africana750
New member
- 30 January 2012
- 14
Ο ΟΤΕ για να παρει την γραμμή πρεπει να δώσει το οκ ο πάροχος που είσαι. Πριν δώσει το οκ σε παιρνει τηλέφωνο για αντιπροσφορα. Αν την δεχτεις δεν προχωράνε το αίτημα για φορητότητα. Εσύ μετά απλως ενημερωνεις τον νεο πάροχο που έκανες το συμβολαιο οτι το ακυρωνεις. Για να είσαι κατοχυρωμένος τους ενημερωνεις και με μέιλ. Προλαβαινεις άνετα.
Το λεω γιατι εχω διαβασει απο αλλους οτι ειχαν μπλεξει παρολο που ειχαν στειλει μαιλ και φαχ και τελικα η γραμμη μεταφερθκε στον καινουργιο παροχο. Αν ειναι ευκολο να πει καποιος τα βηματα της φορητοτητας και τι πρεπει να κανουμε θα ηταν χρησιμο.