Λοιπόν τη νύχτα το τελέιωσα και όπως είχε ησυχία ήταν ευκαιρία για test-drive!
Εβαλα τη ζαλμαν και μόνο τα 2 πίσω ανεμιστηράκια.
1) Η ζαλμαν κάνει πολύ περισσότερο θόρυβο από την ψύκτρα της intel. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι πιό αποτελεσματική.
Επίσης δεν ξέρω τι γίνεται με τα πινς. Η ζαλμαν εχει 3πινο και η μητρική 4πινο για cpu fan. Μήπως η ζαλμαν δουλεύει έτσι στο φουλ συνέχεια και η μητρική δεν μπορεί να την ρυθμίσει ανάλογα με τη θερμοκρασία;;
Χρειάζεται έτσι κι αλλιώς ποτενσιόμετρο για να ρίξει τις στροφές;;
2) Γίνεται η ζαλμαν να δουλέψει ανάποδα; Δηλαδή το ανεμιστηράκι αντί να τραβάει προς τα κάτω αέρα, να διώχνει; Αυτό θα βόλευε πολύ διότι θα έψυχε την vga δίπλα, και επίσης θα βόηθαγε τους πίσω ανεμιστήρες.
3) Εβαλα τον πίσω αριστερά ανεμιστήρα στη θέση rear-fan (3pin) και τον πίσω δεξιά στη θέση aux-fan. Ενώ γράφει ότι και οι 2 παροχές είναι 12v (αν και η 3πινη δίνει μέχρι1,5Α ενώ η 4πινη μέχρι 2,5Α), στην πράξη ο δεξιά πετάει διπλάσιο αέρα από τον αριστερό ανεμιστήρα! Γιατί;
4) Τους έβαλα και τους 2 με ένα ανταπτοράκι στην aux-fan για να δω τι παίζει. Παρόμοια παροχή αέρα τώρα, αλλά και πάλι ο αριστερός έχει λίγο "περίεργη" συμπεριφορά. Παρατήρησα λοιπόν ότι αυτό συμβαίνει λόγω της ζαλμαν που βρίσκεται αρκετά κοντά του: Καθώς αυτή ρουφάει προς τα κάτω αέρα, ενώ ο πίσω προσπαθεί να διώξει αέρα από το κουτί, γίνεται το μπέρδεμα... Γι αυτό σκέφτομαι όπως είπα παραπάνω μήπως μπορέσω να αντιστρέψω τη φορά στη ζαλμαν.
Εβαλα τη ζαλμαν και μόνο τα 2 πίσω ανεμιστηράκια.
1) Η ζαλμαν κάνει πολύ περισσότερο θόρυβο από την ψύκτρα της intel. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι πιό αποτελεσματική.
Επίσης δεν ξέρω τι γίνεται με τα πινς. Η ζαλμαν εχει 3πινο και η μητρική 4πινο για cpu fan. Μήπως η ζαλμαν δουλεύει έτσι στο φουλ συνέχεια και η μητρική δεν μπορεί να την ρυθμίσει ανάλογα με τη θερμοκρασία;;
Χρειάζεται έτσι κι αλλιώς ποτενσιόμετρο για να ρίξει τις στροφές;;
2) Γίνεται η ζαλμαν να δουλέψει ανάποδα; Δηλαδή το ανεμιστηράκι αντί να τραβάει προς τα κάτω αέρα, να διώχνει; Αυτό θα βόλευε πολύ διότι θα έψυχε την vga δίπλα, και επίσης θα βόηθαγε τους πίσω ανεμιστήρες.
3) Εβαλα τον πίσω αριστερά ανεμιστήρα στη θέση rear-fan (3pin) και τον πίσω δεξιά στη θέση aux-fan. Ενώ γράφει ότι και οι 2 παροχές είναι 12v (αν και η 3πινη δίνει μέχρι1,5Α ενώ η 4πινη μέχρι 2,5Α), στην πράξη ο δεξιά πετάει διπλάσιο αέρα από τον αριστερό ανεμιστήρα! Γιατί;
4) Τους έβαλα και τους 2 με ένα ανταπτοράκι στην aux-fan για να δω τι παίζει. Παρόμοια παροχή αέρα τώρα, αλλά και πάλι ο αριστερός έχει λίγο "περίεργη" συμπεριφορά. Παρατήρησα λοιπόν ότι αυτό συμβαίνει λόγω της ζαλμαν που βρίσκεται αρκετά κοντά του: Καθώς αυτή ρουφάει προς τα κάτω αέρα, ενώ ο πίσω προσπαθεί να διώξει αέρα από το κουτί, γίνεται το μπέρδεμα... Γι αυτό σκέφτομαι όπως είπα παραπάνω μήπως μπορέσω να αντιστρέψω τη φορά στη ζαλμαν.