Cicadelic και οι υπόλοιποι, αφήστε τις παλιατζούρες και πιάστε αυτό το διαμάντι:
https://www.imdb.com/title/tt4063800/
Πρόκειται για το anti-Homeland. Λες και οι Γάλλοι αποφάσισαν να αναποδογυρίσουν όλα τα πράγματα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο αμερικάνικο σήριαλ: Η Carrie είναι σχεδόν τρελλή και παρορμητική, ο Guillaume Debailly έχει απίστευτα καθαρή και οξεία σκέψη, κάθε του κίνηση, κάθε του λέξη είναι μελετημένη σαν κίνηση μετρ του σκακιού. Η Carrie θυσιάζει όλη της την προσωπική ζωή, έρωτα, οικογένεια, παιδί, στην αποστολή της. Ο Guillaume αντίθετα, μπορεί να θυσιάσει τα πάντα (πατρίδα, αποστολή, φίλους, συναδέλφους) για τον έρωτα της ζωής του, την (πραγματικά υπέροχη) Nadia El Mansur. To Homeland έχει καταιγιστική δράση, εδώ όλα παίζονται στο μυαλό, μέχρι το τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου δεν πέφτει ούτε ένας πυροβολισμός. Οι Αμερικάνοι κινούνται σε αχανή μέγαρα απο γυαλί και τσιμέντο, οι Γάλλοι σέρνονται απο το ένα στενάχωρο γραφείο στο άλλο, σε χώρους που προκαλούν κλειστοφοβία. Οι Αμερικάνοι παίζουν με άπειρες μηχανές, δορυφόρους και αεροπλανοφόρα, οι Γάλλοι παρακολουθούν τα πάντα με ένα λάπτοπ και μερικές αράδες καλογραμμένου κώδικα.
Και φυσικά μερικές διαφορές είναι απλά θέμα κουλτούρας: Όλοι οι Αμερικάνοι (σε όλα τα σήριαλ εδώ που τα λέμε) οδηγούν γιγάντια SUV. Ο Guillaume αρκείται σε ένα Opel Corsa. Τα Safe Houses των Αμερικάνων είναι είτε διαμερίσματα σε υποβαθμισμένες περιοχές, ή τίποτα καλύβες στα βουνά. Οι Γάλλοι κρύβουν τους αιχμάλωτούς τους σε παλιά πέτρινα αρχοντικά με μεγάλους παραμελημένους κήπους, πίνακες στο καθιστικό και πλούσια βιβλιοθήκη.
https://www.imdb.com/title/tt4063800/
Πρόκειται για το anti-Homeland. Λες και οι Γάλλοι αποφάσισαν να αναποδογυρίσουν όλα τα πράγματα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο αμερικάνικο σήριαλ: Η Carrie είναι σχεδόν τρελλή και παρορμητική, ο Guillaume Debailly έχει απίστευτα καθαρή και οξεία σκέψη, κάθε του κίνηση, κάθε του λέξη είναι μελετημένη σαν κίνηση μετρ του σκακιού. Η Carrie θυσιάζει όλη της την προσωπική ζωή, έρωτα, οικογένεια, παιδί, στην αποστολή της. Ο Guillaume αντίθετα, μπορεί να θυσιάσει τα πάντα (πατρίδα, αποστολή, φίλους, συναδέλφους) για τον έρωτα της ζωής του, την (πραγματικά υπέροχη) Nadia El Mansur. To Homeland έχει καταιγιστική δράση, εδώ όλα παίζονται στο μυαλό, μέχρι το τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου δεν πέφτει ούτε ένας πυροβολισμός. Οι Αμερικάνοι κινούνται σε αχανή μέγαρα απο γυαλί και τσιμέντο, οι Γάλλοι σέρνονται απο το ένα στενάχωρο γραφείο στο άλλο, σε χώρους που προκαλούν κλειστοφοβία. Οι Αμερικάνοι παίζουν με άπειρες μηχανές, δορυφόρους και αεροπλανοφόρα, οι Γάλλοι παρακολουθούν τα πάντα με ένα λάπτοπ και μερικές αράδες καλογραμμένου κώδικα.
Και φυσικά μερικές διαφορές είναι απλά θέμα κουλτούρας: Όλοι οι Αμερικάνοι (σε όλα τα σήριαλ εδώ που τα λέμε) οδηγούν γιγάντια SUV. Ο Guillaume αρκείται σε ένα Opel Corsa. Τα Safe Houses των Αμερικάνων είναι είτε διαμερίσματα σε υποβαθμισμένες περιοχές, ή τίποτα καλύβες στα βουνά. Οι Γάλλοι κρύβουν τους αιχμάλωτούς τους σε παλιά πέτρινα αρχοντικά με μεγάλους παραμελημένους κήπους, πίνακες στο καθιστικό και πλούσια βιβλιοθήκη.
Last edited by a moderator: