Με την ευκαιρία της διάθεσης του νέου Marantz VP-15S1 από την Adamco για την έκθεση High-End, μαζευτήκαμε χθες στο test room για να πάρουμε μια πρώτη "τζούρα", αλλά και για να τον δούμε σε σύγκριση με τον JVC.
Εμφανησιακά το σασί είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά σε διαφορετικό χρώμα (μαύρο). Αλλη μια εταιρεία που ακολούθησε τα μονοπάτια της sony με τον 50άρη και τον 60άρη.
Από συνδέσεις, τα γνωστά, 2 X HDMI, component, svideo κλπ.
Υπάρχει κάθετο lens shift (μηχανικό) καθώς επισης μηχανικά είναι τα zoom-focus. Η ίριδα (μηχανική κι αυτή) έχει τρεις θέσεις Iris1-2-3 όπου 1=τέρμα κλειστή, 3=τέρμα ανοικτή.
Η θέαση έγινε με το HTPC με High Definition υλικό, χρησιμοποιώντας το Geffen για ταυτόχρονο σήμα.
Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων του Μανώλη, δεν είχαμε την δυνατότητα να τον ρυθμίσουμε με χρωματική ακρίβεια, γι αυτό και αρκεστήκαμε μόνο σε ρύθμιση Brightness-Contrast με το HD DVE .
Οσον αφορά το Gamma επιλέξαμε στην αρχή το B και στην συνέχεια το Theater.
Πάντως out of the box το χρώμα του δεν μας ξένισε ιδιαίτερα, η Marantz μας έχει συνηθίσει σε ισορροπημένα μηχανήματα από "μαμά".
Εμφανησιακά το σασί είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά σε διαφορετικό χρώμα (μαύρο). Αλλη μια εταιρεία που ακολούθησε τα μονοπάτια της sony με τον 50άρη και τον 60άρη.
Από συνδέσεις, τα γνωστά, 2 X HDMI, component, svideo κλπ.
Υπάρχει κάθετο lens shift (μηχανικό) καθώς επισης μηχανικά είναι τα zoom-focus. Η ίριδα (μηχανική κι αυτή) έχει τρεις θέσεις Iris1-2-3 όπου 1=τέρμα κλειστή, 3=τέρμα ανοικτή.
Η θέαση έγινε με το HTPC με High Definition υλικό, χρησιμοποιώντας το Geffen για ταυτόχρονο σήμα.
Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων του Μανώλη, δεν είχαμε την δυνατότητα να τον ρυθμίσουμε με χρωματική ακρίβεια, γι αυτό και αρκεστήκαμε μόνο σε ρύθμιση Brightness-Contrast με το HD DVE .
Οσον αφορά το Gamma επιλέξαμε στην αρχή το B και στην συνέχεια το Theater.
Πάντως out of the box το χρώμα του δεν μας ξένισε ιδιαίτερα, η Marantz μας έχει συνηθίσει σε ισορροπημένα μηχανήματα από "μαμά".