Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
...η WIND φαίνεται να είναι σε διακοπές. Ανανέωσα τον χρόνο ομιλίας του καρτοκινητού της μητέρας μου με την δική μου χρεωστική κάρτα. Κανονικά μπαίνεις στο site μετά από 10 λεπτά και βρίσκεις την απόδειξη εκεί, την κατεβάζεις σε pdf, την τυπώνεις κτλ.
Αλλά εμφανίστηκε ένα πρόβλημα που είχα πάλι πριν μερικούς μήνες με την WIND. Τότε είχα ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας σε τρία καρτοκινητά. Δύο δικά μου και αυτό της μητέρας μου. Οι τρεις αποδείξεις μου δεν ανέβηκαν τότε στο site. Πήρα 3-4 τηλέφωνα (με την ανάλογη χρέωση) για να ζητήσω τις αποδείξεις, και μου έλεγαν σύντομα, από βδομάδα, κτλ. Όταν απαίτησα τις αποδείξεις τελικά τις έστειλαν στο email μου. Αλλά μου έστειλαν άλλα αντ' άλλων. Οι αποδείξεις δεν είχαν ημερομηνία την ημερομηνία της συναλλαγής που είχα κάνει, αλλά την ημερομηνία που είχα πάρει τηλέφωνο και είχα απαιτήσει τις αποδείξεις.
Άλλη μέρα είχα κάνει την ανανέωση, άλλη μέρα έλεγε η απόδειξη, άλλη μέρα φαινόταν η συναλλαγή στην τράπεζα.
Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα; Πρόκειται για μη έκδοση απόδειξης. Και μετά για πλαστή απόδειξη, αφού δεν συμβαδίζει με την ημερομηνία που έγινε η χρέωση στην τράπεζα. Να θυμίσω ότι η οδηγία των φοροτεχνικών είναι να κρατάμε και την απόδειξη της τράπεζας και την απόδειξη του καταστήματος σε περίπτωση αγοράς με κάρτα. Δεν θα έπρεπε να κάνω καταγγελία στην εφορία;
Τέλος πάντων, πέρασε το πράγμα. Αλλά τώρα πάλι έγινε το ίδιο. Πουθενά η απόδειξη. Παίρνω τηλέφωνο την WIND, μου λένε δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν τώρα, να αφήσω τηλέφωνο για να με πάρουν αυτοί. Το ίδιο είχε γίνει και την προηγούμενη φορά. Και δεν με πήραν ποτέ. Για αυτό και χρειάστηκαν 4 τηλέφωνα τότε. Το ίδιο πάει να γίνει και τώρα. Μέχρι να συνεννοηθώ με την WIND θα κάνω κάνα δυό μέρες, πάει η σειρά που κόβουν τις αποδείξεις οπότε αν απαιτήσω την απόδειξη θα μου στείλουν πάλι κάποια άσχετη.
Θα τους παρακαλάμε για να πάρουμε την νόμιμη απόδειξη μας; Και τελικά θα μας στέλνουν κάτι άσχετο; Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα;
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Χμ, να ανοίξω το κουτί ε; Εδώ δυσκολεύει το πράγμα. Δεν είναι μπρίζα, είναι κάτι σαν κλειστό σπιρτόκουτο που βγαίνει μόνο μία έξοδος για να συνδέσεις το τηλεφωνικό καλώδιο. Και μου μοιάζει χτιστό. Πρέπει να έχει φάει αμέτρητα βαψίματα μαζί με τον υπόλοιπο τοίχο. Φοβάμαι να το ανοίξω. Και κυρίως αυτές τις μέρες που είναι αργία, αν κάνω καμία ζημιά θα μείνω χωρίς τηλέφωνο. Γιατί...

αστο για Σεπτέμβρη
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Και όμως το άνοιξα το κουτί. Δεν ήταν τίποτα τελικά. Ανοίγει εύκολα.
IMG_20190813_143332.jpg
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Νομίζω ότι βλέπω 2 κόκκινα και 2 μαύρα να βγαίνουν από τον τοίχο.

Αν ναι, τότε λογικά αν το διαχωρίσεις σε μια διπλή πρίζα τηλεφώνου θα κάνεις σωστά τη δουλειά. Λογικά γιατί δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται μέσα στους τοίχους.

Βέβαια για να μπει 2πλή ή πρέπει να βρεις 2πλή εξωτερική ή να σκαφτεί με προσοχή για να μπει χωνευτή.

http://static.construct-yourself.com/wp-content/uploads/2016/9/construction-5204.png

Τώρα για να βρεις το σωστό ζεύγος ή θα πρέπει να πειραματιστείς (4 συνδυασμοί) ή να φέρεις κάποιον ηλεκτρολόγο (να κάνει και το σκάψιμο) αν δεν το έχεις γενικός.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Αυτό είναι για να αλλάξω μπρίζα, και να βάλω μία 2 εισόδων, μία για ίντερνετ (μαύρο καλώδιο πχ) και μία για ίντερνετ (κόκκινο πχ), από ότι καταλαβαίνω. Για καλή δουλειά. Χωρίς αλλαγή μπρίζας όμως, αν χρησιμοποιήσω απλά splitter, όπως λέει ο leo66 και το πρώτο σχεδιάκι σου, που από ότι καταλαβαίνω λένε το ίδιο πράγμα, θα κάνω άραγε δουλειά; Και όταν λέμε splitter, κάνουν τα παλιά, που χρησιμοποιούσα στο ADSL, ή θέλει άλλα ειδικά για VDSL;
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Όπως εισαι τωρα, εισαι στην 1η εικόνα.

Αυτο που σου λεω ειναι για να πας στην 2η.

Ναι για την 1η θες splitter και φίλτρα.

Λογικά κάνουν τα παλιά. Αρκει να έχεις pstn splitter και όχι isdn. Μόνο αυτή ήταν η διαφορά τους αναλογα το είδος τηλεφωνίας.


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Οι δύο πρίζες δεν θα είναι για ίντερνετ.
Ειναι για τηλέφωνο. Από την μια θα παιρνεις σημα προς τον router απο τον ΟΤΕ και από την άλλη θα στελνεις το τηλέφωνο στα δωμάτια.

Έτσι απλά ειναι πιο καθαρή η συνδεσμολογία.

Δες τις εικόνες.

Στην πρώτη ειναι ολα ενωμενα μεταξύ τους και βασίζεται στα splitter φίλτρα.

Αν χαλάσει κάποιο πρεπει να το βρεις και να το αλλάξεις.

Σε isdn μου είχαν καεί 3 splitter.

Την δουλειά σου θα την κάνεις και με τους 2 τρόπους.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Ναι, κάπως έτσι το κατάλαβα και εγώ. Κρατάω καβάντζα την άλλη λύση, την αλλαγή μπρίζας για ολοκληρωμένη δουλειά. Μπορώ όμως να δοκιμάσω κατ'αρχάς την πρώτη λύση, με το splitter και το φίλτρο. Τα έχω κρατήσει από την ADSL σύνδεση. Είναι pstn, έτσι ήταν η γράμμη μου. Αν είναι έτσι πρέπει να ταιριάζουν όλα. Με την πρώτη ευκαιρία τα κατεβάζω από το πατάρι που τα έχω καταχωνιάσει, και δοκιμάζω. Αν δουλέψει OK, αλλιώς γυρνάω στην τωρινή σύνδεση, και δεν έχω πειράξει τίποτα. Όλα καλά, τα παράπονα βέβαια παραμένουν για τους τεχνικούς της WIND που δεν μου είπαν τίποτα από αυτά, και η γκρίνια που κάναμε παραπάνω για τα προβλήματα του VoIP, αλλά εσάς παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Re: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Οι δύο πρίζες δεν θα είναι για ίντερνετ.
Ειναι για τηλέφωνο. Από την μια θα παιρνεις σημα προς τον router απο τον ΟΤΕ και από την άλλη θα στελνεις το τηλέφωνο στα δωμάτια.

Έτσι απλά ειναι πιο καθαρή η συνδεσμολογία.

Δες τις εικόνες.

Στην πρώτη ειναι ολα ενωμενα μεταξύ τους και βασίζεται στα splitter φίλτρα.

Αν χαλάσει κάποιο πρεπει να το βρεις και να το αλλάξεις.

Σε isdn μου είχαν καεί 3 splitter.

Την δουλειά σου θα την κάνεις και με τους 2 τρόπους.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι, με μπερδεύει περισσότερο η λύση με την διπλή μπρίζα. Πρέπει να την σκεφτώ περισσότερο. Την άλλη, με τα splitter την κατάλαβα αμέσως. Ελπίζω... Πάντως ξεκινάω με αυτή. Ευχαριστώ.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
...η WIND φαίνεται να είναι σε διακοπές. Ανανέωσα τον χρόνο ομιλίας του καρτοκινητού της μητέρας μου με την δική μου χρεωστική κάρτα. Κανονικά μπαίνεις στο site μετά από 10 λεπτά και βρίσκεις την απόδειξη εκεί, την κατεβάζεις σε pdf, την τυπώνεις κτλ.
Αλλά εμφανίστηκε ένα πρόβλημα που είχα πάλι πριν μερικούς μήνες με την WIND. Τότε είχα ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας σε τρία καρτοκινητά. Δύο δικά μου και αυτό της μητέρας μου. Οι τρεις αποδείξεις μου δεν ανέβηκαν τότε στο site. Πήρα 3-4 τηλέφωνα (με την ανάλογη χρέωση) για να ζητήσω τις αποδείξεις, και μου έλεγαν σύντομα, από βδομάδα, κτλ. Όταν απαίτησα τις αποδείξεις τελικά τις έστειλαν στο email μου. Αλλά μου έστειλαν άλλα αντ' άλλων. Οι αποδείξεις δεν είχαν ημερομηνία την ημερομηνία της συναλλαγής που είχα κάνει, αλλά την ημερομηνία που είχα πάρει τηλέφωνο και είχα απαιτήσει τις αποδείξεις.
Άλλη μέρα είχα κάνει την ανανέωση, άλλη μέρα έλεγε η απόδειξη, άλλη μέρα φαινόταν η συναλλαγή στην τράπεζα.
Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα; Πρόκειται για μη έκδοση απόδειξης. Και μετά για πλαστή απόδειξη, αφού δεν συμβαδίζει με την ημερομηνία που έγινε η χρέωση στην τράπεζα. Να θυμίσω ότι η οδηγία των φοροτεχνικών είναι να κρατάμε και την απόδειξη της τράπεζας και την απόδειξη του καταστήματος σε περίπτωση αγοράς με κάρτα. Δεν θα έπρεπε να κάνω καταγγελία στην εφορία;
Τέλος πάντων, πέρασε το πράγμα. Αλλά τώρα πάλι έγινε το ίδιο. Πουθενά η απόδειξη. Παίρνω τηλέφωνο την WIND, μου λένε δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν τώρα, να αφήσω τηλέφωνο για να με πάρουν αυτοί. Το ίδιο είχε γίνει και την προηγούμενη φορά. Και δεν με πήραν ποτέ. Για αυτό και χρειάστηκαν 4 τηλέφωνα τότε. Το ίδιο πάει να γίνει και τώρα. Μέχρι να συνεννοηθώ με την WIND θα κάνω κάνα δυό μέρες, πάει η σειρά που κόβουν τις αποδείξεις οπότε αν απαιτήσω την απόδειξη θα μου στείλουν πάλι κάποια άσχετη.
Θα τους παρακαλάμε για να πάρουμε την νόμιμη απόδειξη μας; Και τελικά θα μας στέλνουν κάτι άσχετο; Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα;

Τελικά όντως το έχουν κλείσει το μαγαζί. Δεύτερο τηλέφωνο σήμερα, και το ίδιο παραμύθι. Δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν σήμερα, θα με πάρουν αυτοί τηλέφωνο λέει. Φυσικά, όπως και την προηγούμενη φορά πριν μερικούς μήνες που περιέγραψα παραπάνω, και δεν ήταν και εποχή αδειών τότε, δεν πρόκειται κανείς να με πάρει τηλέφωνο, και αφού κονομήσουν και κάνα δύο ευρώ από τα τηλέφωνα που τους κάνω, τα οποία πληρώνω κιόλας, και με αρκετή φωνή από εμένα, τελικά θα μου στείλουν απόδειξη. Αλλά μετά από μερικές μέρες που θα έχουν περάσει, άντε να βρουν για ποια πληρωμή πρόκειται για να μου στείλουν την σωστή απόδειξη. Πάλι άχρηστη απόδειξη θα μου στείλουν.
Και το ερώτημα παραμένει. Εκτός από την εικόνα διάλυσης που έχει το τμήμα εξυπηρέτησης, μάλλον επειδή θέλουν να κάνουν την επικοινωνία με το αυτοματοποιημένο σύστημα ομιλίας, για να μπορέσουν να κρατήσουν όσους λιγότερους γίνεται για να μιλάνε με τους πελάτες απευθείας, και άντε εγώ να εξηγήσω στο μηχάνημα ομιλίας όλο το θέμα με την χαμένη απόδειξη, το ερώτημα λοιπόν παραμένει. Η μη έκδοση απόδειξης, και η πλαστή άσχετη απόδειξη που μου δίνουν μετά από μέρες μετά από αρκετή γκρίνια, αυτά λοιπόν δεν είναι ποινικό αδίκημα; Μήπως εκτός της ΕΕΤΤ, ενώσεων καταναλωτή κτλ, θα πρέπει να επέμβει και κανένας εισαγγελέας ή ελεγκτής του ΣΔΟΕ (ή όπως αλλιώς λέγεται πια ο ΣΔΟΕ) ;
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Τελικά όντως το έχουν κλείσει το μαγαζί. Δεύτερο τηλέφωνο σήμερα, και το ίδιο παραμύθι. Δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν σήμερα, θα με πάρουν αυτοί τηλέφωνο λέει. Φυσικά, όπως και την προηγούμενη φορά πριν μερικούς μήνες που περιέγραψα παραπάνω, και δεν ήταν και εποχή αδειών τότε, δεν πρόκειται κανείς να με πάρει τηλέφωνο, και αφού κονομήσουν και κάνα δύο ευρώ από τα τηλέφωνα που τους κάνω, τα οποία πληρώνω κιόλας, και με αρκετή φωνή από εμένα, τελικά θα μου στείλουν απόδειξη. Αλλά μετά από μερικές μέρες που θα έχουν περάσει, άντε να βρουν για ποια πληρωμή πρόκειται για να μου στείλουν την σωστή απόδειξη. Πάλι άχρηστη απόδειξη θα μου στείλουν.
Και το ερώτημα παραμένει. Εκτός από την εικόνα διάλυσης που έχει το τμήμα εξυπηρέτησης, μάλλον επειδή θέλουν να κάνουν την επικοινωνία με το αυτοματοποιημένο σύστημα ομιλίας, για να μπορέσουν να κρατήσουν όσους λιγότερους γίνεται για να μιλάνε με τους πελάτες απευθείας, και άντε εγώ να εξηγήσω στο μηχάνημα ομιλίας όλο το θέμα με την χαμένη απόδειξη, το ερώτημα λοιπόν παραμένει. Η μη έκδοση απόδειξης, και η πλαστή άσχετη απόδειξη που μου δίνουν μετά από μέρες μετά από αρκετή γκρίνια, αυτά λοιπόν δεν είναι ποινικό αδίκημα; Μήπως εκτός της ΕΕΤΤ, ενώσεων καταναλωτή κτλ, θα πρέπει να επέμβει και κανένας εισαγγελέας ή ελεγκτής του ΣΔΟΕ (ή όπως αλλιώς λέγεται πια ο ΣΔΟΕ) ;

