Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. Είναι αλήθεια πως το μυστικό μιας κατασκευής είναι η σωστή της διάταξη. Προσπαθώ να συλλέξω πληροφορίες από όλο τον κόσμο, να τις φιλτράρω και να κρατήσω αυτό που πραγματικά προσφέρει στην κατασκευή. Lemon, αυτά που λές προσπαθώ να τα τηρώ , ανεξάρτητα από την αταξία της εν λόγο βιαστικής κατασκευής. Γι'αυτό το λόγο τα καλώδια στα νήματα είναι απομονωμένα και παρά το συνεχές είναι twisted και μπαίνουν με τη σωστή φορά. Για μένα πρώτα παίζει ρόλο η σωστή λειτουργία και μετά η εμφάνιση. Τι έχω να πω βαση της εμπειρίας μου σε αυτά που διάβασδα στις απαντήσεις σας.
α. Συμφωνώ στους διαχωρισμούς και προσπαθώ να τους ακολουθώ.
β. Αυτό που έχω δει στους διακόπτες, είναι πως με καλό ασημένιο σύρμα, τοποθετημένο σε απόσταση από τα υπόλοιπα κυκλώματα, έχω άψογο αποτέεσμα και αποφυγή βόβμου. Σε περίπτωση που υπάρχει θωρακισμένο απλό σχετικά καλώδιο, έχω διαπιστώσει πως είναι πιο ευαίσθητο κι εκεί ίσως υπάρχει κάποιο νόημα, αν και πιστεύω πως για να το λέτε θα έχει προκύψει μέσα από την εμπειρία.
γ. Αυτό που εξαφάνισε σε όλα τα μηχανήματά μου τον θόρυβο, εννοώ να κολλάς το αυτί στο ηχείο και να μην ακούς κάτι, είναι η βέλτιστη τοποέτηση της γείωσης. Είτε είνια συνδυασμός star & bus, είτε καθαρό star, αν γίνει σωστά το αποτέλεσμα 99% είναι άριστο.
δ. Αυτό που λέτε για τις πλακέτες θα το δοκιμάσω, αν και οι γραμμές του χαλκού συνδέουν μικρά τμήματα μόνο σε ελαφριά υλικά. Το να βάλλω voltage regulators, γέφυρες κτλ σε σημείο-σημείο ένωση μου φάινεται υπερβολή. Το να συνδέσω τους πυκνωτέςσ μου και τις αντιστάσεις και να βγάλλω τις κλέμες, ακούγεται ενδιαφέρον
ε. Στη φωτογραφία του φίλου μας προηγουμένως, βλέπω μια πολύ καλή κατασκευή, όμως έχω κάποιουσ δισταγμούς με τις συμπαγείς, ευθυτενείς ενώσεις, όπου ψρειάζονται φίνες κολλήσεις. Ο λόγος είναι ότι, βάση της αίσθηση που έχω στα συστήματα σωληνώσεων και καλωδιώσεων στα πλοία, δεν υπάρχει δυνατότητα απόσβσεης κραδασμών και μπορεί να δημιουργηθούν μικρορωγμές στις συγκολλήσεις. Φυσικά έχετε την εμπειρία κι αυτό που λέω είναι ακραίο σενάριο.
στ. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω, πως μέχρι σήμερα, τα προβλήματα που έχουν κυρίως παρουσιαστεί , πέρα του νο 1 της γείωσης, είναι συνήθως από ασταθείς φθηνές αντιστάσεις άνθρακα, που χάνουν την τιμή τους, και κακούς πυκνωτές με διαρροές. Σε κάποιον φίλο που ρώτησε για την επίδραση της ποιότητας των υλικών θα προσθέσω πως οι μετρήσεις στις τιμές αντιστάσεων τανταλίου, μη μαγνητικών παρέμειναν σταθερές και διατηρούν με απόλυτη ακρίβεια τη θεωρητική τους τιμή.
ζ. Επίσης, σε θέματα γείωσης μια μικρή αλλαγή στη διατομή του χαλκού και είδα άμεση βελτίωση (στισ γειώσεις των μετασχηματιστών κτλ
Μέσα από τη συζήτηση προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Στο επόμενο μηχάνημα , δύο μονομπλόκ με ΚΤ88ΡΡ θα εφαρμόσω όλα όσα είπαμε.. Στο παρόν θα κάνω μικρές βελτιώσεις, ώστε αν μη τι άλλω να υπάρξει μια ευταξία. Και πάλι σας ευχαριστώ, και θα ήθελα να ξέρετε ότι μια φιλική αλλά και αυστηρή έκφραση ιδεών και κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτα γιατί το έχουμε πει, μας βοηθά να γινόμαστε καλύτεροι. Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον φίλο που ανέβασε τη φωτογραφία για να παίρνουμε ιδέες κι εμείς οι νεότεροι στο χώρο.