπεία?
 
Last edited by a moderator:

data

AVClub Addicted Member
17 November 2009
2,846
Enterprise
Ευχαριστώ Κώστα. Πάλι καλά γιατί στην απόδειξη γραφεί για 1 έτος και τα είδα λίγο.
 

data

AVClub Addicted Member
17 November 2009
2,846
Enterprise
Σήμερα τον πήγα στο service. Ο μάστορας μου είπε ότι η εγγύηση είναι 1 χρόνος. Η απόδειξη βέβαια γράφει για 1 χρόνο αλλά νομίζω ότι υπάρχει νόμος που υποχρεωτικά η εγγύηση είναι τουλάχιστον 2 χρόνια. Ισχύει ή τζάμπα ζάλισα τον άνθρωπο.
 

data

AVClub Addicted Member
17 November 2009
2,846
Enterprise
Μάλιστα. Μόλις με πήραν τηλ από intersys και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή πλακέτας και το κόστος ξεπερνά κατά πολύ το κόστος αγοράς (καλά πως δικαιολογείται αυτό? έλεος). Τους είπα ξανά για 2 χρόνια αλλά δεν το αναγνωρίζουν. Έχει νόημα η προσπάθεια με το ΠΛΑΙΣΙΟ από όπου έγινε η αγορά ή πάμε για τηλ σε προστασία καταναλωτή?
Πρακτικά παίζει να έχω αποτέλεσμα ή άδικα ο κόπος?
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Σύμφωνα με την νομοθεσία, η εγγύηση μπορεί να έχει οποιαδήποτε διάρκεια (και 1 χρόνο). Το κατάστημα υποχρεούται να σε καλύψει 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς.
Κοινώς, ζητάς τα 2 χρόνια από το πλαίσιο (νόμος 3043/2002).
Αλλά φοβάμαι θα πρέπει να το κυνηγήσεις.

Συχνά οι εταιρίες δεν κάνουν κάτι μέχρι να δουν την αγωγή. Και πολλές φορές ούτε και με αυτήν κάνουν κάτι.
Βέβαια, το πλαίσιο δεν αφήνει τέτοια πράγματα να τραβήξουν, ίσως ένα εξώδικο αρκεί.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,972
Μάλιστα. Μόλις με πήραν τηλ από intersys και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή πλακέτας και το κόστος ξεπερνά κατά πολύ το κόστος αγοράς (καλά πως δικαιολογείται αυτό? έλεος). Τους είπα ξανά για 2 χρόνια αλλά δεν το αναγνωρίζουν. Έχει νόημα η προσπάθεια με το ΠΛΑΙΣΙΟ από όπου έγινε η αγορά ή πάμε για τηλ σε προστασία καταναλωτή?
Πρακτικά παίζει να έχω αποτέλεσμα ή άδικα ο κόπος?
Δεν χάνεις τπτ να τους (Πλαισιο) στειλεις (καταρχήν) μια απλή επιστολή αναφέροντας απλώς τα εξής:

Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:
"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική
νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με
ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".
Αυτο το αρθρο 4 ειναι που απο το 2002 και μετα, επιβαλει στις εγγυησεις την 2ετια ως minimum χρονικη διαρκεια...
Ειδικότερα:
Αρθρο 554 - Περιγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)’’

Και ζητώντας τους απάντηση.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
O 3043 δεν ορίζει διάρκεια εγγυήσεων, είναι διαφορετικό πράγμα η εγγύηση. Την εγγύηση την δίνει η αντιπροσωπεία, τα δικαιώματα του 3043 ο πωλητής (το κατάστημα).
 

data

AVClub Addicted Member
17 November 2009
2,846
Enterprise
Ευχαριστώ παιδιά. Άρα επόμενο βήμα το ΠΛΑΙΣΙΟ και μετα πάμε για κυνήγι.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Ναι. Και επειδή το έχω περάσει με το πλαίσιο, 100% θα προσπαθήσουν να σου πουν να πας στην αντιπροσωπεία, και ότι στο έγραφαν στην απόδειξη.
Μακάρι να πέσεις σε συνεννοήσιμο προϊστάμενο καταστήματος, αν και όλοι αυτοί υπάλληλοι είναι και ακολουθούν εντολές.