Πρώτα ηχεία για σαλόνι

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Ναι αλλά ...
Που πας ρε marantz με αυτό το τροφοδοτικό και που να τα δεις από κοντά .
Άλλο πράγμα ο 8012 .
 

Attachments

  • 958F522E-EBAB-454A-8695-704CCF4790A4.jpeg
    958F522E-EBAB-454A-8695-704CCF4790A4.jpeg
    171.4 KB · Views: 87
  • F1FC0866-9FD4-45E1-9869-101FE6CA0DD4.jpeg
    F1FC0866-9FD4-45E1-9869-101FE6CA0DD4.jpeg
    16.7 KB · Views: 87

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,696
Αθήνα
Αν είναι οπτικό το θέμα, παίρνεις ένα μαρκαδόρο και γράφεις επάνω toroidal shielded power transformer especially made for music και τελειώνει το θέμα :BDGBGDB55:




Και θα απαντήσει τώρα ο Μάκης, σιγά μη χωράνε να γραφτούν όλα αυτά πάνω σε τόσο μικρό χώρο... :flipout:
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Χε χε καλό Λεωνίδα .
Έπρεπε όμως να περάσουν τα χρόνια για να αντιλαμβάνεσαι τα ποιοτικά ρεύματα .
167B8937-90AC-429D-8536-D4ACEFA96658.jpeg
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Ο εφιάλτης του τεχνικού λολ!
Σαν τις βαλίτσες. Όταν φεύγεις διακοπές τα χώρας. Όταν γυρίζεις θες και δύο σακούλες.
Δεν ξαναμπαινουν :)
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,696
Αθήνα
Χε χε καλό Λεωνίδα .
Έπρεπε όμως να περάσουν τα χρόνια για να αντιλαμβάνεσαι τα ποιοτικά ρεύματα .

Αυτό είναι ωραίο κομμάτι είπαμε. Σε ότι αφορά την ονοματοδοσία του καλού ρεύματος, όλοι έχουν. Εδώ τα καλά τα ρεύματα, πάρε πάρε...

Wide Range Amp Technology και Dynamic Audio Amplification και High Current Power Supply. Να, σου είπα τρία από την Onkyo π.χ. Φυσικά με μια ματιά μπορείς να καταλάβεις πολλά, αλλά ξέρεις επίσης ότι ειδικά στην εποχή μας αυτά είναι για μαρκετινίστικη κατανάλωση.
Τι μένει λοιπόν σε εκείνον που δεν είναι διατεθειμένος να κατσαβιδιάσει "τ' αργαλείο"; Ψάξιμο σε τίποτε μετρήσεις μήπως και βρει κάτι που δεν θα θέλει 5 κλιματιστικά σε καμιά βουτιά της αντίστασης περίεργη κάτω στα χαμηλά. Ή τουλάχιστον εκείνο που θα θέλει 4 κλιματιστικά να είναι καλύτερο από εκείνο που θέλει 5 κ.ο.κ.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Όταν θέλεις όμως να προσεγγίσεις τον γήινο ήχο Λεωνίδα πέρα από την τοπολογία .
Μετασχηματιστές ...Αρκεί να είσαι κατασταλαγμένος .
 

Attachments

  • 8ACB28B1-F210-4BA7-A1A9-67DB4092AA34.jpeg
    8ACB28B1-F210-4BA7-A1A9-67DB4092AA34.jpeg
    65.9 KB · Views: 60

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,696
Αθήνα
Δεν έχω καταλάβει όμως. Για να υποστηρίξεις ότι η Yamaha έχει καλή τροφοδοσία στους ενισχυτές AV, μας δείχνεις καλή τροφοδοσία από Denon και Marantz όλη αυτή την ώρα ως παραδείγματα; :BDBDG54:

Λοιπόν, επανερχόμαστε στο θέμα του νήματος. Το budget είναι συγκεκριμένο. Και οι ενισχυτές δεδομένοι. Αν μπορεί ας πάει στον SR5012, αλλιώς ας πάει στον AVR-X2500H. Σε αυτά τα χρήματα η Yamaha δεν έχει την ίδια απάντηση σε ισχύ (πραγματική).
Έχει άλλα κόλπα βέβαια δικά της. Αλλά σε αυτή την τιμή αρχηγοί είναι άλλοι. (Σήμερα, για αύριο δεν ξέρω). 699 έχει ο 5012. Πολύ καλά νομίζω.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Την απάντηση την έχω δώσει με αυτές τις τροφοδοσίες denon και marantz δεν με πείθουν ούτε τα spec τους αυτά για τον κόσμο του av ,πέρα από λίγες εξαιρέσεις που θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη .

