Αγόρασα μια τηλεόραση LG 42LK430 απο το MediaMarkt που την είχε σε προσφορά ( εκθεσιακό προϊόν) που όμως είχε πλήρη κάλυψη εγγύησης της LG.
Η τηλεόραση παρουσίασε πρόβλημα. Ενημέρωσα την LG και πήραν την τηλεόραση για επισκευή.
Με ενημέρωσαν απο την LG ότι ή τηλεόραση θα αντικατασταθεί και θα πρέπει να πάω στο ίδιο κατάστημα της Mediamarkt ( Ρέντης) για αυτό. Όταν πήγα εκεί (Mediamarkt ( Ρέντης)) μου είπαν ότι δεν έχουν πια ούτε το ίδιο μοντέλο ούτε την προσφορά και θα πρέπει να επιλέξω μια άλλη συσκευή ίδιας αξίας. Όμως οι διατιθέμενες τηλεοράσεις με τα ίδια χαρακτηριστικά (42" mpeg4) ήταν σημαντικά ακριβότερες από εκείνη που είχα αγοράσει. Εναλλακτικά μου πρότειναν να μου επιστρέψουν το ποσό που κατέβαλα.
Εφόσον η LG Hellas δεν έχει καταργήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ΓΙΑΤΙ δεν γίνεται η αντικατάσταση της τηλεόρασης μου με μία ακριβώς ίδιου μοντέλου;
Γιατί θα πρέπει να συνεννοούμαι με την Mediamarkt ενώ η υπόθεση αφορά εμένα και την LG hellas;
Σημείωση: Η ενημέρωση μου από την LG Hellas ήταν πάντα τηλεφωνική και ουδέποτε γραπτή παρότι το ζήτησα.
Η τηλεόραση παρουσίασε πρόβλημα. Ενημέρωσα την LG και πήραν την τηλεόραση για επισκευή.
Με ενημέρωσαν απο την LG ότι ή τηλεόραση θα αντικατασταθεί και θα πρέπει να πάω στο ίδιο κατάστημα της Mediamarkt ( Ρέντης) για αυτό. Όταν πήγα εκεί (Mediamarkt ( Ρέντης)) μου είπαν ότι δεν έχουν πια ούτε το ίδιο μοντέλο ούτε την προσφορά και θα πρέπει να επιλέξω μια άλλη συσκευή ίδιας αξίας. Όμως οι διατιθέμενες τηλεοράσεις με τα ίδια χαρακτηριστικά (42" mpeg4) ήταν σημαντικά ακριβότερες από εκείνη που είχα αγοράσει. Εναλλακτικά μου πρότειναν να μου επιστρέψουν το ποσό που κατέβαλα.
Εφόσον η LG Hellas δεν έχει καταργήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ΓΙΑΤΙ δεν γίνεται η αντικατάσταση της τηλεόρασης μου με μία ακριβώς ίδιου μοντέλου;
Γιατί θα πρέπει να συνεννοούμαι με την Mediamarkt ενώ η υπόθεση αφορά εμένα και την LG hellas;
Σημείωση: Η ενημέρωση μου από την LG Hellas ήταν πάντα τηλεφωνική και ουδέποτε γραπτή παρότι το ζήτησα.
Last edited by a moderator: