ποσο εύκολα μπορείτε να ξεχωρίσετε ένα wav από ένα mp3?

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,490
Πειραιας
Καλά αυτό με το ogg είναι που δεν μπορώ να καταλάβω.
Υπάρχουν δηλαδή αρχεία που τελειώνουν σε .ogg??
Δεν τα έχω δει ποτέ μου και απορώ ποιος player τα παίζει.
Δηλαδή εκτός από κασετόφωνο, εμπθριοφωνο υπάρχει και οτζιτζιοφωνο?:flipout:
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Καλά αυτό με το ogg είναι που δεν μπορώ να καταλάβω.
Υπάρχουν δηλαδή αρχεία που τελειώνουν σε .ogg??
Δεν τα έχω δει ποτέ μου και απορώ ποιος player τα παίζει.
Δηλαδή εκτός από κασετόφωνο, εμπθριοφωνο υπάρχει και οτζιτζιοφωνο?:flipout:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vorbis
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,380
Καλά αυτό με το ogg είναι που δεν μπορώ να καταλάβω.
Υπάρχουν δηλαδή αρχεία που τελειώνουν σε .ogg??
Δεν τα έχω δει ποτέ μου και απορώ ποιος player τα παίζει.
Δηλαδή εκτός από κασετόφωνο, εμπθριοφωνο υπάρχει και οτζιτζιοφωνο?:flipout:
πολλοι.
πχ το squeeze.
ολα τα αρχεία του Spotify ogg είναι
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,490
Πειραιας
Μαστα...καταλαβα.
Παντως προσωπικα ,ουτε μια φορα δεν εχω δει στην πιατσα αρχειο να τελειωνει σε .ogg
Aυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν!!!!
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Τι θέλω και ρωταω ρε φούστη μου,αφού ξέρω ότι θα μπλεξω παλι:D
Παίδες χίλια ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.......μπορεί κάποιος από σας να διαθεσει μισό πρωινό σε ένα μεσήλικα ασπρομαλη και πριν πιούμε τα τσίπουρα μας ή τις μπύρες μας, να του δείξει από κοντά πως γίνονται αυτά του διαβόλου τα πραγματα:Banane0:

Δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να σεταριστει ο LAME ωστε να δουλευει μεσα απο το EAC.

Κατεβαζεις ενα απο τα compile του Lame (προτιμοτερο μαλλον το 3.99.5) απο το link αυτο...

Μπορείς να τον κατεβάσεις από εδώ

Αποσυμπιεζεις σε εναν φακελο (μπορει να μπει και μεσα στον φακελο του ιδιου του EAC) και μετα στο EAC απλα τον οριζεις ως εξωτερικο encoder, απο το μενου EAC -> Compression Options -> External Compression

eac_lame.jpg


Νομιζω οτι βαζει αυτοματα τις ρυθμισεις "Additional Command Line Options", αν επιλεξεις 320kbit. Αν οχι, απλα βαζεις εκει τα κατωθι, με copy-paste.

%islow%-V 5%islow%%ishigh%-V 2%ishigh% --vbr-new %source% %dest%

Εισαι ετοιμος και ριπαρεις CD στα 320kbit VBR με τον Lame, αλλα επισης και WAV αρχεια με απλο drag & drop στο παραθυρο του EAC.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,490
Πειραιας
ΩΧ ...αρχισαμε τις ερωτησεις!!!
Καλε φιλε supacoopa εχει δυο λαμεδες...τον 3995n και το 3995o....ποιον να προτιμησω????
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Θα ελεγα το τριτο απο πανω, 3.99.5 σκετο, που ειναι αυτο που δινουν και αλλα sites.

