- 19 June 2006
- 399
Πως ενεργουμε σε περιπτωση βλαβης της TV :
1) Ζηταμε αποδειξη παραλαβης βεβαια στην οποια περιγραφεται (γραπτως εννοειται)και η εξωτερικη κατασταση της τηλεορασης , δηλαδη οτι δεν φερει πουθενα αμυχες και οποιαδηποτε σημαδια . Εκτος απο την υπογραφη του υπαλληλου ζηταμε να γραψει και ολογραφως τ ονομα του .
2) Οταν ολοκληρωθει ο ελεγχος και μας ανακοινωθει η βλαβη και η αιτια της, ζηταμε το πορισμα αυτο γραπτως με την υπογραφη και ονομα του τεχνικου . Επισης ζηταμε και συντομη περιγραφη της λυσης που θεωρειται ως αρμοζουσα για την βλαβη καθως και το κοστος επισκευης .
3) Αν παρ ελπιδα το service θεωρησει οτι αυτο που εμεις θεωρουμε προβλημα ειναι εντος των αποδεκτων οριων του κατασκευαστη , τοτε ζηταμε να μας δωθουν εγγραφως :
1) τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας
2) τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος
3) το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .
Οπως φανταζεστε συνηθως (για να μη πω πουθενα) δεν υπαρχουν μηχανηματα και ο ελεγχος γινεται με το ματι .
Τα παραπανω τους ξεγυμνωνουν και αποτελουν βουτυρο στο ψωμι ενος δικηγορου προκειμενου να τους τυλιξει σε μια κολλα χαρτι . Συνηθως ομως ενας υπευθυνος πελατων ολης της εταιρειας βλεπει οτι ειναι χαμενη γι αυτους η υποθεση και προχωραει σε ταχεια λυση του προβληματος .
Πιστευω πως συντομα πρεπει ν ανοιξει ενα θεμα οπου θ αναφερεται ποιες εταιρειες διατηρουν μετρητικες συσκευες για τις τηλεορασεις και τους βιντεοπροβολεις που πουλανε και ποιες τις τσεκαρουν με το ματι ?
Για αρχη αναφερω οτι η SONY πρεπει να στειλει τις συσκευες TV στην ΙΣΠΑΝΙΑ και δεν διαθετει στην Ελλαδα τροπο να τις μετρησει . Ολες οι εκτιμησεις βασιζονται στο κοφτερο ματι των τεχνικων της ALPHA SERVICE .
1) Ζηταμε αποδειξη παραλαβης βεβαια στην οποια περιγραφεται (γραπτως εννοειται)και η εξωτερικη κατασταση της τηλεορασης , δηλαδη οτι δεν φερει πουθενα αμυχες και οποιαδηποτε σημαδια . Εκτος απο την υπογραφη του υπαλληλου ζηταμε να γραψει και ολογραφως τ ονομα του .
2) Οταν ολοκληρωθει ο ελεγχος και μας ανακοινωθει η βλαβη και η αιτια της, ζηταμε το πορισμα αυτο γραπτως με την υπογραφη και ονομα του τεχνικου . Επισης ζηταμε και συντομη περιγραφη της λυσης που θεωρειται ως αρμοζουσα για την βλαβη καθως και το κοστος επισκευης .
3) Αν παρ ελπιδα το service θεωρησει οτι αυτο που εμεις θεωρουμε προβλημα ειναι εντος των αποδεκτων οριων του κατασκευαστη , τοτε ζηταμε να μας δωθουν εγγραφως :
1) τα μηχανηματα (ο τυπος και το μοντελο της συσκευης) με τα οποια εγινε ο ελεγχος και η μετρηση της συσκευης μας
2) τα αποτελεσματα των μετρησεων και τελος
3) το επισημο εγγραφο (συνηθως το service manual) στο οποιο αναφερονται οι επιδοσεις της συσκευης καθως και τα ορια αποκλισης απο αυτες .
Οπως φανταζεστε συνηθως (για να μη πω πουθενα) δεν υπαρχουν μηχανηματα και ο ελεγχος γινεται με το ματι .
Τα παραπανω τους ξεγυμνωνουν και αποτελουν βουτυρο στο ψωμι ενος δικηγορου προκειμενου να τους τυλιξει σε μια κολλα χαρτι . Συνηθως ομως ενας υπευθυνος πελατων ολης της εταιρειας βλεπει οτι ειναι χαμενη γι αυτους η υποθεση και προχωραει σε ταχεια λυση του προβληματος .
Πιστευω πως συντομα πρεπει ν ανοιξει ενα θεμα οπου θ αναφερεται ποιες εταιρειες διατηρουν μετρητικες συσκευες για τις τηλεορασεις και τους βιντεοπροβολεις που πουλανε και ποιες τις τσεκαρουν με το ματι ?
Για αρχη αναφερω οτι η SONY πρεπει να στειλει τις συσκευες TV στην ΙΣΠΑΝΙΑ και δεν διαθετει στην Ελλαδα τροπο να τις μετρησει . Ολες οι εκτιμησεις βασιζονται στο κοφτερο ματι των τεχνικων της ALPHA SERVICE .