Αυτος που εχει ενταχθει ηδη στην λωριδα.
Δεν μας τα λέτε καλά. Ενω σε όλη την Ευρώπη όταν οδηγούμε στους κυκλικούς κόμβους έχουν προτεραιότητα όσοι είναι μέσα στον κόμβο, στην Ελλάδα ισχύει η προτεραιότητα από δεξιά, άρα όσων μπαίνουν στον κόμβο. (εκτός αν υπάρχει διαφορετική σήμανση πράγμα που τα κάνει όλα μπάχαλο, αφού αν είναι 4 ας πούμε οι είσοδοι αυτός που κινείται μέσα στον κόμβο άντε να καταλάβει τι σήμα έχει ο εισερχόμενος μόνο από το σχήμα μπορεί να καταλάβει αν είναι στοπ αν είναι παραχώρηση προτεραιότητας αφού μόνο το σχήμα βλέπει.... δεν μπορεί να δει τι ειναι ) .....
Στον παλαιότερο ΚΟΚ την είχε ο ήδη κινούμενος στον κόμβο. Τώρα ο εκ δεξιών, άρα ο εισερχόμενος. Μόνο η ύπαρξη της πινακίδας ΣΤΟΠ γιά τον εισερχόμενο αλλάζει την κατάσταση.
Από ότι κατάλαβα οι μισοί θα λέμε το ένα και οι μισοί το άλλο πράγμα που δείχνει το χάος.
Η πραγματική απάντηση θα είναι ότι ισχύει η προτεραίοτητα που δίνουν οι πινακίδες πράγμα που μας λέει ότι σε άλλους κόμβους έχει προτεραιότητα ο εισερχόμενος και σε άλλους ο κινούμενος μέσα στον κόμβο πράγμα που προκαλεί σοβαρό πρόβλημα καθώς κάποιος που δεν ξέρει το συγκεκριμένο κόμβο πρέπει να κόψει τελείως ταχύτητα και να ελέξχει κάθε πινακίδα αλλά και την πρόθεση του άλλου οδηγού καθώς μπορεί και αυτός να μην ξέρει τι ισχύει πραγματικά.
Πως μπορεί να λυθεί το θέμα;
Αυτό ακριβώς βασικά.Στον παλαιότερο ΚΟΚ την είχε ο ήδη κινούμενος στον κόμβο. Τώρα ο εκ δεξιών, άρα ο εισερχόμενος. Μόνο η ύπαρξη της πινακίδας ΣΤΟΠ γιά τον εισερχόμενο αλλάζει την κατάσταση.
Έστω κινούμαι μέσα στον κόμβο. Και βλέπω από δεξιά μου να έρχεται όχημα, πατάω φρένο να σταματήσω να δώσω προτεραιότητα σε αυτόν που έρχεται να μπει. Από πίσω μου ο άλλος πέφτει πάνω μου. Διαπιστώνω ότι τελικά ο εισερχόμενος μπροστά μου είχε σήμα στοπ ή παραχώρησης προταιρεότητας σε εμένα. Ήμουν υποχρεωμένος να καταλάβω ότι έχει σήμα προτεραιότητας; Ακόμα και από την ανάποδη; Φταίω για το ατύχημα; ( που με χτύπησε ο άλλος από πίσω) .
Αν κάποιος σε χτυπήσει από πίσω, φταίει αυτός σε ΚΑΘΕ περίπτωση.
Εσύ θα μπορσούσε να πατήσεις sos φρένο για κάποιο λόγο πχ πετάχτηκε ένα παιδί.
Αυτός (ο πίσω) θα έπρεπε να κρατάει τις αποστάσεις ώστε να μπορεί να αποφύγει την σύγκρουση.
Στο δακτυλιδι κηφισιας υπαρχει ενα προβληματακι η αληθεια ειναι. Αλλα με λιγο παραπανω γκαζι λυνονται ολα τα διλημματα...