Προτάσεις αγοράς νέου ή αναβάθμιση φωτογραφικού εξοπλισμού - Διαβάστε το 1ο Post!

basilio25

New member
28 January 2012
33
nikon2500 vs nikon3300

Παιδια καποιος που γνωριζει ποια θα επιλεγατε κ γιατι;αφου περιπου ειναι στην ιδια τιμη
 

partisan

Supreme Member
3 June 2014
3,752
Re: nikon2500 vs nikon3300

δεν υπαρχει μοντελο 2500... μαλλον εννοεις d5200

και εισαι σε λαθος thread

... σε πιασαν τυψεις:smash:
 

basilio25

New member
28 January 2012
33
nikon5200 vs nikon3300

Παιδια γιατι η πρωτη ειναι πιο ακριβη ενω ειναι περιπoυ ιδιες;ποια θα επιλεγατε και γιατι;
 

dstil

AVClub Addicted Member
29 December 2011
1,589
Αθήνα
Re: nikon5200 vs nikon3300

Περίπου ίδιες. Οι διαφορές γνωστές. Αν κάποιο από τα τεχνικά σημεία που διαφέρουν σε ενδιαφέρει...κινεισαι ανάλογα. Αλλά είναι πολύ υποκειμενικο.
Εγώ έχοντας εμπειρία από την d5100 προτίμησα να πάω σε μια μεταχείρισμενη 3300. Η σπαστη οθόνη υπερχρησιμη ειδικά για βίντεο, αλλά είχα ήδη καλύτερο βίντεο στην σονυ που έχω. Οπότε σκέφτηκα μόνο φωτογραφικά και πήγα στην 3300 που είχε πιο νέας γενιάς επεξεργαστή και αισθητήρα.
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,413
Αθήνα
basilio25, άνοιξες τρια (3) διαφορετικά thread για το ίδιο θέμα! Calm down please, και κοίτα να απολαύσεις την μηχανή σου!
 

teobot

Supreme Member
18 December 2009
3,710
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

O φακός κιτ της sony είναι ο χειρότερος με διαφορά. Επίσης η υπόθεση sony πάσχει στο υπερευρυγώνιο. Ούτε εκεί έχει φακό αντίστοιχο άλλων συστημάτων.

Οταν λες οτι ειναι ο χειροτερος τι εννοεις;; απο αποψη παραμορφώσεων; Αν ναι, αυτο δεν υφισταται αν τραβας jpg κ αν τραβας raw διορθωνεται με μολις ενα κλικ. Στο υπερευρυγωνιο υπαρχει ο εξαιρετικος χειροκινητος samyang / rokinon 12mm f2 και ο zoom sel1018 ο οποιος κανει γυρω στα 550 στο εξωτερικο. Το μονο μειονεκτημα του κιτ της sony ειναι οτι δεν ειναι ''φωτεινος'' Κατα τα αλλα αν κλεισεις το διαφραγμα δεν θα δεις μεγαλη διαφορα με κανεναν prime που να δικαιολογει την μεγαλη διαφορα στην τιμη. Στους prime πληρωνεις το ''φωτεινο'' διαφραγμα και το καλυτερο bokeh.
Επισης συμφωνα με τα τεστ (δεν εχω προσωπικη εμπειρια), η sony εχει πολυ καλυτερη συμπεριφορα στα ψηλα ISO. Οποτε αν σε ενδιαφερει και νυχτερινη φωτογραφιση τοτε παλι sony. Επισης πολυ καλος κ οχι ακριβος low light φακος για χερατη χρηση ειναι ο sony 35mm.
Επισης μπορεις να τσεκαρεις κ fuji XT 10. Εξαιρετικη μηχανη με πληρη γκαμα φακων με εμφαση στην ποιοτητα κατασκευης, σε σχεση πχ με sony που ειναι πλαστικες. Οτι πληρωνεις παιρνεις :)
DSLR θα προτεινα αν θελεις εστιαση σε κινουμενα θεματα. Αν δεν εχεις σκοπο για φωτογραφια σπορ ή wild life η mirroless ενδυκνειται. Ακομη κ η καινουρια Canon.
 
