Μάλιστα. Μόλις με πήραν τηλ από intersys και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή πλακέτας και το κόστος ξεπερνά κατά πολύ το κόστος αγοράς (καλά πως δικαιολογείται αυτό? έλεος). Τους είπα ξανά για 2 χρόνια αλλά δεν το αναγνωρίζουν. Έχει νόημα η προσπάθεια με το ΠΛΑΙΣΙΟ από όπου έγινε η αγορά ή πάμε για τηλ σε προστασία καταναλωτή?
Πρακτικά παίζει να έχω αποτέλεσμα ή άδικα ο κόπος?
Δεν χάνεις τπτ να τους (Πλαισιο) στειλεις (καταρχήν) μια απλή επιστολή αναφέροντας απλώς τα εξής:
Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:
"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική
νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με
ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".
Αυτο το αρθρο 4 ειναι που απο το 2002 και μετα, επιβαλει στις εγγυησεις την 2ετια ως minimum χρονικη διαρκεια...
Ειδικότερα:
Αρθρο 554 - Περιγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)’’
Και ζητώντας τους απάντηση.