Αν έχεις όρεξη

https://www.minfin.gr/web/eidike-grammateia-sdoe/phorma-katangelias

ή αν δεν χωράει το κείμενο

https://www.minfin.gr/web/eidike-grammateia-sdoe

Πάντως όταν πληρώνεις ηλεκτρονικά πάντα κόβουν τα παραστατικά γιατί γίνεται εύκολα διασταύρωση. Επίσης τέτοιου είδους/μεγέθους εταιρίες δεν θα "κλέψουν" από την απόδειξη λιανικής.
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,738
Πάτρα
Re: Απάντηση: Re: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Ναι, με μπερδεύει περισσότερο η λύση με την διπλή μπρίζα. Πρέπει να την σκεφτώ περισσότερο. Την άλλη, με τα splitter την κατάλαβα αμέσως. Ελπίζω... Πάντως ξεκινάω με αυτή. Ευχαριστώ.

Ούτε διπλή πρίζα χρειάζεται, https://www.google.com/url?sa=t&sou...FjAAegQIARAB&usg=AOvVaw0hj6DAlIJQGfFDKy0VmsQ- έχω πρόχειρο του ΟΤΕ, σελίδα 8. Ενα διακλαδωτη χρειάζεσαι
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Ευχαριστώ. Το φυλλάδιο αυτό μου θύμισε το αντίστοιχο της WIND για το δικό μου ρούτερ. Και εκεί στην σύνδεση χρησιμοποιείται splitter, χωρίς διακλαδωτή εκεί, κατευθείαν μετά την μπρίζα. Αλλά και εκεί, το τηλέφωνο συνδέεται μόνο του, χωρίς να συνδέεται πάνω στο ρούτερ. Μπορεί άραγε να δουλέψει τηλέφωνο σε VoIP χωρίς να περνάει από το ρούτερ; Φοβάμαι μήπως το φυλλάδιο της WIND δεν αναφέρεται σε VoIP σύνδεση. Δεν λέει τίποτα. Το φυλλάδιο της Cosmote από την άλλη λέει για ευρυζωνική τηλεφωνική γραμμή, που ελπίζω να σημαίνει VoIP. Το σχεδιάκι του k.m. δείχνει το τηλέφωνο συνδεδεμένο πάνω στο ρούτερ.
Υπάρχουν αρκετές λύσεις δηλαδή βλέπω, θα πάρω τηλέφωνο και το τεχνικό τμήμα της WIND να ρωτήσω γιατί μου είπε ο τεχνικός που έκανε την σύνδεση ότι δεν γίνεται τίποτα. Τόσοι εναλλακτικοί τρόποι σύνδεσης βλέπω ότι υπάρχουν. Μήπως υπάρχει και κανένας περιορισμός, πχ παράσιτα κτλ. Να δω τι θα μου πουν και αυτοί. Ευχαριστώ για τις λύσεις.

Αν έχεις όρεξη

https://www.minfin.gr/web/eidike-grammateia-sdoe/phorma-katangelias

ή αν δεν χωράει το κείμενο

https://www.minfin.gr/web/eidike-grammateia-sdoe

Πάντως όταν πληρώνεις ηλεκτρονικά πάντα κόβουν τα παραστατικά γιατί γίνεται εύκολα διασταύρωση. Επίσης τέτοιου είδους/μεγέθους εταιρίες δεν θα "κλέψουν" από την απόδειξη λιανικής.

Ευχαριστώ. Για εκεί με βλέπω. Την Τρίτη τους πήρα τηλέφωνο και μου κράτησαν τα στοιχεία για να με πάρουν λέει αυτοί. Όπως το περίμενα την Τετάρτη δεν πήρε κανένας. Πρέπει να ξαναπάρω εγώ. Όχι σήμερα όμως γιατί είναι αργία, θα μου κρατήσουν πάλι τα στοιχεία για να με πάρουν αυτοί δήθεν, όποτε πάει για να τους πάρω την Παρασκευή, όπου δεν θα προλαβαίνει να γίνει τίποτα λόγω Σαββατοκύριακου, όποτε πάμε για βδομάδα. Και άντε μια βδομάδα μετά να βρεθεί η απόδειξη. Θα τους πάρω λοιπόν την Παρασκευή για να τους ανακοινώσω ότι έχω γνωστοποιήσει ήδη το θέμα σε φόρουμ τεχνολογίας, και αν δεν λυθεί το θέμα άμεσα θα προβώ σε καταγγελίες στο υπουργείο, ενώσεις καταναλωτών κτλ.
Συμφωνώ, δεν πρόκειται να με κλέψουν, απλά σε πιθανό φορολογικό έλεγχο που μπορεί να μου γίνει, οι φοροτεχνικοί λένε ότι πρέπει να έχουμε και τις δύο αποδείξεις, την τραπεζική και του καταστήματος που έγινε η αγορά του προϊόντος. Και εδώ δεν υπάρχει τραπεζική αφού η αγορά έγινε μέσω ίντερνετ, αλλά δεν μου δίνει ούτε το κατάστημα, δηλαδή η WIND για τον χρόνο ομιλίας που αγόρασα. Και αν μου δώσουν, πάλι σίγουρα θα έχει άσχετη ημερομηνία όπως είχε γίνει και πριν μερικούς μήνες, δηλαδή δεν θα αντιστοιχεί στην αγορά, οπότε δεν θα μπορώ να την χρησιμοποιήσω στον έλεγχο.
Επίσης τις αποδείξεις τις κρατάω και για στατιστικούς λόγους. Για να ξέρω πόσες αγορές έχω κάνει με κάρτα, αν μου φτάνουν για το αφορολόγητο κτλ. Τέλος πάντων, δεν χρειάζεται καν να το δικαιολογήσω, είναι υποχρεωμένοι να δώσουν την απόδειξη. Αλλά κυρίως με ενοχλεί η κοροϊδία. Το καινούριο κόλπο "αφήστε μας τα στοιχεία σας να σας πάρουμε εμείς" χωρίς να παίρνουν ποτέ, ότι όταν την προηγούμενη φορά απαίτησα την χαμένη απόδειξη μου έστειλαν μία που έγραφε πάνω ότι νάναι, άλλη ημερομηνία δηλαδή κτλ. Αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν. Αυτό με κάνει μπαρούτι.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Αυτό ήξερα και εγώ. Τα φυλλάδια της WIND και της Cosmote το κύριο τηλέφωνο το συνδέουν κατευθείαν στην τηλεφωνική μπρίζα, ή με διακλαδωτή και φίλτρο ή μόνο με splitter στην έξοδο τηλεφώνου που έχει το splitter. Δεν περνάει δηλαδή από το ρούτερ. Και καλά, αφήνω το φυλλάδιο της WIND, είναι μεν για το ρούτερ μου, που είναι VDSL, αλλά δεν λέει πουθενά ότι αναφέρεται σε σύνδεση τηλεφώνου VoIP. Το φυλλάδιο της Cosmote λέει όμως για ευρυζωνική τηλεφωνική γραμμή, αλλά το τηλέφωνο δεν το συνδέει πάνω στο ρούτερ. Δεν ξέρω τι γίνεται, χρειάζεται να τα δοκιμάσω όλα, και ότι δουλέψει. Να δω τι θα μου πουν και οι τεχνικοί της WIND. Η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας μπορεί πια να έχει γίνει για τα μπάζα, αλλά με το τεχνικό τμήμα μπορείς να συνδεθείς απευθείας, χωρίς τους άσχετους της εξυπηρέτησης πελατών. Και με το τεχνικό τμήμα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,738
Πάτρα
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Αυτό ήξερα και εγώ. Τα φυλλάδια της WIND και της Cosmote το κύριο τηλέφωνο το συνδέουν κατευθείαν στην τηλεφωνική μπρίζα, ή με διακλαδωτή και φίλτρο ή μόνο με splitter στην έξοδο τηλεφώνου που έχει το splitter. Δεν περνάει δηλαδή από το ρούτερ. Και καλά, αφήνω το φυλλάδιο της WIND, είναι μεν για το ρούτερ μου, που είναι VDSL, αλλά δεν λέει πουθενά ότι αναφέρεται σε σύνδεση τηλεφώνου VoIP. Το φυλλάδιο της Cosmote λέει όμως για ευρυζωνική τηλεφωνική γραμμή, αλλά το τηλέφωνο δεν το συνδέει πάνω στο ρούτερ. Δεν ξέρω τι γίνεται, χρειάζεται να τα δοκιμάσω όλα, και ότι δουλέψει. Να δω τι θα μου πουν και οι τεχνικοί της WIND. Η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας μπορεί πια να έχει γίνει για τα μπάζα, αλλά με το τεχνικό τμήμα μπορείς να συνδεθείς απευθείας, χωρίς τους άσχετους της εξυπηρέτησης πελατών. Και με το τεχνικό τμήμα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