Της Γουστάρω όμως στον δικάναλο που όμως είναι δυο διαφορετικοί κόσμοι ...ο δικάναλος με τον πολυκάναλο ήχο .
Για καταστάσεις av ψηφίζω καθαρά Yamaha λόγο ευκολιών αρκεί να ξέρεις τι κανείς .
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,696
Αθήνα
Ειδικά όταν ξέρεις τι κάνεις, με τους μαραντζοντενονήδες AV (στις τιμές που συζητάμε πάντα) μπορείς να κάνεις περισσότερα Μάκη. Έως πολύ περισσότερα τώρα που το Audyssey τα τελευταία χρόνια δίνει παραμετροποίηση στο χρήστη. Και πιο γρήγορα τα κάνεις σε σχέση με Yamaha. Για παλιότερα που η παραμετροποίηση κατόπιν ήταν της πλάκας με γραφικό ισοσταθμιστή στα ντενονομαραντζίδια και έπρεπε να καταπιείς ότι άκουγε το μικρόφωνο μόνο, θα συμφωνούσα. Αλλά εδώ, όταν ξέρεις τι κάνεις, οι μαραντζοντενονήδες είναι σε άλλο επίπεδο.

Γιατί ό,τι και να κάνεις θα αναγκαστείς να παλεύεις με το remote στο παραμετροποιήσιμο eq, αφού βεβαίως θα έχεις εμπιστευτεί κάποιο εξωτερικό αυτί (άλλο σύστημα ισοστάθμισης) για να περάσεις κατόπιν αυτά που θες στο YPAO. Είπαμε όταν ξέρεις τι κάνεις. Το είπαμε έτσι; Γιατί ακόμα και στο τι ακούει το ένα πλαστικό μικρόφωνο σε σχέση με το άλλο έχει υπεροχή το Audyssey έναντι του YPAO. Και όλο αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει στο κοντινό μέλλον.
Γι' αυτό Μαραντζοντενονίδια. Αν ξέρεις τι κάνεις.

Αλλού έχει πλεονεκτήματα η Yamaha. Στην εξομοίωση ακουστικής χώρων και στην εξαιρετικά απλή και κατανοητή από τον οποιοδήποτε εφαρμογή αυτών και όλων των επιλογών στις ρυθμίσεις. Και ένα παιδάκι μπορεί να τα καταλάβει. Ακόμα αν θες μπορείς να πεις ότι έχει το προβάδισμα out of the box. Στα γρήγορα έχεις αμέσως κάτι που ακούγεται εντυπωσιακά.
Όταν όμως περάσει ο καιρός, αρχίσεις να ψαχουλεύεις εδώ κι εκεί γιατί δεν σου αρέσει π.χ. στο τάδε κομμάτι της συλλογής σου ο ήχος, και αρχίσεις να σκαλίζεις το eq, τότε εκτιμάς τα παραπάνω που προσφέρει η παραμετροποίηση του Audyssey.
Και της Yamaha ΟΚ είναι, αν ας πούμε τη συγκρίνεις με εκείνη της Pioneer (στα καλά μοντέλα, όχι τα ονκυονεερ ή τα πιονκυο). Και για να κλείσουμε με τις εμπορικότερες μάρκες ας τραβήξουμε και ένα ZONK στην Onkyo που δεν έχει τίποτε απ' όλα αυτά. :flipout:
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Να συμπληρωσω πως οι Denon κανουν και φοβερη επεξεργασια του δικαναλου σε πολυκαναλο, εχω ξεχαστει μετα απο ποδοσφαιρο κι αφησα το συστημα ανοιχτο και παρακολουθησα ταινια απ την τηλεοραση, θα ορκιζομουν οτι ειχα βαλει το media player και blue ray αρχειο, φοβερος διαχωρισμος και διακριτοτητα σε ολα τα καναλια, το δε κεντρικο μαγεια.

