Πως παραδιδουμε μια TV για service

LUXMAN

Senior Member
19 June 2006
399
Πως ενεργουμε σε περιπτωση βλαβης της TV :

1) Ζηταμε αποδειξη παραλαβης βεβαια στην οποια περιγραφεται (γραπτως εννοειται)και η εξωτερικη κατασταση της τηλεορασης , δηλαδη οτι δεν φερει πουθενα αμυχες και οποιαδηποτε σημαδια . Εκτος απο την υπογραφη του υπαλληλου ζηταμε να γραψει και ολογραφως τ ονομα του .

2) Οταν ολοκληρωθει ο ελεγχος και μας ανακοινωθει η βλαβη και η αιτια της, ζηταμε το πορισμα αυτο γραπτως με την υπογραφη και ονομα του τεχνικου . Επισης ζηταμε και συντομη περιγραφη της λυσης που θεωρειται ως αρμοζουσα για την βλαβη καθως και το κοστος επισκευης .

3) Αν παρ ελπιδα το service θεωρησει οτι αυτο που εμεις θεωρουμε προβλημα ειναι εντος των αποδεκτων οριων του κατασκευαστη , τοτε ζηταμε να μας δωθουν εγγραφως :

1) τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας
2) τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος
3) το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .


Οπως φανταζεστε συνηθως (για να μη πω πουθενα) δεν υπαρχουν μηχανηματα και ο ελεγχος γινεται με το ματι .

Τα παραπανω τους ξεγυμνωνουν και αποτελουν βουτυρο στο ψωμι ενος δικηγορου προκειμενου να τους τυλιξει σε μια κολλα χαρτι . Συνηθως ομως ενας υπευθυνος πελατων ολης της εταιρειας βλεπει οτι ειναι χαμενη γι αυτους η υποθεση και προχωραει σε ταχεια λυση του προβληματος .

Πιστευω πως συντομα πρεπει ν ανοιξει ενα θεμα οπου θ αναφερεται ποιες εταιρειες διατηρουν μετρητικες συσκευες για τις τηλεορασεις και τους βιντεοπροβολεις που πουλανε και ποιες τις τσεκαρουν με το ματι ?

Για αρχη αναφερω οτι η SONY πρεπει να στειλει τις συσκευες TV στην ΙΣΠΑΝΙΑ και δεν διαθετει στην Ελλαδα τροπο να τις μετρησει . Ολες οι εκτιμησεις βασιζονται στο κοφτερο ματι των τεχνικων της ALPHA SERVICE .
 

LUXMAN

Senior Member
19 June 2006
399
Mεγάλο δράμα δηλαδή... Είναι να μην σού τύχει καλύτερα στην Ελλάδα...


Ακριβως .


Φαντασου να εχεις φωναξει τον Μανωλη Καστρουνη , να εχει μετρησει , την καινουργια TV του πελατη σου ,με τα οργανα του αποκλιση απο τα διεθνη στανταρ 55% σε μια παραμετρο και ο τεχνιτης της ALPHA SERVICE να βλεπει με το ματι το προβλημα , να στελνει φωτογραφιες !! στον αρχιτεχνικο της SONY στην Ελλαδα (στο τμημα εξυπηρετησης πελατων) ο οποιος να αποφαινεται οτι η TV ειναι εντος προδιαγραφων !!!!

Οταν του ζητας που διαβασε τις προδιαγραφες αυτες και πως μετρησε την TV ....να απανταει οτι ολες οι Sony TV ελεγχονται πριν συσκευαστουν απο το εργοστασιο αρα ειναι εντος προδιαγραφων !!!
Επιμενωντας πιεστικα , τελικα απανταει οτι δεν υπαρχουν πουθενα οι προδιαγραφες και τα αποδεκτα ορια αποκλισης του εργοστασιου . Επισης οτι δεν υπαρχουν μετρητικα μηχανηματα στην Ελλαδα αλλα μονο στην Ισπανια και αν επιμεναμε θα επρεπε να στειλουμε εκει την TV !!
Προτεινε δε να σταλει στο Service μια αλλη ιδια TV , επισκευασμενη ομως , και να συγκριθει οπτικα (με το ματι) !! Το αν και επισκευασμενη (αλλαγμενη απο καποιο πελατη δηλαδη) ειχε το ιδιο προβλημα με του δικου μου πελατη δεν το θεωρουσε πιθανο . Το οτι σε ολες τις εταιρειες παρουσιαζονται προβληματα σε ολη τη σειρα επισης δεν του εκανε εντυπωση .
Τελικη απαντηση ηταν αρνηση αλλαγης .

Η αλλαγη ομως εγινε απο τον εξοργισμενο με την συμπεριφορα του service επισημο χονδρεμπορο της SONY , Πανοργιο , ο οποιος τους την εδωσε πισω με το "ετσι θελω" .
 

