Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Εγώ παρήγγειλα στις 21/12/06 ενα DVD-Recorder της Philips και μου ήρθε σε δυο ημέρες.
Ολοι εσείς που τρέξατε να αναφερθείτε στο πόσο άψογοι είναι,χρειαστήκατε το after sales τους??? Μια εταιρεία/κατάστημα δεν αξιολογείται μόνο από την ταχύτητα αποστολής.
Σύμφωνα με την διαφήμησή τους και πληρώνοντας το Συμβόλαιο εγγυημένης αγοράς (περίπου 23 ευρώ),έχω το δικαίωμα αν δεν μου αρέσει ή δεν μείνω ικανοποιημένος με το προϊόν να το επιστρέψω και να πάρω refund gift (να αγοράσω κάτι άλλο,ενώ στην διαφήμηση λέει "επιστροφή χρημάτων")
Πράγματι,το μενού και οι ευκολίες του Philips δεν μου άρεσαν και αμέσως το ξαναπακετάρισα και το έστειλα πίσω στις 27/12 (στις 23/12 το παρέλαβα),πληρώνοντας 47 ευρώ για εξπρές αποστολή στην Γαλλία.
Μπαίνει οΓενάρης ,πάει 7/1/07 και τίποτα .Παίρνω τηλ. την εξυπηρέτηση πελατών η οποία περνα από εξωτερικό για να απαντήσουν ελληνικά : 0033145013947
Κλεψιά δηλαδή.Χρεώνομαι υπεραστικό για ελληνικό (υποτίθεται) site..
Λέω "τι έγινε με την επιστροφή μου?"
Απ." Δεν έχει έρθει ακόμα.Περιμένετε λιγο,μήπως άργησαν λόγω εορτών".
περιμένω και ξανατηλεφωνώ (υπεραστικό) στις 12/1.
"Δεν έχει έρθει ακόμα" η απάντηση.
Τρέχω στο ταχυδρομείο γιατί με έπιασε "κάτι" και κοιτάζοντας τον αριθμό συστημένου μου λέει ο άνθρωπος :"Εχει φτάσει και παραλήφθηκε στις 3/1 " !!!!!
Τους παίρνω αμέσως (χαρά ο ΟΤΕ..) και τους το λέω.Ψάχνουν τα κομπιούτερ τους και μου λένε "α..ναι.Είναι στον τεχνικό έλεγχο.Θα πρέπει να περιμένετε".
περιμένω,ξαναπαίρνω στις 20/1 ,το ίδιο..
Στις 26 το ίδιο.
αγανακτησμένος στέλνω email στην μαμά εταιρεία fotovista.com λέγοντάς τους οτι αν δεν επιληφθούν άμεσα του θέματος θα κινηθώ δικαστικά πλέον..
την 1η Φερουαρίου λαμβάνω το εξής email :
Παραλάβαμε σήμερα ένα δέμα που αφορά την παραγγελία σας
Προιόν Ποσότητα
1 DVD/DivX player recorder με σκληρό δίσκο 250 GΒ DVDR3460H Philips 016494
με την ένδειξη " Συμβόλαιο Εγγυημένης Αγοράς ".
Χάρη στο Συμβόλαιο Εγγυημένης Αγοράς που προσεγγράψατε, σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, δικαιούστε ένα κουπόνι αγοράς με ισχύ 12 μηνών που αντιστοιχεί στην αξία της συσκευής σας για την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος του καταλόγου της Pixmania.com.
Βάσει των δεσμεύσεών μας, προτού σας στείλουμε το κουπόνι αγοράς, είμαστε υποχρεωμένοι να πραγματοποιήσουμε τεχνικό έλεγχο του προϊόντος σας.
Αυτή η απαραίτητη διαδικασία που μας επιτρέπει να εξακριβώσουμε την κατάσταση της συσκευής σας κρατάει γύρω στις 2 εβδομάδες.
Θα σας ενημερώσουμε μέσω mail σχετικά με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την τελική απόφαση.
Με εκτίμηση,
Σήμερα που σας γράφω είναι 14/2 και όσο εσείς είδατε τα λεφτά μου ή το player μου ,άλλο τόσο τα είδα και εγώ.
Ακόμα είμαι χωρίς DVD-Recorder.
τα συμπεράσματα δικά σας..