Οσο για τα ρευματα που λετε, ενταξει παιδια δεν προκειται να υπαρξει συνθηκη σε ταινια που θα χρειαστει ισχυς ταυτοχρονη απ ολα τα καναλια κι ακομα κι αν γινει αυτο θα ειναι στιγμιαιο η για δευτερολεπτα, η μεγαλυτερη αναγκη που ειναι οι χαμηλες αυτες εχουν ηδη φυγει στο υπογουφερ.

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Δηλωμένος φαν της Denon στον δικάναλο ...Απλά δεν για μουσική για av καταστάσεις .
Και τα πράγματα είναι απλά ακούς έναν av της τάξης των 1000 ευρώ και μετά πηγαίνεις σε έναν pma των 400 ευρώ και μιλάμε για ηχόχρωμα .
Αντιλαμβάνεσαι τις διάφορες και είναι ένας γενικός κανόνας με τις εταιρίες δεν τους συμφέρει να πράξουν το αντίθετο .

Λυπάμαι αλλά θεωρώ την Yamaha έτη φωτός μπροστά τουλάχιστον όσον αφορά αυτά τα HD3 σε σειρές όμως RXA και προ με τον τελικό της .
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,696
Αθήνα
Δυστυχώς η Yamaha για εμάς τους πιο "μπασμένους στα πράματα", στοχεύει σε λίγο πιο διαφορετικό κοινό. Καλά κάνει βέβαια εφ' όσον το μερίδιο της αγοράς είναι μεγαλύτερο εκεί. Εάν έδινε τις ίδιες επιλογές που δίνουν οι Μαραντζοντενονήδες στην ισοστάθμιση ίσως να ήταν καλύτερη επιλογή. Τώρα όμως... ;

Εννοείται ότι μιλάμε για τα μηχανάκια με HD3 και πάνω που τυχαίνει να είναι και διαφορετικά σε τοπολογία από τα πιο κάτω. Τρία σκαλοπατάκια έχει η γκάμα της στα μηχανάκια με ενσωματωμένο στάδιο ισχύος. Το ένα πριν τον 685, το δεύτερο από αυτόν και μέχρι πριν τον 1080 και το τρίτο από αυτόν και πάνω. (Έβαλα τις φετεινές σειρές στους κωδικούς των μοντέλων).
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Και συμπληρώνω τρία καινούργια μηχανάκια ένα βήμα μπροστά όσον αφορά την επεξεργασία .
The RX-A1080, RX-A2080 and RX-A3080. These three receivers are equipped with Surround:AI, a next-generation artificial-intelligence technology, which is designed for a clearer, more engaging listening experience by automatically adjusting audio levels on the fly to match the scene setting.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Παντως Μακη μου μετα απο καποια τεστ στο χωρο μου με dac και δικαναλους η διαφορα ελαχιστη, οποτε διαφωνω μαζι σου οσον αφορα το δικαναλο, εξαλλου δεν ειμαι και φαν να διυλιζω τον κωνωπα κι αν μαλιστα κρινω απ ο,τι εχω ακουσει σε εκθεσεις τα τα τελευταια χρονια νιωθω ευτυχισμενος τιποτα αλλο δεν εχω να πω, πανω απ ολα αν και πολυκαναλος εγω την μουσικη μου την καταευχαριεστιεμαι κι αυτο εχει σημασια.

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,696
Αθήνα
Και συμπληρώνω τρία καινούργια μηχανάκια ένα βήμα μπροστά όσον αφορά την επεξεργασία .
The RX-A1080, RX-A2080 and RX-A3080. These three receivers are equipped with Surround:AI, a next-generation artificial-intelligence technology, which is designed for a clearer, more engaging listening experience by automatically adjusting audio levels on the fly to match the scene setting.

Είδες; Αυτό έγραψα και πριν. Στοχεύει στην out-of-the-box εμπειρία.