Last edited:

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

Οταν λες οτι ειναι ο χειροτερος τι εννοεις;; απο αποψη παραμορφώσεων; Αν ναι, αυτο δεν υφισταται αν τραβας jpg κ αν τραβας raw διορθωνεται με μολις ενα κλικ. Στο υπερευρυγωνιο υπαρχει ο εξαιρετικος χειροκινητος samyang / rokinon 12mm f2 και ο zoom sel1018 ο οποιος κανει γυρω στα 550 στο εξωτερικο. Το μονο μειονεκτημα του κιτ της sony ειναι οτι δεν ειναι ''φωτεινος'' Κατα τα αλλα αν κλεισεις το διαφραγμα δεν θα δεις μεγαλη διαφορα με κανεναν prime που να δικαιολογει την μεγαλη διαφορα στην τιμη. Στους prime πληρωνεις το ''φωτεινο'' διαφραγμα και το καλυτερο bokeh.
Επισης συμφωνα με τα τεστ (δεν εχω προσωπικη εμπειρια), η sony εχει πολυ καλυτερη συμπεριφορα στα ψηλα ISO. Οποτε αν σε ενδιαφερει και νυχτερινη φωτογραφιση τοτε παλι sony. Επισης πολυ καλος κ οχι ακριβος low light φακος για χερατη χρηση ειναι ο sony 35mm.
Επισης μπορεις να τσεκαρεις κ fuji XT 10. Εξαιρετικη μηχανη με πληρη γκαμα φακων με εμφαση στην ποιοτητα κατασκευης, σε σχεση πχ με sony που ειναι πλαστικες. Οτι πληρωνεις παιρνεις :)

εννοώ ότι ο 16-50 εχει τις χειρότερες μετρήσεις από όλους τους κιτ. Και στο Jpg και στο raw>jpg "τραβιέται" σε τέτοιο βαθμό η εικόνα που ουσιαστικά διαλύει κάθε προσπάθεια για αξιοπρεπή εικόνα. Φυσικά βινιέτα στο θεό, οξύτητα στα τάρταρα. Για τους 10-18 πολύ απλά δες τις μετρήσεις του 10-18 της canon για να δεις τί θα πει καλοσχεδιασμένος φακός. Και η βινιέτα είναι τόσο χοντρή που ουσιαστικά δεν ζεις χωρίς βινιέτα παρά μόνο σε f8. Αυτό όμως σημαίνει ότι έχεις ένα φακό που πλήρωσες ένα σκασμό λεφτά για να λειτουργεί σε ένα διάφραγμα (κλειστό).

Η διαφωνία μου με πολλούς είναι στο εξής: Η φωτογραφία δεν ανακαλύφθηκε μετά την κατάργηση το καθρέφτη. Υπήρχε και πριν, υπάρχει και τώρα. Το να είναι ένας φακός καλύτερος μέσα στους φακούς των ακάθρεφτων ή φθηνός, δεν σημαίνει ότι αυτό ισχύει και σε απόλυτο βαθμό. Αν θέλεις να δεις τί θα πει καλός φακός, δες τη σειρά των sigma 19/30/60 που είναι και φθηνή, δες και τους primes της canon 24/40 2.8 και φυσικά τον καταπληκτικό 11-22 της σειράς Μ. Και φυσικά δες ξεχνώ καθόλους τους panasonic 12-32, 15, 42,5 ούτε τον Oly 75 και τους 12-40, 40-150. Όπως και στο 4/3 ήμουν οπαδός του 12-60.

υστ. είχα για ένα μικρό διάστημα sony.
υστ2. Ναι sony για lowlight στι ακάθρεφτες. Όχι όμως και γενικά στο apsc.
 

sokos

AVClub Addicted Member
19 January 2007
2,316
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

αυτά διάβασα και εγώ για την Α6000 και έστριψα πρός m4/3... thanks Βλάσης for confirming..
 

teobot

Supreme Member
18 December 2009
3,710
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

