Ειδικά όταν ξέρεις τι κάνεις, με τους μαραντζοντενονήδες AV (στις τιμές που συζητάμε πάντα) μπορείς να κάνεις περισσότερα Μάκη. Έως πολύ περισσότερα τώρα που το Audyssey τα τελευταία χρόνια δίνει παραμετροποίηση στο χρήστη. Και πιο γρήγορα τα κάνεις σε σχέση με Yamaha. Για παλιότερα που η παραμετροποίηση κατόπιν ήταν της πλάκας με γραφικό ισοσταθμιστή στα ντενονομαραντζίδια και έπρεπε να καταπιείς ότι άκουγε το μικρόφωνο μόνο, θα συμφωνούσα. Αλλά εδώ, όταν ξέρεις τι κάνεις, οι μαραντζοντενονήδες είναι σε άλλο επίπεδο.
Γιατί ό,τι και να κάνεις θα αναγκαστείς να παλεύεις με το remote στο παραμετροποιήσιμο eq, αφού βεβαίως θα έχεις εμπιστευτεί κάποιο εξωτερικό αυτί (άλλο σύστημα ισοστάθμισης) για να περάσεις κατόπιν αυτά που θες στο YPAO. Είπαμε όταν ξέρεις τι κάνεις. Το είπαμε έτσι; Γιατί ακόμα και στο τι ακούει το ένα πλαστικό μικρόφωνο σε σχέση με το άλλο έχει υπεροχή το Audyssey έναντι του YPAO. Και όλο αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει στο κοντινό μέλλον.
Γι' αυτό Μαραντζοντενονίδια. Αν ξέρεις τι κάνεις.
Αλλού έχει πλεονεκτήματα η Yamaha. Στην εξομοίωση ακουστικής χώρων και στην εξαιρετικά απλή και κατανοητή από τον οποιοδήποτε εφαρμογή αυτών και όλων των επιλογών στις ρυθμίσεις. Και ένα παιδάκι μπορεί να τα καταλάβει. Ακόμα αν θες μπορείς να πεις ότι έχει το προβάδισμα out of the box. Στα γρήγορα έχεις αμέσως κάτι που ακούγεται εντυπωσιακά.
Όταν όμως περάσει ο καιρός, αρχίσεις να ψαχουλεύεις εδώ κι εκεί γιατί δεν σου αρέσει π.χ. στο τάδε κομμάτι της συλλογής σου ο ήχος, και αρχίσεις να σκαλίζεις το eq, τότε εκτιμάς τα παραπάνω που προσφέρει η παραμετροποίηση του Audyssey.
Και της Yamaha ΟΚ είναι, αν ας πούμε τη συγκρίνεις με εκείνη της Pioneer (στα καλά μοντέλα, όχι τα ονκυονεερ ή τα πιονκυο). Και για να κλείσουμε με τις εμπορικότερες μάρκες ας τραβήξουμε και ένα ZONK στην Onkyo που δεν έχει τίποτε απ' όλα αυτά. :flipout: