Brucknerian
Senior Member
Έτσι ήταν οι "παλιοί" μαέστροι. Τουλάχιστο o Klemperer είχε φλέγμα ενώ κάποιοι άλλοι ήταν αυταρχικοί και αυστηροί (Szell, Mravinsky, Reiner).
Πάντως αν ίσχυε κάτι τέτοιο φαντασιακό, ο Dietrich Fischer-Dieskau (DFD) δεν θα ήταν άγνωστος στον Bach, τουλάχιστο σαν επίθετο. O Bach είχε αφιερώσει σε ένα πρόγονο του DFD, τον Carl Heinrich von Dieskau την κοσμική του καντάτα BWV 212, γνωστή και ως "χωριάτική" καντάτα. O πρόγονος του DFD είχε αναλάβει κάποιο διοικητικό αξιώμα, σε κάποια επαρχία κοντά στην Λειψία. Συνηθιζόταν να γράφουν οι κάντορες κοσμικά έργα για κάποια γεγονότα ή στέψεις, έτσι και ο Βach. H καντάτα είναι για βαρύτονο και σοπράνο και DFD την ηχογράφησε μερικές φορές (2 τουλάχιστο γνωρίζω).
Κοινό στοιχείο μεταξύ των Κατα Ματθαίων Πάθη και αυτής της καντάτας ήταν ο Picander, που έγραψε τα κείμενα και για τα 2 έργα.
Πάντως αν ίσχυε κάτι τέτοιο φαντασιακό, ο Dietrich Fischer-Dieskau (DFD) δεν θα ήταν άγνωστος στον Bach, τουλάχιστο σαν επίθετο. O Bach είχε αφιερώσει σε ένα πρόγονο του DFD, τον Carl Heinrich von Dieskau την κοσμική του καντάτα BWV 212, γνωστή και ως "χωριάτική" καντάτα. O πρόγονος του DFD είχε αναλάβει κάποιο διοικητικό αξιώμα, σε κάποια επαρχία κοντά στην Λειψία. Συνηθιζόταν να γράφουν οι κάντορες κοσμικά έργα για κάποια γεγονότα ή στέψεις, έτσι και ο Βach. H καντάτα είναι για βαρύτονο και σοπράνο και DFD την ηχογράφησε μερικές φορές (2 τουλάχιστο γνωρίζω).
Κοινό στοιχείο μεταξύ των Κατα Ματθαίων Πάθη και αυτής της καντάτας ήταν ο Picander, που έγραψε τα κείμενα και για τα 2 έργα.