https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0755.html
Σημειώνω:
Με τη νέα διαδικασία που θα εφαρμοστεί από τις
3 Ιουνίου του 2018 ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης μόνον εάν αυτή έγινε από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος (π.χ. τηλεφωνικά). Στο διάστημα αυτό των
14 ημερών η αίτηση φορητότητας δεν προωθείται προς υλοποίηση και ο συνδρομητής έχει το χρονικό περιθώριο να υπαναχωρήσει αζημίως χωρίς να παρέχει καμία εξήγηση των λόγων που τον οδήγησαν στην υπαναχώρηση.
--
Δηλαδή, για 14 ημέρες, εώς ότου λήξει η περίοδος υπαναχώρησης, δεν θα λαμβάνει ο ''παλαιός'' πάροχος το αίτημα μιας και δεν θα αποστέλλεται αυτό στον ΟΤΕ και μέσω του WCRM να ειδοποιηθεί. Θα στέλνεται κατευθείαν από τον νέο πάροχο μέτα το πέρας των 14 ημερών στον ΟΤΕ χωρίς να μπορεί ο παλαιός πάροχος να κάνει αντιπροσφορά.
Συνεπώς, η όποια αίτηση φορητότητας θα υλοποιείται σε κάθε περίπτωση. Αυτό συμβαίνει κυρίως μιας και οι περισσότερες αιτήσεις φορητότητας γίνονται για να πάρει κανείς καλύτερη τιμή και όχι επειδή επιθυμεί να μεταβεί σε νέο πάροχο. Ορθή απόφαση κατ εμέ.