εννοώ ότι ο 16-50 εχει τις χειρότερες μετρήσεις από όλους τους κιτ. Και στο Jpg και στο raw>jpg "τραβιέται" σε τέτοιο βαθμό η εικόνα που ουσιαστικά διαλύει κάθε προσπάθεια για αξιοπρεπή εικόνα. Φυσικά βινιέτα στο θεό, οξύτητα στα τάρταρα. Για τους 10-18 πολύ απλά δες τις μετρήσεις του 10-18 της canon για να δεις τί θα πει καλοσχεδιασμένος φακός. Και η βινιέτα είναι τόσο χοντρή που ουσιαστικά δεν ζεις χωρίς βινιέτα παρά μόνο σε f8. Αυτό όμως σημαίνει ότι έχεις ένα φακό που πλήρωσες ένα σκασμό λεφτά για να λειτουργεί σε ένα διάφραγμα (κλειστό).

Η διαφωνία μου με πολλούς είναι στο εξής: Η φωτογραφία δεν ανακαλύφθηκε μετά την κατάργηση το καθρέφτη. Υπήρχε και πριν, υπάρχει και τώρα. Το να είναι ένας φακός καλύτερος μέσα στους φακούς των ακάθρεφτων ή φθηνός, δεν σημαίνει ότι αυτό ισχύει και σε απόλυτο βαθμό. Αν θέλεις να δεις τί θα πει καλός φακός, δες τη σειρά των sigma 19/30/60 που είναι και φθηνή, δες και τους primes της canon 24/40 2.8 και φυσικά τον καταπληκτικό 11-22 της σειράς Μ. Και φυσικά δες ξεχνώ καθόλους τους panasonic 12-32, 15, 42,5 ούτε τον Oly 75 και τους 12-40, 40-150. Όπως και στο 4/3 ήμουν οπαδός του 12-60.

υστ. είχα για ένα μικρό διάστημα sony.
υστ2. Ναι sony για lowlight στι ακάθρεφτες. Όχι όμως και γενικά στο apsc.

Είχα τον Sigma 19 κ δεν είδα απολύτως καμία διαφορά με τον kit στα 19. Απλα ο Sigma ήταν καλός από το 2.8 ενώ ο κιτ θέλει πιο κλειστό διάφραγμα. Κ έτσι όπως το παρουσιάζεις είναι σαν να λες ότι δεν μπορείς να βγάλεις αξιοπρεπείς φωτογραφίες με τον κιτ. Αν κάνεις μια βόλτα από το Flickr σε group του φακου θα διαψεύσεις πανηγυρικά. Το ότι οι υπόλοιποι κιτ είναι καλύτεροι, δεν σημαίνει ότι αυτος είναι για πέταμα. Όσα reviews υπάρχουν που να τον χαντακονουν αλλά τόσα υπάρχουν που να λένε ότι είναι αξιοπρεπεστατος. Για τον 10-18 δεν επιμένω κ συμφωνώ ότι κοστίζει πολυ παραπάνω από όσο αποδίδει.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

Μην παρεξηγηθώ ότι είμαι φανατικός αντίπαλος του συστήματος. Έχω την καλύτερη εικόνα για τους φακούς 55 1.8, 35 1.4, 16-35 4.0, και μου αρέσουν πολύ αισθητικά οι φωτογραφίες του 35 2.8.

Δεν έχω καμιά αρνητική άποψη για την Α6000, την οποία θεωρώ εξαιρετική μηχανή και φθηνή, αλλά πρέπει να ταιριαστεί με καλούς φακούς κι όχι ότι να ναι, το ίδιο και για την Α7 ΙΙ.

Επίσης θεωρώ εξαιρετική μηχανή την ΝΧ1 της samsung και τους φακούς της καλύτερους από της sony για το apsc και απόδειξη ότι αν κάποιος θέλει να σχεδιάσει καλούς φθηνούς και μικρούς φακούς μπορεί να το κάνει κι όχι να παίζει και να κοροιδεύει το κοινό του. Η ΝΧ1 μάλιστα ή ήταν μπροστά από την εποχή της ή έχει κοινά στοιχεία στη σχεδίασή της με την D500 της nikon.
 

Apollwn

Banned
11 January 2014
5,281
Αθήνα
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

Δυστυχώς και εγώ είμαι απογοητευμένος από τους e mount φακούς, έτσι υποχρεώνομαι στους full frame που έχω.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

τους είχα κι εγώ και τους δυο.

Σε άσπρο τοίχο με πεταχτό σοβά ο 19 έδωσε μια αξιοπρεπή εικόνα. Ο 16-50 έδωσε άλλες μετρήσεις έκθεσης από τον 19 (στο ίδιο διάφραγμα 5,6) και στη συνέχεια όταν επαναλάβαμε την λήψη έδωσε μια υπέροχα ανομοιόρφη εικόνα του άσπρου χρώματος σε όλο το καρέ. Γκρι στα άκρα και λευκό (με μπλεδίζουσα τίντα) στο κέντρο. Όταν βάλαμε στο lightroom να διορθώσουμε τη λήψη, που είχε και παραμορφώσεις καθώς στο ένα άκρο της φωτο είχαμε περιλάβει και την άκρη του τοίχου, εξαφάνισε τα μπιμπίκια στο πεταχτό σοβά και τον μετέτρεψε σε κάτι σαν σπατουλαριστό. Ουσιαστικά η μετατροπή αλλοίωσε παντελώς την οξύτητα της φωτο. Η δε ευθεία της άκρης του τοίχου μετατράπηκε (στο Lightroom) σε κυματιστή καμπύλη, πάντως όχι ευθεία. Αυτό μπορεί να είναι αποδεκτό για έναν τοίχο (τέλος πάντων) αλλά αν είχαμε πόρτα ή παράθυρο ή κάγκελο θα προκαλούσε γέλιο. Αυτά σε θέαση μέχρι 66% στο Photoshop, ενώ στο 100% έβλεπες πλέον τα ίχνη από τα μπιμπίκια (σε 24άρι μόνιτορ).

Περνώντας τη φωτογραφία από DXO Optics βελτιώθηκε εντυπωσιακά τόσο η έκθεση (σχεδόν ομοιόμορφο το λευκό σε όλο το κάδρο), όσο και η ευθεία στο άκρο του κάδρου. Η επιφάνεια και πάλι δεν έμοιαζε με αυτό που είδαν τα μάτια μας (και αποτύωσε και ο 19ης).

Το ότι το flickr είναι γεμάτο από καλές φωτογραφίες (αισθητικά) με τον 16-50 μου λέει δυο πράγματα. Ότι το πιο σημαντικό είναι η σύνθεση και το φως και το δεύτερο ότι αν σε ικανοποιούν τεχνικά και μόνο τεχνικά οι συγκεκριμένες λήψεις, τότε απλώς δεν ζορίζεις τα θέματά σου, ή δεν έχεις αξιώσεις για κάτι περισσότερο.

υστ. Αλήθεια θα τολμούσες να φωτογραφίσεις μια επιγραφή με πολύ μικρά γράμματα πάνω σε μια στήλη, π.χ. μαρμάρινη σε σκιά ή μεταλλική σε ήλιο, με αυτό το φακό στο ευρυγώνιο, αν δεν ήσουν σίγουρος ότι μπορείς να επανέλθεις; Μάλλον όχι.
 

teobot

Supreme Member
18 December 2009
3,710
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

τους είχα κι εγώ και τους δυο.

Σε άσπρο τοίχο με πεταχτό σοβά ο 19 έδωσε μια αξιοπρεπή εικόνα. Ο 16-50 έδωσε άλλες μετρήσεις έκθεσης από τον 19 (στο ίδιο διάφραγμα 5,6) και στη συνέχεια όταν επαναλάβαμε την λήψη έδωσε μια υπέροχα ανομοιόρφη εικόνα του άσπρου χρώματος σε όλο το καρέ. Γκρι στα άκρα και λευκό (με μπλεδίζουσα τίντα) στο κέντρο. Όταν βάλαμε στο lightroom να διορθώσουμε τη λήψη, που είχε και παραμορφώσεις καθώς στο ένα άκρο της φωτο είχαμε περιλάβει και την άκρη του τοίχου, εξαφάνισε τα μπιμπίκια στο πεταχτό σοβά και τον μετέτρεψε σε κάτι σαν σπατουλαριστό. Ουσιαστικά η μετατροπή αλλοίωσε παντελώς την οξύτητα της φωτο. Η δε ευθεία της άκρης του τοίχου μετατράπηκε (στο Lightroom) σε κυματιστή καμπύλη, πάντως όχι ευθεία. Αυτό μπορεί να είναι αποδεκτό για έναν τοίχο (τέλος πάντων) αλλά αν είχαμε πόρτα ή παράθυρο ή κάγκελο θα προκαλούσε γέλιο. Αυτά σε θέαση μέχρι 66% στο Photoshop, ενώ στο 100% έβλεπες πλέον τα ίχνη από τα μπιμπίκια (σε 24άρι μόνιτορ).

Περνώντας τη φωτογραφία από DXO Optics βελτιώθηκε εντυπωσιακά τόσο η έκθεση (σχεδόν ομοιόμορφο το λευκό σε όλο το κάδρο), όσο και η ευθεία στο άκρο του κάδρου. Η επιφάνεια και πάλι δεν έμοιαζε με αυτό που είδαν τα μάτια μας (και αποτύωσε και ο 19ης).

Το ότι το flickr είναι γεμάτο από καλές φωτογραφίες (αισθητικά) με τον 16-50 μου λέει δυο πράγματα. Ότι το πιο σημαντικό είναι η σύνθεση και το φως και το δεύτερο ότι αν σε ικανοποιούν τεχνικά και μόνο τεχνικά οι συγκεκριμένες λήψεις, τότε απλώς δεν ζορίζεις τα θέματά σου, ή δεν έχεις αξιώσεις για κάτι περισσότερο.

υστ. Αλήθεια θα τολμούσες να φωτογραφίσεις μια επιγραφή με πολύ μικρά γράμματα πάνω σε μια στήλη, π.χ. μαρμάρινη σε σκιά ή μεταλλική σε ήλιο, με αυτό το φακό στο ευρυγώνιο, αν δεν ήσουν σίγουρος ότι μπορείς να επανέλθεις; Μάλλον όχι.

Σεβομαι την εμπειρια σου κ τις γνωσεις σου και χαιρομαι που εισαι μελος του φορουμ κ διαβαζουμε τις αποψεις σου. Απλα πιστευω οτι δεν ειναι για πεταμα αυτος ο φακος ο οποιος μαλιστα δεν ειναι κ ακριβος. Ειναι σχεδον δωρο στα πακετα με τα κιτ. Απο εκει κ περα οπως λες ειναι κ το τι απαιτησεις εχει ο καθενας.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

Σεβομαι την εμπειρια σου κ τις γνωσεις σου και χαιρομαι που εισαι μελος του φορουμ κ διαβαζουμε τις αποψεις σου. Απλα πιστευω οτι δεν ειναι για πεταμα αυτος ο φακος ο οποιος μαλιστα δεν ειναι κ ακριβος. Ειναι σχεδον δωρο στα πακετα με τα κιτ. Απο εκει κ περα οπως λες ειναι κ το τι απαιτησεις εχει ο καθενας.

Αν τον δούμε ως δώρο, κανένα πρόβλημα. Αν τον δούμε ως κάτι που το έχουμε μπροστά από τον αισθητήρα μας γιατί δεν μπορούμε να έχουμε κάτι καλύτερο, επίσης κανένα πρόβλημα. Συμφωνώ απολύτως. Αλλά από εκεί και πέρα τα πράγματα γίνονται δύσκολα, πολύ δύσκολα...

στην πραγματικότητα το apsc δεν είναι καθόλου εύκολο φορμά. Ένας κορυφαίος 24άρης αισθητήρας, όπως αυτός που φορά η α6000 αντιστοιχεί σε 57 μέγα στο FF και φυσικά έχει παρόμοιες επιδόσεις και απαιτήσεις. Ειδικά όταν μιλούμε για isoless αισθητήρα ο οποίος μπορεί να μας δώσει αρχείο raw 14 bits, τότε έχουμε πολύ υλικό για επεξεργασία στα χέρι αμας και από το αρχικό jpg που έδωσε η μηχανή να πάμε σε εντελώς διαφορετική κατάσταση, σε κάδρα που μόνο η φαντασία μας όριζε μέχρι τώρα. Γι αυτό και οι νέες 24άρες μηχανές είναι πολύ επιλεκτικές στο θέμα φακός. Ακόμη και καινούριας σχεδίασης φακοί ζουμ ή παλιοί σταθερής εστιακής απόστασης, δεν μπορούν να καλύψουν τις νέες ανάγκες. Για μένα ο 18-55 της νικον μπορεί να ιδωθεί μόνο ως λύση ανάγκης. Τον χρησιμοποιούμε δηλαδή για να τραβήξουμε φωτογραφίες, μόνον αν δεν έχουμε κάποιον άλλο καλύτερο φακό όχι ως επιλογή. Δεν μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις του 24άρη αισθητήρα. Αλλο αν ικανοποιούμαστε εμείς. Εμείς δεν μπορούμε να φθάσουμε στα όρια τη μηχανή, εμείς δεν μπορούμε να δούμε το καλύτερο αρχείο.

και βλέπω φωτογράφους σοβαρούς, που αντιμετωπίζουν κριτικά τον εξοπλισμό τους κι όχι όλα καλά όλα ωραία και όλα τα καινούρια να τα δοκιμάσουμε, να γράφουμε μόνο καλά λόγια, για να αυξήσουμε τα Hits μας, άρα να πάρουμε χρήματα, όπως π.χ. ο σοβαρός και με σαφή μεθοδολογία Ming Thein, που στο review της νέας nikon d5500 http://blog.mingthein.com/2015/12/21/review-the-nikon-d5500/#more-12256 αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για κορυφαία μηχανή, αλλά πλέον είναι πολύ πολύ επιλεκτική στους φακούς και κάποιες φορές δεν είναι καλά ρυθμισμένη με φακούς της νικον. Αυτό το τελευταίο βέβαια δεν αφορά τις ακάθρεφτες, το έχουν ξεπεράσει και μπράβο τους. Αλλά όταν σου λέει ότι οι μισοί φακοί που δοκίμασε, ζορίζονται ή είναι πέρα από τα όριά τους (τηλεφακοί εξαιρούνται) και ότι ακόμη και ο νέος 16-80 2.8-4.0 του χιλιάρικου, δεν έδωσε ικανοποιητικά αποτελέσματα, τότε καταλαβαίνεις ότι η απόσταση από αυτό που ενδέχεται να μας ικανοποιεί, μια απλή φωτο, μέχρι αυτό που μπορεί πραγματικά να δώσει η μηχανή και να εντυπωσιάσει είναι πραγματικά μεγάλη.

Πώς το καταλαβαίνουμε αυτό; Όπως πολύ δωστά ανέφερε πιο πάνω ο Απόλλωνας (καλή χρονιά θεέ του Λεκανοπεδίου), δοκιμάζουμε και καλύτερους φακούς από αυτούς που νομίζουμε ότι μας ικανοποιούν. Ακόμη κι αν δεν μπορούμε να τους αγοράσουμε, πλέον μαθαίνουμε, γνωρίζουμε.

Κι αυτό συμβαίνει με όλους μας. Κι εγώ που δεν είμαι σχετικός με το 4Κ αν δω δείγμα από ένα μέτριο έως άριστο τηλέφωνο π.χ. ένα iphone 6s (δεν κάνω πλάκα ακούω μόνο διάφορες κριτικές, προσωπικά δεν έχω γνώμη) θα εντυπωσιαστώ. Αν όμως εξετάσω τα δείγματα που μπορούν να μου δώσουν άλλες μηχανές με 4Κ τότε μόνο μπορώ να κατανοήσω ποιό είναι το μέτριο και ποιο το άριστο.

κλπ. κλπ.
 

teobot

Supreme Member
18 December 2009
3,710
Re: Βοήθεια για αγορά φωτογραφικής μηχανής

Επίσης η υπόθεση sony πάσχει στο υπερευρυγώνιο. Ούτε εκεί έχει φακό αντίστοιχο άλλων συστημάτων.

Για τον Samyang 12mm εχεις αποψη;