Γούστα είναι αυτά και ούτε οι καινούργιες ταινίες με τέτοιου είδους πλοκή με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα. Δεν είναι αντικειμενικό το 6/10 παρά μόνο υποκειμενικό.Εννοείται ότι είναι παρωχημένη, 90 χρόνια είναι αυτά.
Σκέψου μόνο ότι ο ομιλών κινηματογράφος ήταν φρέσκος και το εγχρωμο φιλμ δεν υπήρχε ακόμα.
Αλλά την αδικείς στη σύγκριση - οι ταινίες που αναφέρεις μπορεί και να μην υπήρχαν αν δεν ήταν αυτή.
Με τέτοια κριτική με έκανες να την δω.RRR (Rise Roar Revolt)[2022]
https://www.imdb.com/title/tt8178634
Τι να πρωτοπουμε για αυτο το υπερθεαμα? Ταινια που θα ζηλευαν τα μεγαλυτερα blockbuster του Hollywood γιατι με πολλαπλασια budget δεν την φτανουν ουτε στο μικρο της δαχτυλακι. Η Ινδια ειναι σταθερη στις μεγαλες παραγωγες της και το λιγοτερο που μπορεις να περιμενεις ειναι οτι θα δεις κατι αξιοπρεπες. Εδω εχουμε την ταινια που θα μπορουσε να παρει 10 Οσκαρ και θα τα αξιζε ολα στο 1000%. Μια ιστορια επαναστασης 2 δυναμικων ανδρων μια ιστορια φιλιας μια ιστορια αδικιων απο τους αχρηστους Αγγλους. Με μολις 60 εκατομμυρια budget εχουμε καποιες απαραμιλλες σε ποιοτητα σεκανς η κινηματογραφηση ειναι απλα οτι καλυτερο θα δειτε σε ταινια το soundtrack ειναι εκει να σε βαλει ακομα περισσοτερο στα δρωμενα μιας και βαραει πολυ δυνατα και οχι μονο στις σκηνες χορου. Οι 2 πρωταγωνιστες μας απλα δινουν τον εαυτο τους η χημεια πιανει ταβανι. Τα συναισθηματα πολλα καθε λογης στον υπερθετικο βαθμο. Απολαυση οταν πεθαινουν οι αχρηστοι Αγγλοι θλιψη οταν υπαρχει αδικια εναντιον ανθρωπων που δεν μπορουν να υπερασπιστουν τον εαυτο τους. Το CGI κορυφαιο οτι ζωο χρησιμοποιηθηκε ειναι CGI ας παρουν παραδειγματα εκει το Hollywood πως φτιαχνεις σοβαρο CGI με χαμηλο budget γιατι ουτε με 300 εκατομμυρια πειθουν. Ενα βαθμο θα κοψω μονο και μονο για καποιες too much σκηνες ηταν σιγουρα εντυπωσιακες αλλα καπως υπερβολικες. 9/10
Έχω ακριβώς αντίθετη άποψη την απόλαυσα βρήκα τους ηθοποιούς εξαιρετικούς με κάποιες σκηνές προφανώς υπερβολικές προς το τέλος από εκεί έχασε και τον 1 βαθμό. Θεωρώ και το 7.8 του IMDb από κοντά 200 χιλιάδες άτομα πολύ λίγο για τέτοιο έπος. Αλλά σεβαστές όλες οι απόψεις εννοείται.Με τέτοια κριτική με έκανες να την δω.
Πάρα πολλά στοιχεία είναι εκτός κουλτούρας μας και φυσικά φαίνονται αστεία (π.χ. να τραγουδάει πάνω στο μαστίγωμα)
Γενικά ναι είναι υπερπαραγωγή ,ωραίες ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ σκηνές μάχης, τίγκα στην χορογραφία.
Υποκριτική συγνώμη αλλά ΜΗΔΕΝ. Ειδικά όταν παίρνουν αυτό το σαβρο δακρυβρεχτο ύφος είναι για πολλά γέλια. Ίσως στην χώρα τους να πείθει αυτό το στυλ. Σε εμάς δεν περναει.
Όσο για υπερβολές: ο rambo, o jack norris, o John wick κλπ είναι ιστορίες καθημερινότητας μπροστά της
5/10 για μένα επειδή είχε πολύ λαο και πανηγύρι και τρομερά σκηνικά και όντως επιτυχημένα cgi.
Αλλά έπρεπε να είχε και ηθοποιούς και αληθοφάνεια.
Μόνο που δεν έβαλαν καμία μάσκα θαλάσσης να ταξιδέψουν μέχρι την σελήνη....
Εντάξει είπαμε.
