Καλησπέρα σας,
Στα μέσα Οκτωβρίου έκανα για 1η φορά αγορά Cosmote OTT (νέος συνδρομητής).
Μου έδωσαν δώρο τις extra συσκευές μέχρι τέλος του έτους, δώρο-άδωρο φυσικά αφού δεν επιτρέπει την παράλληλη θέαση σε cosmote sport και εγώ έχω cosmote sport pack.
Το πακέτο μετά τις 31/12 θα χρεωνόταν με 4,55/μήνα, πράγμα που δεν ήθελα καθώς μου ήταν παντελώς άχρηστο.
Φυσικά λόγω lockdown, chat και τηλεφωνική εξυπηρέτηση ήταν πεσμένα, ενώ δεν πήρα απάντηση για το πως να κάνω απενεργοποίηση πακέτου extra συσκευών σε σχετικά ερωτήματά μου στο Messanger τόσο προς cosmote όσο και προς cosmote tv.
Χθες έγινε update στο app και δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών εμφανίστηκε ένα κουμπί "απενεργοποίηση". Το πάτησα ώστε να απενεργοποιήσω το συγκεκριμένο πακέτο, αλλά απενεργοποιήθηκε όλη μου η συνδρομή!!!
Αφού αναγκάστηκα να περιμένω κανένα 45λεπτο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση με ενημέρωσαν πως ακύρωσα τη συνδρομή.
Εξήγησα πως το κουμπάκι ήταν δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών, το οποίο και ήθελα να απενεργοποίησω και επιθυμώ να γίνει αναίρεση/ακύρωση ή όπως αλλιώς θέλουν να το ονομάσουν και να έχω κανονικά tv.
Με ενημέρωσε πως είναι αδύνατο να επαναφέρει τη συνδρομή μου και το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην με χρεώσει με τέλη διακοπής, αφού θα κάνω νέα ενεργοποίηση άμεσα.
Το δέχτηκα υπό τον όρο να μου δώσει ακριβώς την ίδια προσφορά που είχα, αφού οτιδήποτε άλλο θα ήταν τιμωρητικό προς εμένα και το όποιο λάθος χειρισμό του app μου καταλογίζουν.
Από τότε περιμένω τηλέφωνο από το τμήμα προσφορών, για να με ενημερώσει αν μπορεί να μου δώσει την ίδια προσφορά και πότε θα γίνει εκ νέου ενεργοποίηση αλλά δεν έχω λάβει κλήση και φυσικά δεν έχω tv.
Εχετε κάποια ιδέα πως μπορώ να κινηθώ για να ενεργοποιηθώ όσο πιο άμεσα γίνεται?
Στα μέσα Οκτωβρίου έκανα για 1η φορά αγορά Cosmote OTT (νέος συνδρομητής).
Μου έδωσαν δώρο τις extra συσκευές μέχρι τέλος του έτους, δώρο-άδωρο φυσικά αφού δεν επιτρέπει την παράλληλη θέαση σε cosmote sport και εγώ έχω cosmote sport pack.
Το πακέτο μετά τις 31/12 θα χρεωνόταν με 4,55/μήνα, πράγμα που δεν ήθελα καθώς μου ήταν παντελώς άχρηστο.
Φυσικά λόγω lockdown, chat και τηλεφωνική εξυπηρέτηση ήταν πεσμένα, ενώ δεν πήρα απάντηση για το πως να κάνω απενεργοποίηση πακέτου extra συσκευών σε σχετικά ερωτήματά μου στο Messanger τόσο προς cosmote όσο και προς cosmote tv.
Χθες έγινε update στο app και δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών εμφανίστηκε ένα κουμπί "απενεργοποίηση". Το πάτησα ώστε να απενεργοποιήσω το συγκεκριμένο πακέτο, αλλά απενεργοποιήθηκε όλη μου η συνδρομή!!!
Αφού αναγκάστηκα να περιμένω κανένα 45λεπτο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση με ενημέρωσαν πως ακύρωσα τη συνδρομή.
Εξήγησα πως το κουμπάκι ήταν δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών, το οποίο και ήθελα να απενεργοποίησω και επιθυμώ να γίνει αναίρεση/ακύρωση ή όπως αλλιώς θέλουν να το ονομάσουν και να έχω κανονικά tv.
Με ενημέρωσε πως είναι αδύνατο να επαναφέρει τη συνδρομή μου και το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην με χρεώσει με τέλη διακοπής, αφού θα κάνω νέα ενεργοποίηση άμεσα.
Το δέχτηκα υπό τον όρο να μου δώσει ακριβώς την ίδια προσφορά που είχα, αφού οτιδήποτε άλλο θα ήταν τιμωρητικό προς εμένα και το όποιο λάθος χειρισμό του app μου καταλογίζουν.
Από τότε περιμένω τηλέφωνο από το τμήμα προσφορών, για να με ενημερώσει αν μπορεί να μου δώσει την ίδια προσφορά και πότε θα γίνει εκ νέου ενεργοποίηση αλλά δεν έχω λάβει κλήση και φυσικά δεν έχω tv.
Εχετε κάποια ιδέα πως μπορώ να κινηθώ για να ενεργοποιηθώ όσο πιο άμεσα γίνεται?