Δεν υπαρχει σοβαρος λογος να βαλεις την 64μπιτη εκδοση που υπαρχει ακριβως απο κατω του και δεν γνωριζω τι αλλαγες εχουν γινει στα build 3.99.5n και 3.99.5ο
Τα 3.98 και 3.96 ειναι παλαιοτερες εκδοσεις και τα 3.100 και 4.0 ειναι alpha, δηλαδη "πειραματικα".
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Παιδιά διάβασα και τις 19 σελίδες απ το κινητό μου χθες το βράδυ στο ξενοδοχείο μιας κι έλειπα εκτός Αθηνών εδώ και μία εβδομάδα και μόλις πριν λίγο γύρισα στην έδρα μου κι ομολογώ ότι είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον νήμα που μου κίνησε την περιέργεια. Με την πρώτη ευκαιρία θα κατεβάσω κι εγώ τα αρχεία να κάνω το τεστ, όμως διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για τα συμπεράσματα, θα τις μοιραστώ μαζί σας κι ευχαρίστως να τις συζητήσουμε παρέα καθόσον οι γνώσεις μου είναι λιγοστές, σχεδόν μηδαμινές θα έλεγα. Μια λοιπόν απορία είναι πως το σύστημα του κάθε ένα από μας έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, συγκεκριμένα μιλάμε για τον εξοπλισμό (όλη την αλυσίδα συμπεριλαμβάνοντας και το ηλεκτρικό ρεύμα) όπου άλλος θα τονίζει τις υψηλές, άλλος τις μεσαίες κι ούτω καθ εξής, άλλος είναι ο χώρος του τέτοιος που είτε θα αδικεί είτε θα ευνοεί κάποιες συχνότητες, μετά πάμε στις ισοσταθμίσεις, δεν θα είναι διαφορετικό το αποτέλεσμα σε σύγκριση δύο συστημάτων όπου το ένα θα είναι αμιγώς δικάναλο χωρίς καμία ψηφιακή παρέμβαση ενώ το άλλο θα το έχει επεξεργαστεί ένα σύστημα ισοστάθμισης; Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στο δικό μου σύστημα αν το ακούσω μέσω Audyssey και μετά το γυρίσω στο direct θα χάσω τη μπάλα. Επίσης η ηλικία δεν παίζει ρόλο; Για παράδειγμα εγώ τρία χρόνια πριν πενηνταρίσω κι έχοντας κάνει το τεστ με την σάρωση όπου μου έδειξε ότι μετά τους 16 κύκλους είμαι κουφός, δεν θα το ακούσω διαφορετικά σε σχέση με κάποιον που είναι είκοσι χρονών; Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω θα το άκουγα όπως θα το ακούσω τώρα; Θα ήθελα την άποψή σας πάνω σ αυτές τις απορίες, μπορεί να ρωτάω και βλακείες, δεν ξέρω εσείς θα μου πείτε το ή τα λάθη μου, θα ήθελα και μία οδηγία ή κατεύθυνση με ποιο τρόπο να κάνω την ακρόαση, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Αντώνης-Κ

AVClub Addicted Member
22 June 2007
2,093
Παιδιά διάβασα και τις 19 σελίδες απ το κινητό μου χθες το βράδυ στο ξενοδοχείο μιας κι έλειπα εκτός Αθηνών εδώ και μία εβδομάδα και μόλις πριν λίγο γύρισα στην έδρα μου κι ομολογώ ότι είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον νήμα που μου κίνησε την περιέργεια. Με την πρώτη ευκαιρία θα κατεβάσω κι εγώ τα αρχεία να κάνω το τεστ, όμως διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για τα συμπεράσματα, θα τις μοιραστώ μαζί σας κι ευχαρίστως να τις συζητήσουμε παρέα καθόσον οι γνώσεις μου είναι λιγοστές, σχεδόν μηδαμινές θα έλεγα. Μια λοιπόν απορία είναι πως το σύστημα του κάθε ένα από μας έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, συγκεκριμένα μιλάμε για τον εξοπλισμό (όλη την αλυσίδα συμπεριλαμβάνοντας και το ηλεκτρικό ρεύμα) όπου άλλος θα τονίζει τις υψηλές, άλλος τις μεσαίες κι ούτω καθ εξής, άλλος είναι ο χώρος του τέτοιος που είτε θα αδικεί είτε θα ευνοεί κάποιες συχνότητες, μετά πάμε στις ισοσταθμίσεις, δεν θα είναι διαφορετικό το αποτέλεσμα σε σύγκριση δύο συστημάτων όπου το ένα θα είναι αμιγώς δικάναλο χωρίς καμία ψηφιακή παρέμβαση ενώ το άλλο θα το έχει επεξεργαστεί ένα σύστημα ισοστάθμισης; Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στο δικό μου σύστημα αν το ακούσω μέσω Audyssey και μετά το γυρίσω στο direct θα χάσω τη μπάλα. Επίσης η ηλικία δεν παίζει ρόλο; Για παράδειγμα εγώ τρία χρόνια πριν πενηνταρίσω κι έχοντας κάνει το τεστ με την σάρωση όπου μου έδειξε ότι μετά τους 16 κύκλους είμαι κουφός, δεν θα το ακούσω διαφορετικά σε σχέση με κάποιον που είναι είκοσι χρονών; Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω θα το άκουγα όπως θα το ακούσω τώρα; Θα ήθελα την άποψή σας πάνω σ αυτές τις απορίες, μπορεί να ρωτάω και βλακείες, δεν ξέρω εσείς θα μου πείτε το ή τα λάθη μου, θα ήθελα και μία οδηγία ή κατεύθυνση με ποιο τρόπο να κάνω την ακρόαση, ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Πολύ σωστές και εύστοχες όλες οι απορίες σου. Όλα με τον άλφα η βήτα τρόπο ολα επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα του τεστ. Αλλιώς ακούγεται μια καλή ηχογράφηση με έντονο περιεχόμενο σε αυτές τις συχνότητες, και αλλιώς όταν τις κόψεις με απότομα φίλτρα. Η απλοϊκή λογική ότι αφού έτσι και αλλιώς στα 16hz δεν ακούω τίποτε τι τις κόψω τι τις αφήσω δεν ισχύει, γιατί διαφορετικά συμπεριφέρεται το ηχείο όταν του αφαιρέσω ένα μέρος του φάσματος και διαφορετικά όταν το αναπαράγει, ασχέτως αν εγώ το ακούω η όχι. Επηρεάζονται αμέσως οι πιο κάτω συχνότητες και αποδίδουν πιο έντονο περιεχόμενο το οποίο δίνει στην ηχογράφηση ένα πιο λαμπρό και φωτεινό ηχόχρωμα. Είναι περίπου το ίδιο φαινόμενο όταν αφαιρείς με αποκοπές τις χαμηλές συχνότητες από τα ηχεία και οι επόμενες πιο πάνω συχνότητες παίζουν πιο καθαρά αλλά και πιο έντονα.

Το τεστ θέλει ησυχία συγκέντρωση σχετικά μεγάλες εντάσεις γρήγορα zapping να είναι σύντομο πριν έρθει η κούραση και η σύγχυση, να ξέρεις τι ακριβώς ψάχνεις, και φυσικά μια καλή ηχογράφηση που να μπορεί να αναδείξει εύκολα αυτές τις διαφορές, και η συγκεκριμένη δεν είναι.
 
Last edited:

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,490
Πειραιας
Μιας και το ξεχειλωσαμε (εγώ δηλαδη☺)ας γράψω και τούτο, για το οποίο είχα δεχτεί και την χλευη ορισμένων πεφωτισμενων από δω μέσα.
Το πως ακούει ο καθένας εξαρτάται και από την ίδια την κατασκευή του σώματος του.
Τι εννοώ. ..
Ας αφήσουμε σταθερό το σημείο ακρόασης σε μια καρέκλα στο σωστό σημείο του χώρου.
Ίδια ακούει ένας με ύψος 1,90 και ένας με 1,70???
Πάμε τώρα στην κατασκευή του πτερυγίων του αυτιού.
Κάντε το εξής απλό. .....πιέστε με το δάχτυλο σας ελαφρά από μέσα προς τα έξω το πτερυγιο του αυτιού σας και παρατηρήστε πόσο αλλάζει ο ήχος που ακούτε.
Αν λοιπόν ο θεούλης σας είχε κάνει λιιιιιγο διαφορετικούς σωματικά ,ο ίδιος εγκέφαλος θα αντιλαμβανοταν διαφορετικά τους ήχους.
Θέλω να πω με το παραπάνω, ότι καθόλου παράξενο δεν είναι όταν σε ένα χώρο, δύο άτομα έχουν διαφορετική άποψη για τα πριμα.
Επίσης μερικούς ανθρώπους τους ενοχλεί αφάνταστα το μπάσο. ......αντε τώρα να πανε σε δωμάτιο που το ηχείο έχει πλούσιο χαμηλό. ....το αποριψαν με την μια.
Άρα το καταληκτικο που γράφουν σοφά πολλοί φίλοι όταν προτείνουν κατι,ότι δηλαδή "επιβάλλεται προσωπική ακροαση" είναι ότι το καλύτερο μπορεί να ακολουθήσει ο κάθε φίλος που ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα ηχοσυστημα.

Βέβαια τα παραπάνω τα ακυρώνει ,εν πολλοίς, η χρήση ακουστικών, αλλά επειδή εγώ τα ακουστικά δεν μπορώ να τα χρησιμοποιώ (με ενοχλουν και μου δημιουργουν προβλημα) και δεν είναι και φυσιολογικός τρόπος ακρόασης,προκρίνω την παραδοσιακή ακρόαση.
Aυτα τα ολίγα άσχετα και ψιλόσυμπληρωματικα με τα του Κώστα.
 

tuxx

Supreme Member
3 January 2014
3,319
/dev/null
Όσον αφορά στο πως θα πρέπει να γίνει το τεστ, πέρα από θέσεις ακρόασης κλπ, η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος θέλει να πιστεύει ότι όντως βρίσκει τις διαφορές στ' αρχεία, αυτό θα πρέπει να το αποδείξει με επαναληψιμότητα. Με λίγα λόγια θα πρέπει να βρει έναν αδιάβλητο τρόπο να εξασφαλίζει επαναλήψεις του τεστ (πχ κάποιος άλλος αλλάζει με τυχαίο τρόπο τα κομμάτια, ή κάποιος άλλος κάνει rename όλα τα αρχεία ξέροντας ποιο αντιστοιχεί σε ποιο και ο ενδιαφερόμενος ξανακάνει το τεστ από την αρχή) και ο ακροατής που κάνει το τεστ, να απαντήσει αν όχι πάντοτε, τουλάχιστον με πολύ μεγάλη συχνότητα το σωστό.

Αντιλαμβάνεστε ότι όταν μας δίνουν 4 αρχεία να βρούμε το σωστό, έχουμε 25% πιθανότητα να το βρούμε χωρίς να ακούσουμε καν. Δεν είναι και λίγο!
 

Αντώνης-Κ

AVClub Addicted Member
22 June 2007
2,093
Αυτά τα τεστ δεν έχουν κανένα νόημα να γίνονται όταν εμπλέκεται στις παραμέτρους η υποκειμενικότητα του κάθε ατόμου ξεχωριστά, τα μηχανήματα, και ιδιαίτερα ο παράγοντας γούστο.

Και έμενα με εντυπωσιάζει η καθαρότητα και η λεπτομέρεια στα 128 kb/s όταν ακούω ιντερνετικό ραδιόφωνο αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και ότι πιο ποιοτικό για ακροάσεις, από ένα σημείο και μετά γίνεται κουραστικό, είναι σαν να ακούς συχνότητες και όχι μουσική, χάνετε όλη η ζεστασιά και η ποιότητα τις μουσικής. Οπόταν δεν χαρίζομαι σε τίποτα που μπορεί να μου στερήσει έστω και στο το ελάχιστο την ποιότητα.

Αλλά στην εποχή του YouTube και του δωρεάν κατεβάσματος ποιος ασχολιέται με ποιότητα η ποιος σε τελική ανάλυση μπορεί να την ξεχωρίσει, ιδιαίτερα όταν αναφερθούμε στις νέες γενιές που δεν την γνώρισαν ποτέ.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Αντώνη μου δε διαφωνώ αλλά ούτως ή άλλως τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση το ανώτερο ποιοτικά πάει περίπατο απ τη στιγμή που είμαι σε κεντρικό δρόμο χωρίς το σπίτι να έχει αλουμίνια αλλά τα παλιά μονά τζάμια, η γυναίκα μπορεί να μιλάει στο τηλέφωνο, ακούγονται τα παιδιά να παίζουν οπότε είτε ακούω 128 είτε δίσκο το ίδιο και το αυτό. Νόημα θα είχε να είχα τον dedicated χώρο, απομόνωση ηχητική μέχρι που δεν παίρνει κι εκεί να στήσω ένα αμιγώς δικάναλο και να κάνω και τα τεστ μου και τις σοβαρές ακροάσεις, ό,τι και να ακούσω στην παρούσα κατάσταση δυστυχώς χάνω πολύ, τα αυτοκίνητα περνάνε με τέτοια συχνότητα που δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσω απρόσκοπτα και ήσυχα για πάνω από 1 λεπτό και πολύ λέω.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,380
Αντώνη μου δε διαφωνώ αλλά ούτως ή άλλως τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση το ανώτερο ποιοτικά πάει περίπατο απ τη στιγμή που είμαι σε κεντρικό δρόμο χωρίς το σπίτι να έχει αλουμίνια αλλά τα παλιά μονά τζάμια, η γυναίκα μπορεί να μιλάει στο τηλέφωνο, ακούγονται τα παιδιά να παίζουν οπότε είτε ακούω 128 είτε δίσκο το ίδιο και το αυτό. Νόημα θα είχε να είχα τον dedicated χώρο, απομόνωση ηχητική μέχρι που δεν παίρνει κι εκεί να στήσω ένα αμιγώς δικάναλο και να κάνω και τα τεστ μου και τις σοβαρές ακροάσεις, ό,τι και να ακούσω στην παρούσα κατάσταση δυστυχώς χάνω πολύ, τα αυτοκίνητα περνάνε με τέτοια συχνότητα που δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσω απρόσκοπτα και ήσυχα για πάνω από 1 λεπτό και πολύ λέω.

