PlayStation Network & Qriocity services - An error has occurred.

Παντελής

Supreme Member
10 April 2010
5,604
Κερατσίνι
An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (80710A06)

Αυτό το μήνυμα μου βγάζει από εχθές και δεν μπορεί να κάνει Sign in.
Το γνωρίζει κάποιος,έχει τύχει και σε κάποιον άλλο?Γνωρίζετε την λύση?
Έψαξα στο διαδίκτυο είδα κάποιες λύσεις που προτείνουν κάποιοι αλλά δεν έγινε τίποτα.
 

KleKoR

Supreme Member
30 November 2007
7,562
Re: An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (80710A06)

Κάτι μου είπε ένα φιλαράκι για επίθεση στο psn από χάκερς... και πως για αυτό έχει πέσει..
 

haris

New member
18 April 2009
60
Απάντηση: An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (8071

"Υπομονή ζήτησε από τα μέλη του PSN ο υπεύθυνος Τύπου και επικοινωνίας της Sony, Patrick Seybold ο οποίος ανακοίνωσε πως οι εργασίες στο PSN συνεχίζονται. «Επί του παρόντος μελετάμε τα αίτια των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στο δίκτυο, γι’ αυτό θέλουμε να σας προειδοποιήσουμε πως μπορεί να πάρει μια-δυο μέρες μέχρι να το επαναφέρουμε σε πλήρη λειτουργία», έγραψε ο Seybold στο PS Blog. «Θέλω να σας ευχαριστήσω για την υπομονή σας όσο δουλεύουμε πάνω στη λύση του προβλήματος», συμπλήρωσε.

Ήδη η Sony εξετάζει την πιθανότητα το PSN να βγήκε… off εξ αιτίας συντονισμένων επιθέσεων και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, το μυαλό όλων πάει στους Anonymous οι οποίοι πάντως… φάσκουν και αντιφάσκουν (ενώ είχαν δηλώσει πως σταματούν τις επιθέσεις στο PSN, την περασμένη εβδομάδα σε βίντεό τους προανήγγειλαν «τη μεγαλύτερη επίθεση που έχουμε δει ποτέ»). «Οι ομάδες υποστήριξής μας εξετάζουν κάθε πιθανή αιτία του προβλήματος, ακόμα και στοχευμένες επιθέσης από κάποιον εξωγενή παράγοντα», ανέφερε ο James Gallagher, επικεφαλής του PSN, κάνοντας πλέον ανοιχτά λόγο για επιδρομή χάκερς."


http://www.byteme.gr/news/industry/synexizontai_ta_problhmata_sto_psn


Απλά περιμένουμε.
 

Παντελής

Supreme Member
10 April 2010
5,604
Κερατσίνι
Απάντηση: An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (8071

Ναι τώρα μου βγάζει αυτό (playstation network is currently undergoing maintenance) αλλά ολόκληρη sony για τους πελάτες της αυτό είναι απαράδεκτο δυο μέρες χωρίς δίκτυο.Οι anonymous γιατί βαράνε το PSN?
 

tromb1

AVClub Addicted Member
26 September 2007
1,371
Re: An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (80710A06)

Λογω geohot...
Ακριβως !!!

Οσο η Sony ban-αρει κονσολες απο το PSN,και ελεγχει παρανομα τα συστηματα Ps3 με κωδικες "rootkit" ενσωματωμενους μεσα στα firmware της,παραβιαζοντας το ιδιωτικο απορρητο των χρηστων, τόσο περισσοτερο οι χακερς θα επιτιθενται σε αυτο ..... Ειναι η δικη τους αντίδραση προς την "μαμα" Sony :music-smiley-005:
 
Last edited:

ΑΝΤΩΝΗΣ Δ.

Established Member
6 July 2006
197
Απάντηση: An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (8071

Tέλος το παλιό PSN!
Για 4η ημέρα είναι κάτω το PSN και η Sony ανακοίνωσε στο αμερικάνικο forum της ότι το ξαναστήνουν από την αρχή νέο και πιο ασφαλές!!!

Latest Update for PSN/Qriocity Services
Posted by Patrick Seybold // Sr. Director, Corporate Communications & Social Media

We sincerely regret that PlayStation Network and Qriocity services have been suspended, and we are working around the clock to bring them both back online. Our efforts to resolve this matter involve re-building our system to further strengthen our network infrastructure. Though this task is time-consuming, we decided it was worth the time necessary to provide the system with additional security.

We thank you for your patience to date and ask for a little more while we move towards completion of this project. We will continue to give you updates as they become available.
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,392
t3.large
Re: An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (80710A06)

Πωπωπω ητταααα... Λένε πάντως ότι δεν εχει να κάνει με το attack που έγινε και κρατησε μια μέρα, αλλα με πρόβλημα πλέον που δημιουργήθηκε στους server... Οι anonymous μάλιστα για αυτό το λόγο τους χαρακτήρισαν την sony "ανίκανους"
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Re: An error has occurred.You have been signed out of Playstation Network (80710A06)

Ακριβως !!!

Οσο η Sony ban-αρει κονσολες απο το PSN,και ελεγχει παρανομα τα συστηματα Ps3 με κωδικες "rootkit" ενσωματωμενους μεσα στα firmware της,παραβιαζοντας το ιδιωτικο απορρητο των χρηστων, τόσο περισσοτερο οι χακερς θα επιτιθενται σε αυτο ..... Ειναι η δικη τους αντίδραση προς την "μαμα" Sony :music-smiley-005:

Ηθικά καλά κάνουν !
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
Επίσημη ενημέρωση για τις υπηρεσίες PSN/Qriocity

playstationnetwork_fe001.png


Τελευταίες πληροφορίες σχετικά με την προσωρινή διακοπή της υπηρεσίας PlayStation Network.


Ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας, ενώ εργαζόμαστε να αποκαταστήσουμε τη λειτουργία των υπηρεσιών PlayStation Network & Qriocity. Το παρακάτω email έχει σταλεί σε όλα τα μέλη του PSN.


Αξιότιμε πελάτη του PlayStation Network/Qriocity:
Όπως διαπιστώσαμε, μεταξύ 17ης και 19ης Απριλίου 2011 ορισμένες πληροφορίες λογαριασμών χρηστών στις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity τέθηκαν σε κίνδυνο λόγω μιας παράνομης και μη εξουσιοδοτημένης εισβολής στο δίκτυό μας. Σε απάντηση στην εν λόγω εισβολή, προβήκαμε στις εξής ενέργειες:
1) Απενεργοποιήσαμε προσωρινά τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity,
2) Αναθέσαμε σε μια ανεξάρτητη, αναγνωρισμένη εταιρεία ασφάλειας να διεξαγάγει διεξοδική έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη, και
3) Λάβαμε ταχύτατα μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας και της υποδομής του δικτύου μας, ανακατασκευάζοντας το σύστημά μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών.


Εκτιμούμε βαθύτατα την υπομονή και την κατανόησή σας ενώ εμείς προβαίνουμε σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την επίλυση των ζητημάτων αυτών όσο το δυνατό πιο σύντομα και πιο αποτελεσματικά.
Παρότι οι λεπτομέρειες του περιστατικού ακόμη ερευνώνται, πιστεύουμε ότι ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο απέκτησε παράνομα τις ακόλουθες πληροφορίες που μας έχετε παράσχει: όνομα, διεύθυνση (πόλη, νομός/δήμος, ταχυδρομικός κωδικός), χώρα, διεύθυνση email, ημερομηνία γέννησης, κωδικός πρόσβασης, όνομα χρήστη για σύνδεση στο PlayStation Network/Qriocity, και ψευδώνυμο/online ID (ηλεκτρονικό αναγνωριστικό) για το PSN. Σε κίνδυνο επίσης ενδέχεται να έχουν τεθεί τα δεδομένα του προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών και της διεύθυνσης τιμολόγησης (πόλη, νομός, ταχυδρομικός κωδικός), καθώς και οι ερωτήσεις ασφάλειας για τον κωδικό πρόσβασης στα PlayStation Network/Qriocity. Εάν είχατε εξουσιοδοτήσει ένα δευτερεύοντα λογαριασμό για προστατευόμενο μέλος σας, το εν λόγω μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ενδέχεται να έχει αποκτήσει και τα αντίστοιχα στοιχεία του προστατευόμενου μέλους σας. Αν και προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες για παράνομη πρόσβαση σε στοιχεία πιστωτικών καρτών, δεν είμαστε σε θέση να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Εάν έχετε παράσχει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του PlayStation Network ή του Qriocity, σας προειδοποιούμε, για δική σας ασφάλεια, ότι ενδεχομένως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (εκτός του κωδικού ασφαλείας) και η ημερομηνία λήξης να έχουν αποκτηθεί παράνομα από ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Για δική σας ασφάλεια, σας προτρέπουμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με δόλιες επικοινωνίες μέσω email, τηλεφώνου και ταχυδρομείου που ενδέχεται να σας ζητήσουν προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα. Η Sony δεν θα επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί σας, ούτε μέσω email, για να ζητήσει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, τον προσωπικό σας αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, τον ΑΦΜ σας, παρεμφερή αριθμό ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία. Εάν σας ζητηθούν τέτοιες πληροφορίες, σας διαβεβαιώνουμε ότι το πρόσωπο που σας τις ζητά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη Sony. Όταν ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity, σας συνιστούμε να συνδεθείτε και να αλλάξετε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας όνομα χρήστη/κωδικό πρόσβασης PlayStation Network ή Qriocity για άλλες μη σχετιζόμενες υπηρεσίες ή λογαριασμούς, σας συνιστούμε να τα αλλάξετε και εκεί.



Προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση ταυτότητας ή άλλη οικονομική απώλεια, σας προτρέπουμε να παραμένετε σε επιφυλακή, παρακολουθώντας τακτικά τις καταστάσεις λογαριασμού/πιστωτικής κάρτας σας και τα λοιπά σχετικά έγγραφα.



Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διερεύνησης του εν λόγω περιστατικού και σας ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση. Οι ομάδες μας δουλεύουν εντατικά πάνω στο θέμα και οι υπηρεσίες μας θα αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό. Η Sony αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά το θέμα της προστασίας των πληροφοριών και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να διασφαλίσουμε τη λήψη πρόσθετων μέτρων για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων. Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών ψυχαγωγίας στους πελάτες μας αποτελεί σταθερά πρώτη μας προτεραιότητα. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο gr.playstation.com/psnoutage.


Με εκτίμηση,
Η ομάδα της Sony Network Entertainment και της Sony Computer Entertainment


* Η Sony Network Entertainment Europe Limited (πρώην PlayStation Network Europe Limited) είναι θυγατρική της Sony Computer Entertainment Europe Limited, υπεύθυνης ελέγχου των προσωπικών δεδομένων PlayStation Network/Qriocity.
Πηγή: gr.playstation.com

Διαβάστε τις συνήθεις ερωτήσεις βοήθειας και υποστήριξης για περισσότερες πληροφορίες.
Q.1 When did you realise the system had been intruded?

We discovered between April 17 and April 19 there was an illegal and unauthorized intrusion into our network.

Q.2 How did you know that the system was intruded?

We watch for any issues that may be raised with respect to security and monitor for such issues both internally and externally.

Q.3 What is the main reason to this problem? Which parts of the system were vulnerable to the intrusion?

We are currently conducting a thorough investigation of the situation. Since this is an overall security related issue, we will not comment further on this case.

Q.4 What action did you take (are you taking)? Is there any possibility of further unauthorized access?

As soon as we learned of this issue, 1) we temporarily turned off PlayStation Network and Qriocity services in order to conduct a thorough investigation and to verify the smooth and secure operation of our network services, 2) we have also engaged an outside, recognized security firm to conduct a full and complete investigation into what happened, and 3) quickly taken steps to enhance security and strengthen our network infrastructure by re-building our system to provide you with greater protection of your personal information.

Q.5 How many were affected? How many per each region? What is the latest status of PlayStation Network registered account/ operating countries.

Our investigation indicates that all PlayStation Network/ Qriocity accounts may have been affected.

Q.6 Does that mean all users’ information was compromised? Tell us more in details of what personal information leaked.

In terms of possibility, yes. We believe that an unauthorized person has obtained the following information that you provided: name, address (city, state/province, zip or postal code), country, email address, birthdate, PlayStation Network/Qriocity password, login, password security answers, and handle/PSN online ID. It is also possible that your profile data may have been obtained, including purchase history and billing address (city, state/province, zip or postal code). If you have authorized a sub-account for your dependent, the same data with respect to your dependent may have been obtained. If you have provided your credit card data through PlayStation Network or Qriocity, it is possible that your credit card number (excluding security code) and expiration date may also have been obtained.

Q.7 Have you notified those users?

We are sending out e-mails directly to these users to their e-mail address registered on the PS Network accounts. Also, we have posted web notices, and additional necessary procedures have been followed by each region.

Q.8 Have you received reports or claims that their PSN ID information/ credit card had been used improperly?

Not at this point in time.

Q.9 I want to know if my account has been affected.

To protect against possible identity theft or other financial loss, we encourage you to remain vigilant to review your account statements and to monitor your credit reports. Additionally, if you use the same user name or password for your PlayStation Network or Qriocity service account for other unrelated services or accounts, we strongly recommend that you change them. When the PlayStation Network and Qriocity services are back on line, we also strongly recommend that you log on to change your password.
For your security, we encourage you to be especially aware of email, telephone, postal mail or other scams that ask for personal or sensitive information. Sony will not contact you in any way, including by email, asking for your credit card number, social security number or other personally identifiable information. If you are asked for this information, you can be confident Sony is not the entity asking.

Q.10 What should I do to prevent any unauthorized use of my (credit card) personal information?

For your security, we encourage you to be especially aware of email, telephone, postal mail or other scams that ask for personal or sensitive information. Sony will not contact you in any way, including by email, asking for your credit card number, social security number or other personally identifiable information. If you are asked for this information, you can be confident Sony is not the entity asking. Additionally, if you use the same user name or password for your PlayStation Network or Qriocity service account for other unrelated services or accounts, we strongly recommend that you change them. When the PlayStation Network and Qriocity services are back on line, we also strongly recommend that you log on to change your password.
To protect against possible identity theft or other financial loss, we encourage you to remain vigilant to review your account statements and to monitor your credit reports.

Q.11 Since when have PSN/Qriocity become unavailable and in which region?

PSN/Qriocity services have not been available since April 20 (US time) in all regions.

Q.12 How come it is taking so much time to resume the service?

We are taking the investigation seriously. We decided to keep the service down to allow us to conduct a thorough investigation and verify smooth operation of our network services.

Q.13 How serious is this? Have the hackers broken the security on PSN/Qriocity? Are you taking necessary measures to prevent such outage happening in the future?

Since this is an overall security related issue, we will not comment further on this case but we are working to restore and maintain the services, including countermeasures against future intrusions.

Q.14 When will the service resume?

We are taking the investigation seriously. We will keep the service down to allow us to conduct a thorough investigation and verify smooth operation of our network services but are working hard to resume the services as soon as we can be reasonably assured security concerns are addressed.

Q.15 Seems like SOE service was also not available/ suffering outage. Is this true? Is this due to the same reason as the PSN/Qriocity outage?

SOE's service is available although a service interruption due to an external attack did occur. A thorough investigation is ongoing.

Q.16 I want my money back (subscription fee, content) since the PSN/Qriocity was not available.

When the full services are restored and the length of the outage is known, we will assess the correct course of action.

Q.17 There seems to be some games that cannot be played even offline?

Depending on the game titles, but mainly PSN games, some may require access to PSN for trophy sync, security check, etc.
Contact Details
Country Customer Support Africa [email protected] Australia 1-300 365-911 Austria 0820 44 45 40 Belgium 011 516 406 Bulgaria [email protected] Croatia [email protected] Cyprus 22352282 Czech Republic 225 341 407 Denmark 90137013 Estonia 6543484 Finland 600411911 France 0820 31 32 33 Germany 01805 766 977 Greece 801 11 92000 Hungary 1 814 4800 Iceland 591- 5100 India 1800-103-7799 Ireland 0818 365065 Israel 09-9711700 Italy 199 116 266 Latvia 67046049 Lithuania 37338655 Luxembourg 0820 31 32 33 Malta 234 360 00 Middle East - All [email protected] Netherlands 0495 574 817 New Zealand 09 415 2447 Norway 82068322 Poland 0 801 230 000 Portugal 707 23 23 10 Romania [email protected] Russia 8-800-200-76-67 Slovakia 232 112 209 Slovenia 1 510 31 30 South Africa 0861 773783 Spain 902 102 102 Sweden 09002033075 Switzerland 0848 84 00 85 Turkey [email protected]
Ukraine 0 800 307 669 UK
0844 736 0595
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
Φήμες κυκλοφορούν για πώληση της PSN database. Το περιεχόμενο της database 2.2 εκατομμύρια πιστωτικές κάρτες με τους κωδικούς CVV2.

Ο Patrick Seybold (Senior Director of Corporate Communications and Social Media at Sony) αρνείται ότι είχαν προσφορά για την αγορά της κλεμμένης database και συμπληρώνει ότι τα στοιχειά των πιστωτικών καρτών είναι κρυπτογραφημένα.

