Δυστυχώς όπως γνωρίζεται πολλή τεχνική αρθρογραφία του παλαι ποτέ AVFORUM χάθηκε.
Έτσι μετά από απαίτηση πολλών μελών δημοσιεύω τις φωτό ενός διαφορετικού EP-1500.
Δεν θα μπω σε κατασκευαστικές λεπτομέρειες καθώς αυτές αφορούν την DIY κατηγορία.
Αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο να ανοίξει θέμα εκεί.
Θα γράψω μόνο την λίστα υλικών:
- 4 ηλεκτρολυτικοί των 10000μF/100V Nippon Chemicon.
- Καλώδια για την σύνδεσή τους.
- Θερμόκολλα για την στερέωσή τους στο σασί του τελικού.
- Καλάι φυσικά...
- Χαλκόφυλλο που ντύνει τον τοροειδή.
- Ένα καλώδιο 4mm ηχείων, που ενώνει τα δύο μπλόκς σε περίπτωση γεφυρωμένης λειτουργίας. Αυτό αντικαθιστά το λεπτότερο μανίσιο του τελικού.
- Ένας αθόρυβος ανεμιστήρας Papst 8414NGL.
- Ένας διμεταλλικός διακόπτης (normal open) ο οποίος δίνει εντολή μετά τους 50 βαθμούς κελσίου πάνω στην ψύκτρα, να δουλέψει ο ανεμιστήρας.
O "διακόπτης" δεν φαίνεται. Είναι τοποθετημένος ανάμεσα στην ψύκτρα και το κούλερ.
Επίσης στον παραπάνω τελικό τοποθετήθηκε καπάκι με γρύλλιες παρμένο από παλιό μηχάνημα.
Σε όσους επίδοξους κατόχους, καλή τύχη και προσοχή με το ρεύμα...
Οι διαφορές σε σχέση με έναν απείραχτο είναι λίγες αλλά αρκετές ώστε να δικαιολογήσουν την μετατροπή.
Περισσότερος όγκος σε όλο το φάσμα.
Καλύτερη διαφάνεια.
Αυξημένη δυνατότητα οδήγησης και πολύ δύσκολων ηχείων (σπεσιαλιτέ
του!)...
Καλύτερος έλεγχος στο χαμηλό.
Καλύτερη αίσθηση ταχύτητας.
Τέλος καλύτερη ψυχολογία!...
Ο τελικός λειτουργεί έτσι πάνω από ένα χρόνο και δεν ετέθη ποτέ θέμα αξιοπιστίας...
Αυτά. Ακολουθούν οι φωτό:
Έτσι μετά από απαίτηση πολλών μελών δημοσιεύω τις φωτό ενός διαφορετικού EP-1500.
Δεν θα μπω σε κατασκευαστικές λεπτομέρειες καθώς αυτές αφορούν την DIY κατηγορία.
Αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο να ανοίξει θέμα εκεί.
Θα γράψω μόνο την λίστα υλικών:
- 4 ηλεκτρολυτικοί των 10000μF/100V Nippon Chemicon.
- Καλώδια για την σύνδεσή τους.
- Θερμόκολλα για την στερέωσή τους στο σασί του τελικού.
- Καλάι φυσικά...
- Χαλκόφυλλο που ντύνει τον τοροειδή.
- Ένα καλώδιο 4mm ηχείων, που ενώνει τα δύο μπλόκς σε περίπτωση γεφυρωμένης λειτουργίας. Αυτό αντικαθιστά το λεπτότερο μανίσιο του τελικού.
- Ένας αθόρυβος ανεμιστήρας Papst 8414NGL.
- Ένας διμεταλλικός διακόπτης (normal open) ο οποίος δίνει εντολή μετά τους 50 βαθμούς κελσίου πάνω στην ψύκτρα, να δουλέψει ο ανεμιστήρας.
O "διακόπτης" δεν φαίνεται. Είναι τοποθετημένος ανάμεσα στην ψύκτρα και το κούλερ.
Επίσης στον παραπάνω τελικό τοποθετήθηκε καπάκι με γρύλλιες παρμένο από παλιό μηχάνημα.
Σε όσους επίδοξους κατόχους, καλή τύχη και προσοχή με το ρεύμα...
Οι διαφορές σε σχέση με έναν απείραχτο είναι λίγες αλλά αρκετές ώστε να δικαιολογήσουν την μετατροπή.
Περισσότερος όγκος σε όλο το φάσμα.
Καλύτερη διαφάνεια.
Αυξημένη δυνατότητα οδήγησης και πολύ δύσκολων ηχείων (σπεσιαλιτέ
του!)...
Καλύτερος έλεγχος στο χαμηλό.
Καλύτερη αίσθηση ταχύτητας.
Τέλος καλύτερη ψυχολογία!...
Ο τελικός λειτουργεί έτσι πάνω από ένα χρόνο και δεν ετέθη ποτέ θέμα αξιοπιστίας...
Αυτά. Ακολουθούν οι φωτό: