- 17 June 2006
- 479
Φίλοι μου αποφάσισα να γράψω την περιπετειά μου με το service της toshiba, όχι για να βρώ λύση στο προβλημά μου αλλά κυρίως για να το έχουν υπόψην τους όλοι όσοι σκέφτονται να αγοράσουν βιντεοπροβολείς της TOSHIBA . Λοιπόν η ιστορία αρχίζει ως εξής. Πρίν 3 χρόνια αγόρασα τον πρώτο μου βιντεοπροβολέα τον ΜΤ 100 ο οποίος για όσους δεν το ξέρουν είναι αντίγραφο του πασίγνωστου Χ1. Στους δύο μήνες παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα , λεπτές κάθετες άσπρες γραμμές σε όλο το πλάτος της οθόνης και το οποίο λύθηκε με επανεκκίνηση του προβολέα. Το ίδιο πρόβλημα ξανά μετά από τρείς μέρες και λύση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Αν θυμάμαι καλά μάλιστα το είχα γράψει τότε στο forum και κάτι μου είχε απαντησει ο Μανώλης Καστρουνής δεν θυμάμαι όμως τί ακριβώς. Για να μην σας κουράζω από τότε και για δυόμιση χρόνια ο προβολέας δεν παρουσίασε το παραμικρό μέχρι πριν από 10 ημέρες όπου παρουσιάστηκε το ίδιο ακρικβώς πρόβλημα χωρίς όμως να λύνεται με επανεκκινησή του. Μετά από πολλά ανοιγοκλεισίματα και αφού δεν γινόταν τίποτα αποφάσισα να το πάω στο κατάστημα που τον αγόρασα και οι οποίοι τον έστειλαν αμέσως στο service της toshiba. Μετά από λίγες μέρες η απάντηση που πήραμε ήταν το γενικό και αόριστο " προβλημα πλακέτας" και το κόστος επισκευής , κρατηθείτε 1000€. Δηλαδή ζητάνε για μια πλακέτα ενός προβολέα που έχει χιλιοπουληθεί στην παγκόσμια αγορά περισσότερα απ´ότι έκανε καινούργιος. Φυσικά απόφάσισα να τον πάρω από εκεί και να τον κοιτάξω μόνος μου με τα όσα λιγα γνωρίζω από ηλεκτρονικά. Το πολύ πολύ να τον χαλάσω εντελώς, έτσι κι αλλιώς θα τον άλλαζα τα Χριστούγεννα. Τέτοια λεφτά όμως δεν πρόκειται να δώσω. Να πώ βέβαια ότι εκτός από αυτές τις γραμμές ο προβολέας δουλεύει κανονικότατα. Φυσικά κάθε βοήθεια από τους ειδικούς ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ .