Καλησπέρα, αυτά που παρακάτω θα γράψω είναι για λογαριασμό φίλου και αφορούν την απάτη που υπάρχει στις 5ετής εγγυήσεις που πουλά μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών. Ο φίλος πριν 2,5 χρόνια αγόρασε την 65άρα Q60 της SAMSUNG. Στον 1,5 χρόνο που την είχε αποσυνδεόταν μόνιμα το WIFI της τηλεόρασης. Πήρε το service της samsung (αφού ήταν εντός εγγύησης) το οποίο ήρθε στο σπίτι και του άλλαξαν την πλακέτα (όλοι οι μηχανισμοί είναι σε κουτί ξεχωριστό από την tv). Δούλεψε 6 μήνες τα ίδια. Παίρνει το service της αλυσίδας, έρχεται τεχνικός αλλάζουν την πλακέτα. Δουλεύει 6 μήνες τα ίδια. Τους παίρνει τηλέφωνο και τους λέει βάση των όρων της 5ετούς πρέπει να του την αλλάξουν. Λένε αυτοί μετά από χίλια τηλέφωνα (προϊστάμενος κιόλας της υπηρεσίας αυτής) ότι θα την πάρουμε θα την φτιάξουμε. Αν ξανά χαλάσει θα σας την αλλάξουμε. Την παίρνουν για κανά μήνα του την φέρνουν πίσω (ενώ ο φίλος δεν ήθελε να την παραλάβει). Δουλεύει 3 εβδομάδες ξανά χαλάει. Τότε αρχίζουν τα καλά. Παίρνει τηλέφωνο ξανά τους λέει για αλλαγή, του λένε ναι θα σας την αλλάξουμε. Θα έρθουμε να την πάρουμε από το σπίτι με όλα τα συνοδευτικά πακεταρισμένη και θα περιμένετε τηλέφωνο για να περάσετε να σας δώσουμε άλλη ή πιστωτικό να πάρετε ότι άλλο θέλετε. Πράγματι έρχονται την παίρνουν και ο άνθρωπος περίμενε να τον πάρουν τηλέφωνο. Μετά από κάποιες εβδομάδες και αφού είχε σπάσει τα τηλέφωνα, τον παίρνουν τηλέφωνο και του λένε η τηλεόρασή σας είναι έτοιμη, επισκεύαστηκε και σας την φέρνουμε. Μα τους λέει μου είπατε για αλλαγή. Και τι του λένε, δεν γίνεται να σας την αλλάξουμε γιατί πήγε στην SAMSUNG και επισκευάστηκε. Τις άλλες φορές δηλαδή ποιος την επισκεύασε ο Κυρ Μήτσος? ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΗ. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω την αλυσίδα. Να μου πουν οι διαχειριστές για να το πω για να μην την πατήσουν και άλλοι.