Η δηλωσης του Patrick Seybold στους New York Τimes:

”To my knowledge there is no truth to the report that Sony was offered an opportunity to purchase the list.”
“The entire credit card table was encrypted and we have no evidence that credit card data was taken.”
Πηγή: bits.blogs.nytimes.com
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,392
t3.large
μου αρέσει που έσπασαν PS3 / PSN / server και κολλάνε στην κρυπτογράφηση των καρτών!!!
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο, όχι ότι σε λίγο καιρό δε θα βρουν τα κλειδιά, για τέτοια δεδομένα υπάρχουν αρκετοί καλοθελητές να διαθέσουν τους servers τους !
 

geopan973

AVClub Enthusiast
26 October 2009
1,184
Πειραιάς
Sony hinted at compensations for its PlayStation Network and Qriocity users in appreciation for their patience, following a hack that may have exposed their personal data.

Senior director for corporate communications and social media Patrick Seybold also said that Sony is getting closer to the restoration of service but did not give a specific time frame.

“We are currently evaluating ways to show appreciation for your extraordinary patience as we work to get these services back online," he said in a blog post.

He also cited an official statement from Sony Online Entertainment apologizing for any inconvenience players may have experienced as a result of the recent service interruption.

Seybold indicated that Sony Online Entertainment plans to thank players for their patience by hosting special events across its game portfolio.

A “make good" plan is particularly in the works for MMOs DC Universe Online or Free Realms, he added.

“We are also working on a 'make good' plan for players of the PS3 versions of DC Universe Online and Free Realms. Details will be available soon on the individual game websites and forums," he said.

The PlayStation Network and Qriocity networkers suffered an outage since last week due to what Sony called a “malicious intrusion."

Meanwhile, Seybold reassured users of the two services much of their account information will be intact.

He said that the intrusion will not affect members’ histories, friends lists, and settings.

Trophies that were earned in single-player offline games during the outage will remain intact “and will be re-synched when the network is once again operational," he added.

Seybold also said PS+ cloud saves will be retrievable once PSN is restored. — TJD, GMA News

Με λίγα λόγια η Sony εξετάζει το ενδεχόμενο "αποζημίωσης" των χρηστων του PSN για την υπομονή τους ...
Χωρίς ακόμα να προσδιορίζει την ημερομηνία επαναφοράς του δικτύου όμως.
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
Επίσημη τοποθέτηση.

Ενημέρωση σχετικά με την αποκατάσταση του PlayStation Network

playstationnetwork_fe001.png


Τα νέα μέτρα ασφαλείας θα περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, τα εξής:

  • Προσθήκη αυτοματοποιημένου λογισμικού, το οποίο θα παρακολουθεί και θα διαμορφώνει την προστασία από νέες επιθέσεις.
  • Αναβαθμισμένα επίπεδα προστασίας των δεδομένων και κρυπτογράφησης.
  • Ενισχυμένες δυνατότητες εντοπισμού προσπαθειών εισβολής στο δίκτυο, μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και ασυνήθιστης δραστηριότητας.
  • Ενσωμάτωση πρόσθετων firewall.

Προσφορά και πρόγραμμα ανταμοιβής "Welcome Back".
Οι βασικοί άξονες του προγράμματος "Welcome Back" είναι οι εξής:

  • Σε κάθε περιοχή, επιλεγμένο ψυχαγωγικό περιεχόμενο για PlayStation θα είναι διαθέσιμο για δωρεάν λήψη. Ειδικότερες πληροφορίες για τους τύπους αυτού του περιεχομένου θα ανακοινωθούν σύντομα ανά περιοχή.
  • Όλοι οι υπάρχοντες χρήστες του PlayStation Network θα αποκτήσουν δωρεάν συνδρομή για 30 ημέρες στην προνομιακή υπηρεσία PlayStation Plus. Τα υπάρχοντα μέλη του PlayStation Plus θα δικαιούνται 30 επιπλέον ημέρες πρόσβασης στην υπηρεσία, εντελώς δωρεάν.
  • Οι συνδρομητές της υπηρεσίας Q Music Unlimited (στις χώρες όπου η υπηρεσία είναι διαθέσιμη) θα δικαιούνται 30 επιπλέον ημέρες πρόσβασης στην υπηρεσία, εντελώς δωρεάν.

Η SNEI θα συνεχίσει να ενισχύει και να εγγυάται την ασφάλεια των συναλλαγών, προτού θέσει ξανά σε λειτουργία το PlayStation®Store και άλλους τομείς του Qriocity, μέσα στο Μάιο.

Πηγή: gr.playstation.com