Πρόβλημα σε oled55b8 και απαράδεκτη αντιμετώπιση LG - Service One

boymanos

Senior Member
23 February 2012
510
Η τελευταία μου απόπειρα είναι να διεκδικήσω την πιθανότητα να μου κάνουν τουλάχιστον την επέκταση εγγύησης.. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις συμβουλές και θα επανέλθω με οποιαδήποτε εξέλιξη!

και να χασεις, θα χασεις μαχομενος, καλη επιτυχια.
 

Spyros1980

Senior Member
24 June 2014
484
Φιλε μου από πείρας μου θα σου πω πως αυτές οι τηλεοράσεις επισκευή δεν παίρνουν!Οπότε θα σου δώσουν καινούργια κατά 99.9%!
Κουμπάρος μου πριν 10 ημέρες με πρόβλημα στο πάνελ που του έβγαλε στην περσινή B7(dirty screen) του δώσανε πιστωτικό γιατί δεν είχε περσινό μοντέλο η LG και με τα ίδια λεφτά που είχε δώσει πέρσι πήρε την φετινή C8!και μάλιστα με καινούργια εγγύηση!
Εγώ 26-10 φέτος επικοινωνώ με LG γιατί είχε θέμα η δική μου τηλεόραση αγορασμένη φέτος Η Ε8 τον Ιούνιο του 2018!Παρουσίασε πρόβλημα με το ARC δεν έδινε ήχο σε ενισχυτη.Επικοινωνησανε μαζί μου να μου πουν ότι θα αλλάξουν πλακέτα και μετά από 2 ημέρες μου είπανε ότι τελικά θα μου δώσουν καινούργια!
Με καθυστέρησαν λίγο αλλά Δευτέρα το πολύ Τρίτη περιμένω καινούργια σφραγισμένη και μάλιστα με καινούργια εγγύηση 2 ετών και εννοείται θα μου ανανεώσουν την 5ετια που είχα βαλει!
Γι'αυτό μην ανησυχείς αυτές οι τηλεοράσεις δεν παίρνουν επισκευή,θα σου δώσουν καινούργια!!
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,743
ΑΘΗΝΑ
εαν ειναι οντως το πανελ και υπαρχει(γιατι μιλαμε για την τελευταια σειρα των Oled οποτε λογικα θα υπαρχει)θα του αλλαξουν το πανελ.
δεν εγινει κατι,απλα και μονο το ψυχολογικο ειναι που ξενερωνει.
μακαρι να του κανουν αλλαγη με καινουργια..
 

stelkan

New member
16 July 2012
31
Παίδες δυστυχώς καμία καινούργια τηλεόραση.. Με κάλεσαν από τη service one να μου πουν ότι αλλαχθηκε το πάνελ κ ότι θα παραλάβω την Δευτέρα..
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Να μην ανησυχείς γιατί αλλαγή πάνελ σημαίνει πλέον σαν να παίρνεις νέα tv.
Έτσι και αλλιώς έχεις μια χαρά την εγγύηση σου, όλα καλά θα πάνε.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
δεν ξέρω τι κάνει η lg αλλά η s.o ειναι για κλάματα δυστυχώς εχω πολύ κακή εμπειρία από αυτούς με μόνιτορ .ελπίζω να μην τους ξανά χρειαστείς
 

Spyros1980

Senior Member
24 June 2014
484
Δυστυχώς έπεσα εξω!Βλέποντας αντιμετώπιση στην δική μου περίπτωση και στου κουμπάρου μου νόμιζα θα σου την αλλαζαν!Πάντως όπως είπε και ο φιλος πιο πάνω είναι καθαρά ψυχολογικο αφού καινούργιο πάνελ θα είναι!Το θέμα είναι πως έχεις δίκιο έπρεπε να σου έδιναν καινούργια..Τσέκαρε την στα πάντα και ότι είπαμε στο τηλ...
 

stelkan

New member
16 July 2012
31
Δυστυχώς έπεσα εξω!Βλέποντας αντιμετώπιση στην δική μου περίπτωση και στου κουμπάρου μου νόμιζα θα σου την αλλαζαν!Πάντως όπως είπε και ο φιλος πιο πάνω είναι καθαρά ψυχολογικο αφού καινούργιο πάνελ θα είναι!Το θέμα είναι πως έχεις δίκιο έπρεπε να σου έδιναν καινούργια..Τσέκαρε την στα πάντα και ότι είπαμε στο τηλ...

Έγινε φίλε Σπύρο! Θα ενημερώσω με την παραλαβή πλέον! Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία!
 

stelkan

New member
16 July 2012
31
Το έχω ποσταρει κ στο κεντρικό νήμα των oled, το μεταφέρω κ εδώ.. Προς γνώση κ των λοιπών υποψηφίων αγοραστών, η LG εξαιρεί τις τηλεοράσεις oled από την δυνατότητα επέκτασης εγγύησης!!! Με τις υγείες μας..
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,743
ΑΘΗΝΑ
Το έχω ποσταρει κ στο κεντρικό νήμα των oled, το μεταφέρω κ εδώ.. Προς γνώση κ των λοιπών υποψηφίων αγοραστών, η LG εξαιρεί τις τηλεοράσεις oled από την δυνατότητα επέκτασης εγγύησης!!! Με τις υγείες μας..

απο ποτε εγινε αυτο...??