Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Ποιό άκουσμα είναι το "σωστό" άκουσμα???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Pleo" data-source="post: 1056524189" data-attributes="member: 8708"><p>Οι οποίες ηχογραφήσεις "καλών" παραδειγμάτων είναι;</p><p></p><p>Ακόμα και αυτές "κακές" είναι. Και μόνο που θα έχει χρησιμοποιηθεί τρίτο και τέταρτο μικρόφωνο (για ηχογράφηση επιπλέον πληροφορίας) ή και μόνο που θα έχει χρησιμοποιηθεί διαφορετικό μικρόφωνο ή ακόμα που θα έχει μπει χέρι από ηχολήπτη. Γιατί χέρι ηχολήπτη θα μπει ακόμα και για τη ρύθμιση της στάθμης.</p><p>Γιατί ηχοληψία είναι να χρησιμοποιείς τα εργαλεία της ηχογράφησης όσο το δυνατόν καλύτερα. Και ναι, όταν ηχογραφείς ένα όργανο μόνο του και το προσθέτεις μετά στη μίξη είναι πολύ καλύτερο από το να τα ηχογραφείς όλα μαζί.</p><p></p><p>Η παρανόηση ξεκινάει όταν νομίζουμε ότι αυτό που ακούμε είναι καλύτερο, όταν έχει ηχογραφηθεί με τον τρόπο που αναπαράγει το σύστημά μας τα κανάλια του ήχου. Αυτό είναι λάθος προσέγγιση και απέχει πολύ από το να μπορέσει να δώσει στο σύστημα το καλύτερο. Πρόκειται για μια προσέγγιση "πιουρίστικη" η οποία δεν έχει σχέση με την ηχογράφηση και την ηχοληψία, εδώ και πολλές δεκαετίες.</p><p>Και γιατί περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τον τύπο της μουσικής που μπορούμε να έχουμε για σύγκριση.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pleo, post: 1056524189, member: 8708"] Οι οποίες ηχογραφήσεις "καλών" παραδειγμάτων είναι; Ακόμα και αυτές "κακές" είναι. Και μόνο που θα έχει χρησιμοποιηθεί τρίτο και τέταρτο μικρόφωνο (για ηχογράφηση επιπλέον πληροφορίας) ή και μόνο που θα έχει χρησιμοποιηθεί διαφορετικό μικρόφωνο ή ακόμα που θα έχει μπει χέρι από ηχολήπτη. Γιατί χέρι ηχολήπτη θα μπει ακόμα και για τη ρύθμιση της στάθμης. Γιατί ηχοληψία είναι να χρησιμοποιείς τα εργαλεία της ηχογράφησης όσο το δυνατόν καλύτερα. Και ναι, όταν ηχογραφείς ένα όργανο μόνο του και το προσθέτεις μετά στη μίξη είναι πολύ καλύτερο από το να τα ηχογραφείς όλα μαζί. Η παρανόηση ξεκινάει όταν νομίζουμε ότι αυτό που ακούμε είναι καλύτερο, όταν έχει ηχογραφηθεί με τον τρόπο που αναπαράγει το σύστημά μας τα κανάλια του ήχου. Αυτό είναι λάθος προσέγγιση και απέχει πολύ από το να μπορέσει να δώσει στο σύστημα το καλύτερο. Πρόκειται για μια προσέγγιση "πιουρίστικη" η οποία δεν έχει σχέση με την ηχογράφηση και την ηχοληψία, εδώ και πολλές δεκαετίες. Και γιατί περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τον τύπο της μουσικής που μπορούμε να έχουμε για σύγκριση. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Ποιό άκουσμα είναι το "σωστό" άκουσμα???
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…