Giannis Amar
AVClub Addicted Member
Re: Popcorn hour c-200(Το νέο προϊόν)
Επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία.
Κάτι δεν πάει καλά με το μηχάνημα σου.
Επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία.
Κάτι δεν πάει καλά με το μηχάνημα σου.
Επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία.
Κάτι δεν πάει καλά με το μηχάνημα σου.
Και εμένα το HDMI ειναι νεκρό.Και πριν αλλά και μετά την αναβάθμιση.Μονο μεσο Component παίζει.
Ποιος είναι ο αντιπρόσωπος ξέρουμε κάνα τηλέφωνο?
Δεν κατάλαβα Παναγιώτη όταν λες νεκρό το HDMI, εννοείς και σε εικόνα και ήχο?Και εμένα το HDMI ειναι νεκρό.Και πριν αλλά και μετά την αναβάθμιση.Μονο μεσο Component παίζει.
Ποιος είναι ο αντιπρόσωπος ξέρουμε κάνα τηλέφωνο?
Δεν κατάλαβα Παναγιώτη όταν λες νεκρό το HDMI, εννοείς και σε εικόνα και ήχο?
Τηλέφωνο δεν ξέρω, αλλά το site είναι www.popcornhour.gr.
Ναι τελείως ΝΕΚΡΟ (εικόνα + ήχο).Με καμιά δεκαριά καλώδια που το δοκίμασα τίποτα.
Δες εδώ να καταλάβεις.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=34060&pid=317183#pid317183
Λυπάμαι για το πρόβλημα σου. Αλλά εάν ήθελες να το δοκιμάσεις υπάρχει και αυτό
http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Firmware_Recovery_C-200.
Μήπως μετά από την επαναφορά λυθεί το πρόβλημα.
Μήπως ξέρετε από που μπορώ να παραγγείλω το IR remote;
Μπορείς και από την Ελληνική αντιπροσωπεία.Μήπως ξέρετε από που μπορώ να παραγγείλω το IR remote;
Μπήκα στο site και δε μπορώ να το βρω. Ξέρετε πόσο κοστίζει;Μπορείς και από την Ελληνική αντιπροσωπεία.
Μπήκα στο site και δε μπορώ να το βρω. Ξέρετε πόσο κοστίζει;
Επικοινώνησα με την Ελληνική αντιπροσωπεία και σήμερα θα το πάω για έλεγχο και αν διαπιστώσουν πρόβλημα θα γίνει αντικαταστήσει επιτόπου.
Αλλά μου κάνει εντύπωση το ότι κανένας δεν το χρησιμοποιεί μέσο AV receiver.
Μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία ο υπεύθυνος Κύριος Σπύρος τον οποίον ευχαριστώ πολλή για την άμεση ανταπόκριση του επιβεβαίωσε ότι η συσκευή μου είχε πρόβλημα και μου την αντικατέστησε με καινούργια.
Συγχαρητήρια και από εμένα στον υπεύθυνο, για τον επαγγελματισμό που επιδεικνύει σε αρκετές περιπτώσεις που έχει αντιμετωπίσει ως τώρα και έχω διαβάσει στο forum.
Όπως δεν πρέπει να ξεχνάμε όλοι μας, να υποστηρίζουμε (με τις αγορές μας), τους Έλληνες αντιπροσώπους που έχουν ανάλογη συμπεριφορά.