Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Προενισχύτριες λάμπες.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Morfeas" data-source="post: 64073" data-attributes="member: 68"><p>1 Ναι. Ακριβώς τα ίδια, διαφορετικά δεν θα ήταν ECC83/12AX7. Σημειώνουμε εδώ ότι οι ανοχές στα χαρακτηριστικά είναι απο μέτριες έως μεγάλες. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται τελικά, για χειροποίητα εξαρτήματα.</p><p>2 Πολλά. Θα έλεγα όλα που την προσδιορίζουν. Η κάθε λυχνία έχει κατασκευαστεί για να ικανοποιήσει συγκεκριμένες ανάγκες. Αν κοιτάξετε τα datasheets των κατασκευαστών ξεκινάνε με το που θα χρησιμοποιηθεί. Ειδκά για Audio αναφέρονται κύρια οι λυχνίες ισχύος. Ολες οι μικρές είναι joker. </p><p>3 Μετρώντας την διαγωγιμότητα (gm) με ειδικό όργανο ή τρόπο. Η διαγωγιμότητα δείχνει πόση ζωή έχει μείνει στην κάθοδο. Επίσης ελέγχουμε -με το ίδιο όργανο- ότι υπάρχει βλάβη (βραχυκύκλωμα, αυξημένος θόρυβος, αέρας κτλ).</p><p>4 Απο πολλά. Απ τον χρόνο λειτουργίας τους, τις παραμέτρους στο κύκλωμα, τις δονήσεις. Ο χρόνος λειτουργίας επηρεάζεται απο πολλούς παράγοντες όπως η επαρκής ψύξη, το ποσοστό ισχύος. Ενας απ τους πιο συνηθισμένους τρόπους για να πεθάνει μια λυχνία είναι η διακοπή του νήματος. Αυτό γίνεται απο τις καταπονήσεις που δέχεται όταν ανάβει απο κρύο, απ την τάση του και απο δονήσεις που δέχεται η λυχνία.</p><p>5. Συντήρηση για την λυχνία την ίδια δεν υπάρχει εκτός απ το καθάρισμα στα πόδια αν χρειάζεται. Αν δεν χρειάζεται καλύτερα να μην γίνεται γιατί μάλλον θα λειτουργήσει προς το χειρότερο.</p><p>6 Καλή ερώτηση, προχωράμε στην επόμενη.</p><p>7 Και τα δύο ανάλογα με την περίπτωση.</p><p>8 Αυτά χαρακτήριζαν κύρια τα εργοστάσια αν μιλάμε για τον ίδο τύπο. Γενικά, δεν υπάρχει απάντηση.</p><p> </p><p>Να σημειώσουμε ότι και στις λυχνίες -όπως σε κάθε τι άλλωστε- η βιομηχανία κινήθηκε πολύ γρήγορα μακριά απο τεχνικές με κύριο γνώμονα την αξιοπιστία και όχι τις επιδόσεις βλ αμέσου vs εμέσου θερμάνσεως. Κι αυτό γιατί ο κύριος πελάτης εκείνες τις δεκαετίες ήταν οι ένοπλες δυνάμεις -και όχι τόσο το domestic audio/video- που κύριος σκοπός τους ήταν -και είναι- η αξιοπιστία.</p><p> </p><p>Αυτά τα λίγα μου ήρθαν αντανακλαστικά.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Morfeas, post: 64073, member: 68"] 1 Ναι. Ακριβώς τα ίδια, διαφορετικά δεν θα ήταν ECC83/12AX7. Σημειώνουμε εδώ ότι οι ανοχές στα χαρακτηριστικά είναι απο μέτριες έως μεγάλες. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται τελικά, για χειροποίητα εξαρτήματα. 2 Πολλά. Θα έλεγα όλα που την προσδιορίζουν. Η κάθε λυχνία έχει κατασκευαστεί για να ικανοποιήσει συγκεκριμένες ανάγκες. Αν κοιτάξετε τα datasheets των κατασκευαστών ξεκινάνε με το που θα χρησιμοποιηθεί. Ειδκά για Audio αναφέρονται κύρια οι λυχνίες ισχύος. Ολες οι μικρές είναι joker. 3 Μετρώντας την διαγωγιμότητα (gm) με ειδικό όργανο ή τρόπο. Η διαγωγιμότητα δείχνει πόση ζωή έχει μείνει στην κάθοδο. Επίσης ελέγχουμε -με το ίδιο όργανο- ότι υπάρχει βλάβη (βραχυκύκλωμα, αυξημένος θόρυβος, αέρας κτλ). 4 Απο πολλά. Απ τον χρόνο λειτουργίας τους, τις παραμέτρους στο κύκλωμα, τις δονήσεις. Ο χρόνος λειτουργίας επηρεάζεται απο πολλούς παράγοντες όπως η επαρκής ψύξη, το ποσοστό ισχύος. Ενας απ τους πιο συνηθισμένους τρόπους για να πεθάνει μια λυχνία είναι η διακοπή του νήματος. Αυτό γίνεται απο τις καταπονήσεις που δέχεται όταν ανάβει απο κρύο, απ την τάση του και απο δονήσεις που δέχεται η λυχνία. 5. Συντήρηση για την λυχνία την ίδια δεν υπάρχει εκτός απ το καθάρισμα στα πόδια αν χρειάζεται. Αν δεν χρειάζεται καλύτερα να μην γίνεται γιατί μάλλον θα λειτουργήσει προς το χειρότερο. 6 Καλή ερώτηση, προχωράμε στην επόμενη. 7 Και τα δύο ανάλογα με την περίπτωση. 8 Αυτά χαρακτήριζαν κύρια τα εργοστάσια αν μιλάμε για τον ίδο τύπο. Γενικά, δεν υπάρχει απάντηση. Να σημειώσουμε ότι και στις λυχνίες -όπως σε κάθε τι άλλωστε- η βιομηχανία κινήθηκε πολύ γρήγορα μακριά απο τεχνικές με κύριο γνώμονα την αξιοπιστία και όχι τις επιδόσεις βλ αμέσου vs εμέσου θερμάνσεως. Κι αυτό γιατί ο κύριος πελάτης εκείνες τις δεκαετίες ήταν οι ένοπλες δυνάμεις -και όχι τόσο το domestic audio/video- που κύριος σκοπός τους ήταν -και είναι- η αξιοπιστία. Αυτά τα λίγα μου ήρθαν αντανακλαστικά. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Προενισχύτριες λάμπες.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…