LUXMAN

Senior Member
19 June 2006
399
Θα εσκαγα αμα δεν τα εγραφα τα της SONY TV γιατι περασα 3 βδομαδες αντεγκλησεων και παραλογισμων και αμετρητων τηλεφωνηματων απο τον Ανα στον Καϊαφα . Πιστευω πως καποια στιγμη πρεπει το προσωπικο της καθε μεγαλοεταιρειας να συμπεριφερεται επαγγελματικα και κυριως να σεβεται αυτους που τους δινουν ψωμι . Επισης να καταλαβουν οτι ετσι βλαπτουν τα συμφεροντα της εταιρειας τους και δημιουργουν πολλους δυσαρεστημενους πελατες .
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,709
Αθήνα
Κι όταν τους πηγαίνεις για service ολοκαίνουρια συσκευή και στην απόδειξη παραλαβής γράφουν "Κατάσταση μέτρια" τί κάνεις τότε;
 

takisat

New member
22 March 2007
17
1) τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας
2) τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος
3) το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .

ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΦΩΡΑΓΕ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΩΓΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΕΣΕΣ!!

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΟΙ!!!
 
1) τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας
2) τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος
3) το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .

ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΦΩΡΑΓΕ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΩΓΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΕΣΕΣ!!

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΟΙ!!!

Αυτο ειναι χιουμορ η .....:furious3: ?
 

panosxgr

Supreme Member
24 June 2006
8,604
1) τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας
2) τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος
3) το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .

ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΦΩΡΑΓΕ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΩΓΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΕΣΕΣ!!

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΟΙ!!!

Νομιζω αρμοζει να μιλαμε καλυτερα :grandpa:

Γιατι αρπαχτηκες Τακη, μηπως εισαι τεχνικος και δεν σε βολευει αυτη η κατασταση??? :guitarist:
 

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
Νομιζω αρμοζει να μιλαμε καλυτερα :grandpa:

Γιατι αρπαχτηκες Τακη, μηπως εισαι τεχνικος και δεν σε βολευει αυτη η κατασταση??? :guitarist:

Φαίνεται πως οι σωστοί επαγγελματίες σαν τον κ.Ντόκο "χαλάνε την πιάτσα" -bye-
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
Re: Απάντηση: Πως παραδιδουμε μια TV για service

1) τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας
2) τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος
3) το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .

ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΦΩΡΑΓΕ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΩΓΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΕΣΕΣ!!

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΟΙ!!!


Ειναι τεχνικος, το γραφει σε αλλο τοπικ οπου εχει παραθεσει καποιες "ενδιαφερουσες" αποψεις για το πως πρεπει να αντιμετωπιζει ο τεχνικος τον πελατη. Για πες μας, με σοβαρα επιχειρηματα ομως οχι απαντησεις του στυλ "ο τεχνικος δεν εχει χρονο να ασχολειται με τετοια", γιατι ειναι τρελλα τα πιο πανω? Αφου η επισημη αποψη του τεχνικου ειναι οτι το μηχανημα ειναι εντος προδιαγραφων, θελω να ξερω ποιες ειναι αυτες και πως το μετρησατε. Εκτος αν εισαι και εσυ απο τους απατεωνες που μετρανε με το ματι ή που τα λενε αυτα για να ξεφορτωθουν τον πελατη.
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Να ρωτήσω κάτι άμεσα σχετικό?

Για να πάει για σέρβις εντός εγγύησης μια τηλεόραση ή οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό είδος, χρειάζεται και η απόδειξη αγοράς που νομίζω πως πρέπει να αναγράφει επακριβώς το όνομα και το μοντέλο της συσκευής....

Αν όμως στην απόδειξη, δεν αναγράφονται λεπτομερώς το όνομα και το μοντέλο της εταιρίας, παρά μόνο κάτι γενικό, όπως π.χ ΗΛ.ΕΙΔΗ, τότε τι γίνεται??
Πως θα αποδείξω εγώ ο δύσμοιρος καταναλωτής οτι η συγκεκριμένη απόδειξη ανήκει στην συγκεκριμένη συσκευή???
 

