και εγω εκανα καταθεση....
μιλησα το πρωι και με τον αντιπροσωπο,μου προτεινε κατι και πιστευω πως ειχε δικιο,μου προτεινε καλου κακου να περασει το fw και και για να επιβεβαιωση πως δεν εχει κανενα θεμα η συσκευη γιατι μετα θα αναγκαστουμε να πληρωσουμε μεταφορικα και εγω αλλα και αυτος εαν υπαρχει καποιο προβλημα με τη συσκευη,για εμας που ειμαστε επαρχια (εγω βασικα) την βρισκω σωστη κινηση.....θα μου πειτε γιατι να επιβαρυνθω εγω τα μεταφορικα εαν εχει καποιο προβλημα η συσκευη,πολυ σωστα, αλλα υπαρχει κατι το οποιο πιθανων να ξεχασε να αναφερει η νικος,η οποια εκπτωση γινετε,γινετε απο την εταιρια και οχι απο τον αντιπροσωπο,και εδω καλο θα ηταν να ξεκαθαρισει τι γινετε σε περιπτωση βλαβης συσκευης,ποιος και τι πληρωνει....
το πρωι λογω δουλειας ξεχασα να ρωτησω τον αποστολη τι γινετε σ αυτη την περιπτωση
Εχώ ξαναγοράσει συσκευή σε τιμή ευκαιρίας ή με έκπτωση ή κοψοχρονιάς και η εγγύηση είναι πάντα εγγύηση. Δεν νομίζω να αλλάζει κάτι. Οπότε το θέμα είναι τι έγινε με οποιονδήποτε άλλο κάτοχο Med που χρειάστηκε υποστήριξη.
P.S. Κάτι άκουσα για 5ετή εγγύηση; For real?
Last edited: