Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πως παραδιδουμε μια TV για service
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="LUXMAN" data-source="post: 241651" data-attributes="member: 360"><p><strong>Πως ενεργουμε σε περιπτωση βλαβης της TV :</strong></p><p> </p><p>1) Ζηταμε αποδειξη παραλαβης βεβαια στην οποια <strong>περιγραφεται</strong> (γραπτως εννοειται)και η εξωτερικη κατασταση της τηλεορασης , δηλαδη οτι δεν φερει πουθενα αμυχες και οποιαδηποτε σημαδια . Εκτος απο την υπογραφη του υπαλληλου ζηταμε να γραψει και ολογραφως τ ονομα του .</p><p> </p><p>2) Οταν ολοκληρωθει ο ελεγχος και μας ανακοινωθει η βλαβη και η αιτια της, ζηταμε το πορισμα αυτο γραπτως με την υπογραφη και ονομα του τεχνικου . Επισης ζηταμε και συντομη περιγραφη της λυσης που θεωρειται ως αρμοζουσα για την βλαβη καθως και το κοστος επισκευης .</p><p> </p><p>3) Αν παρ ελπιδα το service θεωρησει οτι αυτο που εμεις θεωρουμε προβλημα ειναι εντος των αποδεκτων οριων του κατασκευαστη , <strong><span style="font-size: 12px">τοτε ζηταμε να μας δωθουν εγγραφως</span></strong> :</p><p> </p><p><strong> <span style="color: blue">1)</span></strong><span style="color: blue"> τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας</span></p><p><span style="color: blue"><strong> 2)</strong> τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος</span></p><p><span style="color: blue"> <strong>3)</strong> το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .</span></p><p> </p><p> </p><p><span style="color: black">Οπως φανταζεστε συνηθως (για να μη πω πουθενα) δεν υπαρχουν μηχανηματα και ο ελεγχος γινεται με το ματι .</span></p><p> </p><p>Τα παραπανω τους ξεγυμνωνουν και αποτελουν βουτυρο στο ψωμι ενος δικηγορου προκειμενου να τους τυλιξει σε μια κολλα χαρτι . Συνηθως ομως ενας υπευθυνος πελατων ολης της εταιρειας βλεπει οτι ειναι χαμενη γι αυτους η υποθεση και προχωραει σε ταχεια λυση του προβληματος .</p><p> </p><p> Πιστευω πως συντομα πρεπει ν ανοιξει ενα θεμα οπου θ αναφερεται ποιες εταιρειες διατηρουν μετρητικες συσκευες για τις τηλεορασεις και τους βιντεοπροβολεις που πουλανε και ποιες τις τσεκαρουν με το ματι ?</p><p> </p><p>Για αρχη αναφερω οτι η SONY πρεπει να στειλει τις συσκευες TV στην ΙΣΠΑΝΙΑ και δεν διαθετει στην Ελλαδα τροπο να τις μετρησει . Ολες οι εκτιμησεις βασιζονται στο κοφτερο ματι των τεχνικων της ALPHA SERVICE .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LUXMAN, post: 241651, member: 360"] [B]Πως ενεργουμε σε περιπτωση βλαβης της TV :[/B] 1) Ζηταμε αποδειξη παραλαβης βεβαια στην οποια [B]περιγραφεται[/B] (γραπτως εννοειται)και η εξωτερικη κατασταση της τηλεορασης , δηλαδη οτι δεν φερει πουθενα αμυχες και οποιαδηποτε σημαδια . Εκτος απο την υπογραφη του υπαλληλου ζηταμε να γραψει και ολογραφως τ ονομα του . 2) Οταν ολοκληρωθει ο ελεγχος και μας ανακοινωθει η βλαβη και η αιτια της, ζηταμε το πορισμα αυτο γραπτως με την υπογραφη και ονομα του τεχνικου . Επισης ζηταμε και συντομη περιγραφη της λυσης που θεωρειται ως αρμοζουσα για την βλαβη καθως και το κοστος επισκευης . 3) Αν παρ ελπιδα το service θεωρησει οτι αυτο που εμεις θεωρουμε προβλημα ειναι εντος των αποδεκτων οριων του κατασκευαστη , [B][SIZE=3]τοτε ζηταμε να μας δωθουν εγγραφως[/SIZE][/B] : [B] [COLOR=blue]1)[/COLOR][/B][COLOR=blue] τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας[/COLOR] [COLOR=blue][B] 2)[/B] τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος[/COLOR] [COLOR=blue] [B]3)[/B] το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .[/COLOR] [COLOR=black]Οπως φανταζεστε συνηθως (για να μη πω πουθενα) δεν υπαρχουν μηχανηματα και ο ελεγχος γινεται με το ματι .[/COLOR] Τα παραπανω τους ξεγυμνωνουν και αποτελουν βουτυρο στο ψωμι ενος δικηγορου προκειμενου να τους τυλιξει σε μια κολλα χαρτι . Συνηθως ομως ενας υπευθυνος πελατων ολης της εταιρειας βλεπει οτι ειναι χαμενη γι αυτους η υποθεση και προχωραει σε ταχεια λυση του προβληματος . Πιστευω πως συντομα πρεπει ν ανοιξει ενα θεμα οπου θ αναφερεται ποιες εταιρειες διατηρουν μετρητικες συσκευες για τις τηλεορασεις και τους βιντεοπροβολεις που πουλανε και ποιες τις τσεκαρουν με το ματι ? Για αρχη αναφερω οτι η SONY πρεπει να στειλει τις συσκευες TV στην ΙΣΠΑΝΙΑ και δεν διαθετει στην Ελλαδα τροπο να τις μετρησει . Ολες οι εκτιμησεις βασιζονται στο κοφτερο ματι των τεχνικων της ALPHA SERVICE . [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πως παραδιδουμε μια TV για service
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…