PlayStation Network & Qriocity services - An error has occurred.

Καλά τα τριανταήμερα είναι ψίχουλα...

Όσο για τα αυτοματοποιημένα συστήματα ασφάλειας… καμία αυτοματοποιημένη άμυνα δεν εγγυάται τίποτε… Χρόνο κόπο και καλό ανθρώπινο δυναμικό θέλουν σε όλα τα επίπεδα. Αλλά τους βλέπω να επενδύουν σε καμπάνιες και συνεργάτες πιθανά λυκόφιλους.
 
H Sony διστάζει ν' ανακοινώσει συγκεκριμένη ημερομηνία για την επιστροφή του playstation network.

PlayStation-Network-FAQs.jpg


Posted on 10 May by Nick Caplin – Head of Communications, SCEE
I know you all want to know exactly when the services will be restored. At this time, I can’t give you an exact date, as it will likely be at least a few more days. We’re terribly sorry for the inconvenience and appreciate your patience as we work through this process. Πηγή:blog.eu.playstation.com
 
ναι...θέλουν να κάνουν ένα γερό testing πρίν βγεί live...

φυσικα, εκεί στην sony, ξέρουν πολύ καλά οτι απο το πρώτο λεπτό που θα ανέβει το δικτυο, θα αρχίσουν πάλι οι επιθέσεις, οπότε θα είναι τελειωτικό χτύπημα το 2ο intrusion.
 
Τέτοιο ρεζίλι δε θυμάμαι να έχει ξαναγίνει σε τόσο μεγάλη εταιρία.
Παιδιά την προπληρωμένη κάρτα που έχω λέτε να την αλλάξω; Είχα κάνει κάποιες αγορές από psn.
 
Καλού-κακού, ακύρωσε την κάρτα.
Ετσι κι αλλιως προπληρωμενη ειναι !
Για να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο βγαλε μια καινουργια .... :a0210:
 
Επιτέλους..
Επειδή δεν με άφηνε να κάνω το νέο update αναγκάστηκα να αλλάξω κωδικό πρόσβασης κάτι το οποίο τελικά το ζητάει και η υπηρεσία οπότε αν κολλήσετε...
 
Ενας φιλος προσπαθει να μπει στο PSN και ενω του ζηταει να αλλαξει το κωδικο, στο επομενο παραθυρο βγαζει το μηνυμα: "a server error has occured"!!!

Με λιγο ψαξιμο στο νετ ειδα οτι κι αλλοι αντιμετωπισαν το ιδιο προβλημα.....αλλα λυση καμια!

Το μηχανημα εχει το τελευταιο firmware και δεν ειναι "σπασμενο".

Καμια βοηθεια...???
 
να ξαναπροσπαθήσει...έχει πλακώσει πολύς κόσμος για updated του profile...

αλλιώς mail στην sony.
 
Ρε παιδια δουλευει το psn?

Εκανα format το ps3 μου και μετα εκανα update κι εβαλα το 3.61

Μπηκα στο sign up for playstation network και εκει που παταω να βαλω τους κωδικους μου κλπ, μου λεει οτι ειναι under maintenance παλι!

Τι γινεται?

Δεν μπορω να γραφτω καν!
 
Και σήμερα πάντως μου έχει βγάλει την παναγία δεν μπαίνει με τίποτα και όταν μπει πέφτει.Η sony κάτι είχε πει ότι θα στηθεί νέο δίκτυο και καλύτερο και και και...
 
Παιδιά εγώ απ το απόγευμα είμαι online και γενικώς απ τη στιγμή που άνοιξε δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα, τι να σας πω!
 
Οι επιθέσεις συνεχίζονται σε Sony Japanese websites database, Sony ericsson eshop database και στο Eλληνικό site της Sony BMG.

H sony ανακοίνωσε το πρόγραμμα "AllClear ID PLUS" για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων από ηλεκτρονική κλοπή.


Πρόγραμμα προστασίας ταυτότητας PSN - αναλυτικά

Η Affinion θα παράσχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προστασίας ταυτότητας για τους χρήστες του PSN, διαθέσιμο δωρεάν για 12 μήνες.

Η Sony Network Entertainment Europe Ltd (SNEE) και η Sony Computer Entertainment Europe Ltd (SCEE) ανακοίνωσαν σήμερα την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος προστασίας ταυτότητας για τους πελάτες του PlayStation Network και του Qriocity στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Γερμανία.

Στον απόηχο της εγκληματικής εισβολής που δέχτηκαν οι υπηρεσίες του PlayStation Network και του Qriocity τον Απρίλιο του 2011, το νέο αυτό πρόγραμμα προστασίας ταυτότητας θα βοηθήσει τους πελάτες στην προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.

Με το πρόγραμμα αυτό, η Affinion International Limited προσφέρει στα μέλη του PSN που επηρεάστηκαν από την πρόσφατη παραβίαση δεδομένων την ευκαιρία να επωφεληθούν από την ασφάλεια ενός προγράμματος προστασίας ταυτότητας. Περιλαμβάνει υπηρεσίες παρακολούθησης, επιτήρησης, αναφοράς και ασφάλισης για όλα τα τρέχοντα έγκυρα μέλη του PSN που θα επικοινωνήσουν με την Affinion, εντός των πέντε χωρών οι οποίες ενδεχομένως διατρέχουν κίνδυνο Υποκλοπής ταυτότητας και το αντίτιμό του θα καλυφθεί από τη Sony για τους 12 πρώτους μήνες.

Η υπηρεσία προστασίας από υποκλοπή ταυτότητας της Affinion θα περιέχει τις ακόλουθες βασικές παροχές:

Προστασία προσωπικών στοιχείων

1. Υπηρεσία παρακολούθησης και ειδοποιήσεων

2. Λογισμικό προστασίας προσωπικών στοιχείων

Βοήθεια/υποστήριξη και καθοδήγηση

3. Αποκλειστική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης

4. Υποστήριξη θυμάτων υποκλοπής

Οικονομική προστασία

5. Ασφάλιση που καλύπτει τα έξοδα που προκύπτουν σε περίπτωση αποκατάστασης ταυτότητας κατόπιν υποκλοπής
6. Υπηρεσία παρακολούθησης καρτών και ειδοποιήσεων

Πηγή: playstation.gr