Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πως παραδιδουμε μια TV για service
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="LUXMAN" data-source="post: 241772" data-attributes="member: 360"><p>Ακριβως .</p><p> </p><p> </p><p> Φαντασου να εχεις φωναξει τον Μανωλη Καστρουνη , να εχει μετρησει , την καινουργια TV του πελατη σου ,με τα οργανα του αποκλιση απο τα διεθνη στανταρ 55% σε μια παραμετρο και ο τεχνιτης της ALPHA SERVICE να βλεπει με το ματι το προβλημα , να στελνει φωτογραφιες !! στον αρχιτεχνικο της SONY στην Ελλαδα (στο τμημα εξυπηρετησης πελατων) ο οποιος να αποφαινεται οτι η TV ειναι εντος προδιαγραφων !!!! </p><p> </p><p><u> Οταν του ζητας <strong>που</strong> διαβασε τις προδιαγραφες αυτες και <strong>πως</strong> μετρησε την TV</u> ....να απανταει οτι ολες οι Sony TV ελεγχονται πριν συσκευαστουν απο το εργοστασιο αρα ειναι εντος προδιαγραφων !!!</p><p> Επιμενωντας πιεστικα , τελικα απανταει οτι δεν υπαρχουν πουθενα οι προδιαγραφες και τα αποδεκτα ορια αποκλισης του εργοστασιου . Επισης οτι δεν υπαρχουν μετρητικα μηχανηματα στην Ελλαδα αλλα μονο στην Ισπανια και αν επιμεναμε θα επρεπε να στειλουμε εκει την TV !! </p><p> Προτεινε δε να σταλει στο Service μια αλλη ιδια TV , επισκευασμενη ομως , και να συγκριθει οπτικα (με το ματι) !! Το αν και επισκευασμενη (αλλαγμενη απο καποιο πελατη δηλαδη) ειχε το ιδιο προβλημα με του δικου μου πελατη δεν το θεωρουσε πιθανο . Το οτι σε ολες τις εταιρειες παρουσιαζονται προβληματα σε ολη τη σειρα επισης δεν του εκανε εντυπωση .</p><p>Τελικη απαντηση ηταν αρνηση αλλαγης . </p><p> </p><p>Η αλλαγη ομως εγινε απο τον εξοργισμενο με την συμπεριφορα του service επισημο χονδρεμπορο της SONY , Πανοργιο , ο οποιος τους την εδωσε πισω με το "ετσι θελω" .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LUXMAN, post: 241772, member: 360"] Ακριβως . Φαντασου να εχεις φωναξει τον Μανωλη Καστρουνη , να εχει μετρησει , την καινουργια TV του πελατη σου ,με τα οργανα του αποκλιση απο τα διεθνη στανταρ 55% σε μια παραμετρο και ο τεχνιτης της ALPHA SERVICE να βλεπει με το ματι το προβλημα , να στελνει φωτογραφιες !! στον αρχιτεχνικο της SONY στην Ελλαδα (στο τμημα εξυπηρετησης πελατων) ο οποιος να αποφαινεται οτι η TV ειναι εντος προδιαγραφων !!!! [U] Οταν του ζητας [B]που[/B] διαβασε τις προδιαγραφες αυτες και [B]πως[/B] μετρησε την TV[/U] ....να απανταει οτι ολες οι Sony TV ελεγχονται πριν συσκευαστουν απο το εργοστασιο αρα ειναι εντος προδιαγραφων !!! Επιμενωντας πιεστικα , τελικα απανταει οτι δεν υπαρχουν πουθενα οι προδιαγραφες και τα αποδεκτα ορια αποκλισης του εργοστασιου . Επισης οτι δεν υπαρχουν μετρητικα μηχανηματα στην Ελλαδα αλλα μονο στην Ισπανια και αν επιμεναμε θα επρεπε να στειλουμε εκει την TV !! Προτεινε δε να σταλει στο Service μια αλλη ιδια TV , επισκευασμενη ομως , και να συγκριθει οπτικα (με το ματι) !! Το αν και επισκευασμενη (αλλαγμενη απο καποιο πελατη δηλαδη) ειχε το ιδιο προβλημα με του δικου μου πελατη δεν το θεωρουσε πιθανο . Το οτι σε ολες τις εταιρειες παρουσιαζονται προβληματα σε ολη τη σειρα επισης δεν του εκανε εντυπωση . Τελικη απαντηση ηταν αρνηση αλλαγης . Η αλλαγη ομως εγινε απο τον εξοργισμενο με την συμπεριφορα του service επισημο χονδρεμπορο της SONY , Πανοργιο , ο οποιος τους την εδωσε πισω με το "ετσι θελω" . [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πως παραδιδουμε μια TV για service
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…