εγώ θα έλεγα να το κάνεις το τεστ.
Αν είναι έτσι και περιγράφεις τόσο δραματικά τις συνθήκες ακρόασης, τότε γιατί να παιδεύεσαι και να αγοράζεις καλά συστήματα ή καλώδια ή οτιδήποτε άλλο.
Είναι μια καλή δοκιμασία αυτογνωσίας.
Αν αυτές είναι οι συνθήκες ακρόασης τότε εκεί πρέπει να το δοκιμάσεις.
Αλλιώς δεν θα ξέρεις ποτέ.

Το 128 που το θεωρείτε αποπαίδι, δεν είναι καθόλου.
Και δεν είναι καθόλου ανόητοι κολοσσοί όπως το radio swiss που εκπέμπει σε 128. Δεν θα μπορούσε να εκπέμψει σε 320 ή έστω 256?
Εχει τέτοιο αριθμό συνδρομητών που θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε κάνει πχ το φτωχό Linn radio. Μόνο που το δεύτερο επανακυκλώνει το πρόγραμμά του κάθε εβδομάδα, ενώ στο swiss ποτέ δεν άκουσα το ίδιο τραγούδι δυό φορές, 8 χρόνια τώρα.
Αυτό που κάνει το radio swiss να ακούγεται καλά, είναι οι μηχανηματάρες που είναι πίσω από τα 128.
Πριν τα 128.
Πριν βγούν στο νετ.
Εκεί είναι η διαφορά.
Η όλη ποιότητα του adc.

Κατά τα άλλα, περιμενα περισσότερη συμμετοχή στην δοκιμή αυτή και μου έκανε εντύπωση η αποχή ή η απαξίωσή της. Είδα ότι πολλοί δεν θέλησαν να χαλάσουν τη νιρβάνα τους, ότι το ασυμπίεστο είναι καλύτερο πάντα και παντού, μερικοί θέλησαν να το ακούσουν με το πισί τους ή με τα ηχειάκια της τηλεόρασης....
Δεν συζητάμε καθόλου για όσους θέλησαν άμεσα να βάλουν τα αρχεία στο μικροσκόπιο ή σε ψαχτήρια να δούν ποιό είναι το σωστό, να δούν αν κάποιες ξένες δυνάμεις θέλουν να τους βάλουν τρικλοποδιά ή να ξεφουρνίσουν μετά την γενικότερη άρνηση στο στυλ "άντε καλά....το σωστό είναι αυτό" από τη στιγμή που ήδη υποδείχτηκε ένας εύκολος τρόπος εύρεσης της απάντησης.

Πριν από αρκετά χρόνια στο τυφλό που έγινε στην Τηλεοπτική με τον μακαρίτη Σπύρο Κωστόπουλο και πολλούς φίλους και από το δίπλα avsite θυμάμαι χαρακτηριστικά τις φάτσες όλων μας όταν ανακοινώνονταν τα αποτελέσματα. Φάτσες απορίας που αργότερα έγιναν γέλια με το πάθημά μας, όταν στην συντριπτική πλειοψηφία κανείς δεν μπόρεσε να αναγνωρίσει τίποτα και όσοι τα κατάφεραν ήταν στα όρια του ελεγχόμενου στατιστικού λάθους.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά στο τέλος, μια δοκιμή που κάναμε με τον Κόγια για mp3 320 και ασυμπίεστο.
Μπορεί να ακούσαμε και 20 φορές το κομμάτι και στο τέλος να είπαμε....ίσως αυτό είναι το ασυμπίεστο....
Και το σύστημα τότε στην Τηλεοπτική ήταν συστηματάρα.
Και η δοκιμή έγινε με ερωτηματολόγιο και ΑΒ και ΑΒΧ διαδικασίες και κανονική στατιστική επεξεργασία.

Φυσικά είμαστε μια ελεύθερη χώρα, ο καθένας έχει την άποψή του και μπορεί να πιστεύει σε ό,τι θέλει.
Όμως είναι δυό μεγάλες αγορές. Αυτή που θα επενδύσει πάνω στο mp3 ακόμα και αν έπαψε η κατασκευάστρια να διαθέτει άδειες, αλλά και γενικότερα στον συμπιεσμένο ήχο (και εικόνα) αλλά και αυτή του hiend που θα παλεύει με νύχια και δόντια να αποδείξει ότι το mp3 είναι για φτωχούς.
Το πού θέλει να κατατάξει ο καθένας τον εαυτό του ας το αποφασίσει μόνος του.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,546
Θεσσαλονικη
Μήτσε ,στην Τηλεοπτική είχε γίνει ακόμη ένα τυφλό τέστ ,αυτό με τα καλώδια
Και εκεί ήρθαν τα πάνω- κάτω
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,999
Όλα μία ιδέα είναι... Και εγώ για χρόνια ονειρευόμουν έναν dedicated χώρο, και όταν τελικά τον έφτιαξα, δεν πάτησα σχεδόν ποτέ.. στα ενδιάμεσα χρόνια είχε αλλάξει η πραγματικότητα της ζωής μου, να εγώ είχα μείνει στις νεανικές ονειρώξεις... Το περί χαιφαι χόμπυ είναι ο ορισμός της ματαιότητας... Απόλυτα διαφορετικό από την μουσική καθεαυτή, την οποία μια χαρά απολαμβάνεις και με 128 και ( τα τελευταία χρόνια εγώ) από ένα blutooth ηχειακι στο γραφείο, να παίζει το σποτιφαι πρόγραμμα από το κινητό...

Η μουσική είναι το παν, αναγκαία όσο η αναπνοή και η τροφή... Η χαιφαι αναπαραγωγή της δεν αποτελεί αναγκαιότητα, ή τουλάχιστον δεν αποτελεί υψηλή προτεραιότητα, ή δεν θα έπρεπε... Η χαρά του να ανακαλύπτω κάτι καινούργιο που θα με συγκινησει τα μάλα, δεν συγκρίνεται με την ψευδαίσθηση χαράς από την σωστή απόδοση πχ ενός πιατινιού...

Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tuxx

Supreme Member
3 January 2014
3,319
/dev/null
Το να κάνει κανείς ότι καλύτερο μπορεί (στη θεωρία) είναι εντελώς διαφορετικό από το να έχει επίγνωση τι μπορεί να ακούσει, τόσο λόγω των ακουστικών του δυνατοτήτων όσο και λόγω του ίδιου του συστήματος.

Το γεγονός ότι οι περισσότεροι δυσκολεύτηκαν να βρουν το ασυμπίεστο ανάμεσα σε διάφορα "σαβουρο-mp3" δε σημαίνει άυτόματα ότι ο καλύτερος τρόπος να ριπάρει κάποιος τη δισκοθήκη του είναι να το κάνει σε mp3. Το flac είναι σωστότερο και ο αποθηκευτικός χώρος είναι πλέον φτηνός.

Τέτοιες δοκιμές μας βοηθάνε κυρίως να μην κοκορευόμαστε και να μη νιώθουμε χρυσαυτιάδες. Το πόσα λεφτά θα ξοδέψουμε ή το αν θα πάρουμε ένα πανάκριβο καλωδιο χωρίς να συντρέχει λόγος δεν είναι μεμπτά. Στην τελική ανάλυση δεν κλεψαμε τα λεφτά! Δουλέψαμε και θέλουμε να κάνουμε την ^#$λα μας σαν άνθρωποι!

Όσον αφορά στο mp3 128 είναι όντως ότι χειρότερο μπορεί να επιλέξει κάποιος από τον κόσμο του lame/mp3. Mε ελάχιστο ψάξιμο, κάποιος μπορεί να ριπάρει/μετατρέψει σε 320 ή ακόμα καλύτερα σε V0 και να έχει ένα αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα.

Προσωπικά κάνω συνεχώς μετατροπές τα flacs μου σε V0 πριν τα τοποθετήσω στο smartphone μου και τέτοιου τύπου mp3 είναι μόνιμη συντροφιά μου στο τρέξιμο.
 

Th.ARvan

Established Member
24 May 2011
106
Μου αρέσει η τροπή του θέματος στη τελευταία σελίδα....

Το χόμπυ αυτό, είναι πραγματι το κυνήγι της ουτοπίας
αλλά μερικές φορές πλησιάζεις τόσο πολύ που αξίζει τον κόπο....

Όχι πάντως και την νεύρωση.