nkourouk

Senior Member
20 June 2006
450
XANIA-ΚΡΗΤΗ
Χαίρομαι με τις επισημάνσεις του Ρένου για το τι πρέπει να ζητάμε από τα service. Γενικώς ου μπλέξεις με service στην Ελλάδα. Εμπειρία με SONY service πριν 8 χρόνια: Πήγα εντός εγγύησης τηλεόραση για ρύθμιση γεωμετρίας. Μέγα λάθος γιατί δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα. Την πήρα ουσιαστικά χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές. Μετά από ένα χρόνο λόγο μετακόμισης και αλλαγής στο μαγνητικό πεδίο στον νέο χώρο μετακινήθηκε η οικόνα προς τα κάτω και άρχισα να βλέπω λίγο μόνιμο μαύρο στο πάνω μέρος της οθόνης (ήθελε απλά ένα vertical shift). Δύστυχος τότε το internet δεν ήταν τόσο ευρύ για να βρω το service mode. Τελικά την πάω στο service και μου λένε ότι χάλασε η μνήμη που κρατάει τι ρυθμίσεις. Κατάλαβα ότι κάτι βρομάει. Μετά από πολλά τηλεφωνήματα και αναφέροντας την ιδιότητα ως ηλεκτρονικού μου είπαν ότι θα μου χρεώσουν μόνο το κόστος του υλικου. Παίρνω την τηλεόραση και τι να δω. Κάθε είδους παραμόρφωση που μπορεί να υπάρχει στην γεωμετρία. Τους παίρνω τηλέφωνο και όταν του ρώτησα πως έκανα την ρύθμιση μου είπαν ότι έβαλαν τις εργοστασικές ρυθμίσεις!!! (λες και κάθε CRT ρυθμίζεται το ίδιο- τόσο άσχετοι). Αφού τους είπα να πάρουν κάνα χάρακα και μοιρογνωμόνιο για να ρυθμίσουν την τηλεόραση την έστειλα και την ξαναπαρέλαβα κάπως καλύτερα ρυθμιζμένη. Την τηλεόραση την έστρωσα μετά από μερικά χρόνια μόνος μου όταν βρήκα το service mode από το internet. Μακριά από κάθε είδους service για μικρολεπτομέρειες!!!!!!!
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,403
Εκεί ψηλά.....
Εγω παντως περνω στα πολυ σοβαρα τις επισημανσεις του Μαρινου μιας και σαν επαγγελματιας ειναι σιγουρο οτι εχει δει πολλα να συμβαινουν .

Απο το να υιοθετησω τον ωχαδερφισμο του καθε ασχετου.....προτιμω να γινω υποχονδριος και να μην εχω προβληματα.

thanks Μαρινο
 

kgf123

Established Member
19 December 2007
236
ειμαι σιγουρος οτι το σχολιο περι τρελλας προερχεται απο καποιον που κανει τα ιδια με αυτα που περιγραφονται παραπανω.μπραβο και παλι μπραβο για την ενημερωση στο παλικαρι που εδωσε τις συμβουλες!
 

Γιάννης Μακρής

AVClub Enthusiast
29 November 2007
817
Ηράκλειο Κρήτης
Εγω αν δεν καει το σύμπαν, (ανταλλακτικά που να μην υπάρχουν, κεφαλές laser κλπ.) ακόμα και εντός εγγυησης τα φτιάχνω μόνος μου.

Αποκλείεται να το προσέξουν πιό πολύ απο μένα.
 

jkontar

Established Member
11 August 2007
140
Ζάκυνθος
Παιδιά να ρωτήσω κάτι:

Εγώ που πρέπει να στείλω την τηλεόραση από την Ζάκυνθο στην Αθήνα με μεταφορική πως θα εξασφαλιστώ με δελτία παραλαβής και τεχνικό έλεγχο?
 

Painter

New member
26 January 2007
2
Εδώ: http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf είναι ο 3043 που ξεκαθαρίζει; ποιός έχει την ευθύνη σε αυτές τις περιπτώσεις και για πόσα χρόνια.
Αν (@jkontar) την αγόρασες απο Αθήνα τότε οκ, άν όμως την αγόρασες απο Ζάκυνθο τότε νομίζω πως πρέπει να την πάς στον μαγαζί απο όπου την αγόρασες και είναι δική του ευθύνη να μεταφέρει σώα την ΤV στην Αθήνα και με δικά του τα μεταφορικά. Το μειονέκτημα σε αυτή την περίπτωση είναι πως ίσως να καθυστερήσει περισότερο να φτάσει η TV στο service αν δεν φύγει άμεσα απο τον πωλητή.
Ενα άλλο θέμα είναι πως η εγγύηση είναι δύο χρόνια αλλά σε πολλά φυλλάδια βλέπουμε να αναφέρουν ένα χρόνο. Αν έχω καταλάβει καλά, ο κατασκευαστής μπορεί να εγγυάται για ένα χρόνο το προϊόν και για τον δεύτερο χρόνο υπεύθυνος είναι ο τελικός πωλητής.
Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως η εγγύηση είναι για ένα χρόνο και κατα την άποψή μου δέν έπρεπε να αναφέρουν σε κανένα έντυπο εγγύηση μικρότερη απο δύο χρόνια εκτός και άν μου διαφεύγει κάτι....
 

xifias

Established Member
12 December 2007
178
καλα γινομαστε λιγο υπερβολικοι δε νομιζετε?προδιαγραφες μετρησεις κλπ.σιγα μη μας κοψουν κ χαρτι με τις χαρακτηριστικες καμπυλες αποκρισης ηχου των ηχειων της TV.ουτε οι εγγλεζοι δε τα κανουν αυτα.δε δουλευει κατι?το δινουμε στο σερβις.επειτα βλεπουμε.νομιζετε οτι αν θελουν να βγαλουν βλαβη δε θα βγαλουν?τα χαρτια κ οι μετρησεις τους εμποδιζουν?κ στη τελικη,τι σημαινει για την κυρα-σουλα ποση ταση εχει στο τριτο ποδαρακι του TDAXXYY?αν σου φανει ακριβη η επισκευη μη τη φτιαξεις.επισης τι οργανα μπορει να θελει μια TV ωστε να πρεπει να τη στειλουν ισπανια?μη μου πειτε οτι μιλατε για CRT κ ολας γιατι 8α πεσω κατω.