Kill Zone[Saat Po Long][2005]
https://www.imdb.com/title/tt0478024
Απο τις κλασικοτερες ταινιες δρασης του Κινεζικου κινηματογραφου με τρελο καστ αναμεσα τους ο ανεπαναληπτος Donnie Yen
ταινιάρα, την ξαναβλέπω
Καλογυρισμένο Ισπανικό σαν θρίλερ
του Hollywood, που αν και ξεκινάει
κάπως ξενέρωτα, σιγά σιγά κερδίζει
τον θεατή και γίνεται σκοτεινό..
Και επειδή πρόκειται για ιστορία
με δύο εμπλεκόμενες καταστάσεις,
και δύο οπτικές γωνίες,
αποφύγετε το trailer, θα σας χαλάσει
την αφήγηση.
Προτείνεται για τους φίλους
των ήπιων θρίλερ μυστηρίου..
Η Τζενιφερ ειναι χαρμα οφθαλμων.^ Θα το δω, μόνο και μόνο για την Τζένιφερ, που είναι μεγάλη αδυναμία..
Σίμο,για τελευταία φορά, να βάζεις τις πηγές σου στα κείμενά σου και όχι να τα παρουσιάζεις σαν δικά σου.Δεν κοροιδεύεις κανέναν.No Hard Feelings - Μαθήματα Αποπλάνησης
καταρχήν δεν θέλω κράξιμο, τι έχουμε εδώ μα φυσικά μία καλογραμμένη κομεντί που δεν αποφεύγει τα προβλέψιμα κλισέ, αλλά με έναν τρόπο τα κάνει να λειτουργούν.
H Mάντι είναι μία 32χρονη «Man Eater», όπως θα την περιέγραφαν στο 80ς hit τους οι Hall & Oats.
Ομορφη, σέξι, κάνει περιστασιακές σχέσεις, αποφεύγει τη δέσμευση - τόσο, που όταν οι άντρες την ερωτεύονται, εκείνη τους μπλοκάρει. Μένει ακόμα στη γενέτειρά της το Μόντοκ, το παραθαλάσσιο θέρετρο του Λονγκ Αϊλαντ που καταφεύγουν εύποροι Νεούορκέζοι. Δεν έφυγε ποτέ από το σπίτι της μητέρας της, που όμως δεν μπορεί πια να συντηρήσει με τις περιστασιακές δουλειές της ως μπαργούμαν ή οδηγός Uber.
Ο Πέρσι είναι ένας εσωστρεφής, ντροπαλός 19χρονος. Οι γονείς του τον μεγάλωσαν με αγάπη, υπερπροστασία κι εμμονές - στα καλύτερα σχολεία, αλλά με την προϋπόθεση να φοιτήσει στο Πρίνστον, με όσα τεχνολογικά gadgets επιθυμεί αλλά να ξέρουν τα passwords του. Η οικογένεια του Πέρσι ανήκει στους εύπορους Νεούορκέζους που έχουν το εξοχικό τους στο Μόντοκ και αυτό είναι το τελευταίο του καλοκαίρι πριν φύγει για το κολλέγιο
Τα υπόλοιπα επι της οθόνης, θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι μια καλοδουλεμένη κωμωδία που λειτουργεί γλυκά, ευκολόπιοτα, καλοδεχούμενα - σαν συνταγή για ένα comfort food που απολαμβάνεις απενεχοποιημένα.
Ο Williams είναι ο αγαπημένος μου θεατρικός συγγραφέας.Ετσι απλά.Μιλάει μέσα μου και με πιάνει απ τα μούτρα
The Night of the Iguana (1964) 7/10
Ο συγγραφέας Τένεσι Γουίλιαμς πρέπει να άφησε εποχή. Κορυφαίο σενάριο και διάλογοι στη ταινία, συγκρίνεται με άλλα περίφημα έργα του όπως το Λεωφορείον ο Πόθος, Η Λυσσασμένη Γάτα και Η φωνή του πόθου. Μου άρεσε επίσης πολύ και το παίξιμο των ηθοποιών με πρώτο και καλύτερο τον Ρίτσαρντ Μπάρτον. Δύο ώρες δε κατάλαβα πως πέρασαν. Μην τη χάσετε!
το μονο που δεν χρειαζοταν αυτη η ταινια για να την απολαυσης ηταν η αληθοφανειαΈχω ακριβώς αντίθετη άποψη την απόλαυσα βρήκα τους ηθοποιούς εξαιρετικούς με κάποιες σκηνές προφανώς υπερβολικές προς το τέλος από εκεί έχασε και τον 1 βαθμό. Θεωρώ και το 7.8 του IMDb από κοντά 200 χιλιάδες άτομα πολύ λίγο για τέτοιο έπος. Αλλά σεβαστές όλες οι απόψεις εννοείται.