Για τον ΟΤΕ, είδες την σελίδα 8? Είναι ξεκάθαρο ότι έχουν συνδέσει την έξοδο τηλεφώνου του ρούτερ στην είσοδο τηλεφώνου του σπλιτερ, οπότε όλες οι πρίζες έχουν πλέον τηλέφωνο, έτσι μπορεί να συνδέσει το τηλέφωνο κατευθείαν στην πρίζα και όχι ρούτερ. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο εκτός από το σπλιτερ ή τον διακλαδωτη αν θέλεις να έχεις και τηλέφωνο στην ίδια πρίζα. Για ποιο λόγο συνεχίζεις να επικοινωνείς με την wind? Δοκίμασε το και αν δεν παίζει τότε να επικοινωνήσεις με την wind γιατί θα έπρεπε να παίζει
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Α, έτσι πάει το κόλπο; Ναι το είδα ότι συνδέει και την έξοδο τηλεφώνου του splitter με το ρούτερ, εκτός από την έξοδο του ίντερνετ που την συνδέει και αυτή με το ρούτερ. Αυτό σημαίνει ότι έτσι αυτόματα τα τηλέφωνα μπορούν να συνδεθούν κατευθείαν πάνω στις μπρίζες (με φίλτρο βέβαια) και δεν χρειάζεται να συνδεθεί κανένα πάνω στο ρούτερ; Νόμιζα ότι τουλάχιστον το κύριο τηλέφωνο θα έπρεπε να είναι πάνω στο ρούτερ. Τώρα με την σύνδεση έξοδο τηλεφώνου splitter πάνω στο ρούτερ σημαίνει ότι μπορούν τα τηλέφωνα να "ανεξαρτητοποιηθούν" ας πούμε από το ρούτερ και να δουλέψουν με σύνδεση κατευθείαν πάνω στην μπρίζα; Τώρα το έπιασα. Πολύ ωραίο!
Τα έχω όλα, εκτός από δεύτερο φίλτρο. Δεν προλαβαίνω σήμερα, από βδομάδα το παίρνω και αυτό, και δοκιμάζω.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Το κατέβασα και αυτό για να το δω. Δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτα για αυτό, θέλει διάβασμα. Είναι πολύ αναλυτικό, πιο πολύ τεχνικό με άρθρο μοιάζει. Σίγουρα θα διδάξει κάποια πράγματα σε όσους δεν έχουν μεγάλη σχέση με το άθλημα.

Άσχετο, μιας και αναφέρθηκε. Υπάρχει ακόμα η CYTA στην Ελλάδα; Δεν είναι και πολύ μακριά έτσι και αλλιώς, στην Κύπρο εδράζει. Αλλά εδώ, το μεγάλο κτίριο που είχε νοικιάσει ολόκληρο στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας που πρέπει να ήταν τα κεντρικά τους, απέναντι από το κτίριο της Θύρας 13 του Παναθηναϊκού, το έχουν εγκαταλείψει εδώ και μερικούς μήνες. Στο ισόγειο υπήρχε κατάστημα πωλήσεων που έκλεισε και αυτό, Μαζί έκλεισε και ένα κατάστημα που υπήρχε στην Λεωφόρο Κηφισίας, χαμηλά κοντά στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας, κοντά δηλαδή στα κεντρικά που προανέφερα. Άλλη επαφή με την εταιρία ή καταστήματα της δεν έχω για να ξέρω.
 

AnDas

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,103
Αθήνα
Την έχει αγοράσει και ενσωματώσει η Vodafone

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk